Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

WOW זה הזיז לכם , היה כדאי להאיר ...נולד אור , תמשיכו כך חברה, תשאירו את ההשגות למקומם הנכון.

 

בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

תודה לכם אנשים.

 

 

אני באמת לא מרגיש כאילו "נכנסו בי" בעניין המחיר, זתומרת, אני ביקשתי חוות דעת המחיר\עבודה לכן לגיטימי לגמרי שיגידו שהמחיר לא משתלם בדיוק באותה מידה שלגיטימי להעיר הערות חיוביות לגבי המחיר. אחרי הכל ביקשתי דעות כנות, ולא "רק דעות טובות" ! :)

 

קבלת ההחלטה בנוגע למוסך והתהליכים שבוצעו לא היתה שלי, אבא שלי הוא הנהג הראשי ובעל הרכב אחרי הכל והוא זה שקובע מה מתרחש איתו. האנשים במוסך היחסים חברותיים איתו והוא לקוח קבוע, אני, בתור הצעיר החדשן שרק נכנס לתחום ומתעניין בהכל הרבה יותר מאבא שלי שרק רוצה "שיעבוד וזהו" רציתי לדעת מה דעתכם הכנה.

 

תודה רבה על התגובות ועל ההצעות !

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם

מאג שלום

 

ראשית , יפה עשית ועוד יותר תגובתך האחרונה.

שנית , אני לא התכוונתי נקודתית לשרשור שלך, אלא לתופעה הישראלית חסרת הפירגון אשר מתהלכת לעיתים קרובות גם בפורום הזה. אם שמת לב, יש את אלה אשר, בכל הכנות , אמרו לך " מחיר , טוב, סביר וכו,," ואלה , גם הם כנים , אשר העדיפו להגיד כי יש יותר טוב.. שניהם צודקים, השאלה מה זה נותן כמידע, או האם זה הופך להתנצחות מעל דפי הפורום. ברור כי דעת כולם , נחוצה ומוסיפה אבל לא תמיד בעלת טקט. אמן לי, יש שרשורים עוד פחות נעימים ויש רבים אחרים , ממש מעניינים ומאלפים.

למרות זאת, אישית העדפתי להביע את דעתי, מאחר ואני כן חושב כי קיבלת מחיר טוב ואתה מדווח על שביעות רצון, לכן מדוע להטיל דופי.

בברכה ZVIDOC

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

שלום מאג!!!

לגבי המחיר ששלמת קשה לי להתייחס אלא עם היית מעלה את צילום החשבונית (ללא שם המוסך)

כמובן.

 

  1. לגבי המצמד , אם המסקנה שצריך להחליפו אתה יכול לקבל מצמד מושלם של "וולאו"למשל או

"בורגאן- באק"שנחשבים למצמד המקורי כולל עבודה+שמן גיר ב900 ש"ח+מ.ע.מ.

 

  • החלפת מנוע מיבוא תעלה לך במוסך +העבודה מ-4000 ש"ח וצפונה.בדוק ב100% .

נתי.

:-P

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

×
×
  • תוכן חדש...