Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

PANASONIC כחברת אודיו לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

כל רדיודיסק - אלא אם צויין אחרת - קולט את התדרים בישראל - פשוט בגלל הסיבה הפשוטה שזה אותם התדרים בכל העולם!

 

 

 

 

טעות חמורה!!!!

יש הבדלים בין רדיו דיסקים שמיוצרים לארה"ב לבין רדיו דיסקים שמיוצרים לאירופה.

 

תבדוק האם יש אופציה לשנות את התדרים במכשיר(קיים באלפיין), אם לא צריך לפתוח את המכשיר ולכייל אותו ע"י טכנאי כמובן וזה עולה בסביבות 500 ש"ח.

פורסם

טוב... אני לא בטוח שזה נכון, אבל אם אתה אומר, אתה כנראה יודע...

בגלל זה גם כתבתי "אלא אם צויין אחרת"...

 

תודה על התיקון!

בברכה!

יונתן.

פורסם

טווח התדרים הוא זהה ברוב המקרים.

אבל הבעיה היא לא שם, הבעיה היא שרדיו דיסק מארה"ב מבצע קפיצות של תחומי תדר אי-זוגים,

ואילו אירופאי מבצע קפיצות של תחומי תדר זוגיים בלבד.

פורסם
טווח התדרים הוא זהה ברוב המקרים.

אבל הבעיה היא לא שם, הבעיה היא שרדיו דיסק מארה"ב מבצע קפיצות של תחומי תדר אי-זוגים,

ואילו אירופאי מבצע קפיצות של תחומי תדר זוגיים בלבד.

__________________

לא עונה יותר להודעות פרטיות - סליחה.

זאת הייתה כוונתי.

 

ל JMG תעשה פה חיפוש בפורום תראה שדובר על כך רבות, זאת הבעיה בלהביא מכשירים מארה"ב, למעט אלו שניתן לשנות בהם את קפיצות התדרים ישירות מהמכשיר.

פורסם

במידה וזה העניין - אז זה אכן נכון!

 

הרדיו-טייפ הישן שלי (פיוניר) נקנה בארה"ב, והוא אכן היה מדלג על הזוגיים (כלומר - הוא לא היה קולט 91.8, אלא רק 91.7 או 91.9)....

במידה וזה כל הסיפור - אז באמת שזה לא סיפור גדול!

בייחוד שכיום הקפיצות מתבצעות כבר לרוב ב5 מאיות, ולא בעשיריות... (91.70, 91.75, 91.8... וכו')

אז זה כבר הפך ללא רלוונטי....

בברכה!

יונתן.

פורסם

כנראה לא הבנת אותי...

 

כתבתי שמדובר בקפיצות של 5 מאיות הרץ, והבעיה שאתם תיארתם רלוונטית רק לרדיודיסקים שהקפיצות בהם מתבצעות כל עשירית הרץ או שתי עשיריות הרץ.

 

דוגמא: אם אני רוצה לשמוע גלגל"צ בתל אביב - אני צריך לכוון את המערכת ל91.8... נכון? נכון!

 

במידה ויש לי רדיודיסק ישן, שנקנה בארה"ב - האפשרויות שלי יהיו לכוון את הרדיו ל: 91.7, או 91.9... (כי הוא מדלג על 91.8....), ובמידה ויש לי רדיודיסק שנקנה באירופה - אז יהיו לי אופציות לכוון ל: 91.6, או 91.8...

 

אבל אם יש לי רדיודיסק שמאפשר לי לדלג כל 5 מאיות הרץ - אז אני בעצם יכול לבחור את כל אלה:

91.6,

91.65

91.7

91.75

91.8

91.85 וכו'....

 

כלומר זה כבר לא יהיה משנה לאיזה סטנדרט הרדיודיסק מיועד - כי הוא בעצם מכסה את כל טווח התדרים מבלי לדלג על אף אחד!

בדיוק בגלל זה רשמתי שזה כבר לא יהיה רלוונטי...

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...