Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

היום ראיתי רכב מסוג קליו B שנת 99, אין לי מה להגיד אהבתי בהשוואה לפונטו שלי.

מה אתם אומרים על:

אמינות

חיסכוניות

נוחות

זריזות

ובכלליות איך הרכב?

 

תודה

פורסם

שלא תתקרב לאוטו הזה!!!!



 

לפי נסיעה ונהיגה שלי על האוטו אפילו בגרסת ה1ץ6 ליטר היא פשוט מעפנה ברמות!!!!!

צפוף מאחורה, תא מטען קטן יחסית, הרגשה זולה, בקיצור אוטו לא משו....

Polo 2012

פורסם

שלא תתקרב לאוטו הזה!!!!



 

 

לפי נסיעה ונהיגה שלי על האוטו אפילו בגרסת ה1ץ6 ליטר היא פשוט מעפנה ברמות!!!!!

צפוף מאחורה, תא מטען קטן יחסית, הרגשה זולה, בקיצור אוטו לא משו....

 

תגובה לעיניין :?

 

האוטו בגיר ידני ממולץ הוא חביב מאוד, נוח , לא זולל דלק, וביכלל אוטו חמוד.

בגריזה הידנית הוא מגלה אמינות לא רעה

פורסם

שלא תתקרב לאוטו הזה!!!!



 

 

 

לפי נסיעה ונהיגה שלי על האוטו אפילו בגרסת ה1ץ6 ליטר היא פשוט מעפנה ברמות!!!!!

צפוף מאחורה, תא מטען קטן יחסית, הרגשה זולה, בקיצור אוטו לא משו....

 

 

 

 

דווקא נהגתי אליו והוא מאיץ בסדר יחסית לפונטו שלי בסיבובים הוא יותר נמוך מהפונטו שלי וממש בסדר.

המטען הרבה יותר גדול מהפונטו שלי.

מאחורה ממש לא איכפת לי העיקר שיהייה מקום לגלשן שלי (140 ס"מ) ויש שם לדעתי.

 

ישנן איזה תקלות אופינייות לרכב?

מחלות?

פורסם

רכב מעולה, בדגם ידני המנוע בשנה זו הוא 1400 ותיק אותו מנוע מקליאו דור קודם, חיסכוני, נוח מאוד, ובנוסף רכב לא יקר.

 

במידה ותחליט שאתה לא מעונין תעביר לי את הפרטים של הרכב בה"פ חבר שלי מחפש כזו.

תודה

פורסם

קניתי אותה בסוף!!!

 

הבחור לקח את הרכב עצמו יומיים לפני לבדיקה במכון בדיקה תיקן את כל הליכויים שהיו.

ניגשתי אני בעצמי למכון בדיקה אחר מצאתי רק גומייה של הצרייה שמתחילה להקרע שכדאי להחליף וזהו!!!

 

אין כמו לקנות רכב מאדם הגון שמתחייב עד הבורג האחרון ועוד משלם על הבדיקה בעצמו (כמובן אח"כ החזרתי לו את הכסף).

תאמינו לי חבל שיש כולכך מעט אנשים שמוכנים לעזור לך וללכת איתך עד הסוף ולהראות שאדם הגון ולא מנסה לעשות אליך קופה אלא רק שתקנה רכב בלב שלם בלי חששות כל שהן או שלא תקנה תלוי בך.

 

לבסוף אחרי המון בלאגן עם משרד התחבורה שנפלה אצלם התקשרות ולא היה ניתן להעביר בעלות. אחרי המתנה של שלוש שעות בדואר קניתי רנו קליו B כחולה מטאלית. :lol:

פורסם

מברוק אחי,

זה אומר שגם אני צריך להחליף עכשיו :(

עוברים למועדון רנו

 

עריכה: נפלט לי האחי, אז לפני שאחד המנהלים רואה, אני אתקן:

***אם אתם אחים תדברו בבית*** :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...