Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדרך כלל אין לי בעיה בתחום זה אך במקרה זה אני ממש נואש :( .

 

בשנת 96' אם אינני טועה פיטר סטיבנס (המעצב של המקלארן F1) תיכנן/עיצב איזה רכב עם בודיוורק של פיאט קופה שהורידו לה את הגג. אחד מהדברים המיוחדים בה זה שהושתלו בה ע"פ מה שאני זוכר 2 מנועי אופנועים (יאמאהה או קאוואסאקי, אני לא זוכר). מזכרוני שמה התקשר בשם LIGHTNING. אני זוכר שבCAR היתה עליה כתבה.

אך אני לא מצליח למצוא עליה מידע ברשת. האם מישהו זוכר ויש לו מידע ואו שיש לו את המגזין של CAR והוא יכול לסרוק הנה את הכתבה?

 

בתודה מראש, מצמץ.

פורסם

יש לי איזה זיכרון מעורפל... הכתב של CAR נהג בה לפני שהיה לה מרכב, אלא רק שילדה? משהו כזה?

 

בכל אופן, אתה לא מתכוון לרוקט של גורדון מאריי, נכון?

strange_pic_rocket.jpg

פורסם
יש לי איזה זיכרון מעורפל... הכתב של CAR נהג בה לפני שהיה לה מרכב, אלא רק שילדה? משהו כזה?

 

בכל אופן, אתה לא מתכוון לרוקט של גורדון מאריי, נכון?

strange_pic_rocket.jpg

 

זה אכן קשור ברוקט, גורדון מאריי גם היה מעורב בבניה אבל המכונית שאני מדבר עליה היא דו מושבית. וכן אתה מבין על מה אני מדבר:

 

הכתב של CAR נהג בה לפני שהיה לה מרכב, אלא רק שילדה

 

זה נכון ממה שאני זוכר.

פורסם

טוב, אז אני באמת זוכר נכון, אם כי הקטע של הפיאט לא נשמע לי מוכר בכלל.

כשאני אגיע למאגר שלי בבית של ההורים אני אחפש, אבל זה עלול לקחת לי זמן. אם יהיה נדמה לך ששכחתי תציק לי בהודעה פרטית.

 

בעל אופן, אני מניח שהפיתוח הופסק מזמן, אם לא שמענו עליה מאז... חבל.

פורסם
טוב, אז אני באמת זוכר נכון, אם כי הקטע של הפיאט לא נשמע לי מוכר בכלל.

כשאני אגיע למאגר שלי בבית של ההורים אני אחפש, אבל זה עלול לקחת לי זמן. אם יהיה נדמה לך ששכחתי תציק לי בהודעה פרטית.

 

בעל אופן, אני מניח שהפיתוח הופסק מזמן, אם לא שמענו עליה מאז... חבל.

 

תודה, היא לא נראית כמו פיאט קופה פשוט השתמשו בחלקים של הקופה בבודיוורק (כמו האחור לדוגמא), חשבתי שאם אני אציין את זה זה יזכיר למישהו. טוב לדעת שלפחות מישהו אחד יודע על מה אני מדבר.

פורסם

אני כנראה אוכל לחפש את העיתון בסוף השבוע הקרוב. אני ממש מקווה למצוא, עוורת גם את הסקרנות שלי :D

 

למי שמתעניין ברוקט: מדובר במכונית עם מנוע של אופנוע שתוכננה על ידי גורדון מאריי ויצאה לשוק בתחילת שנות התשעים. ההתלהבות ממנה במגזינים היתה גדולה, אבל היא לא ממש הצילחה בשוק כי המחיר שלה היה מאוד גבוה.

 

החברה שייצרה את המכונית נקראה Light Car Company והמכונית Rocket. גוגל יעשה את העבודה.

פורסם

מצמץ יש!!!

יולי 1996, הלייטנינג על השער. כתבה די מקיפה ונראית די מעניינת - עוד לא ממש קראתי. המנוע שלה מעניין במיוחד: לא סתם שני מנועים של אופנוע, אלא שני מנועי 4 צילינדרים שמורכבים על גל ארכובה אחד ויוצרים מנוע V8 - בדיוק כמו הפורד DFV המקורי של הלוטוס 49 מ-1967!

תהיה לי גישה לסורק רק בשבוע הבא. אני יודע שזה סורק די גרוע אבל נראה איך הוא יעשה את העבודה.

 

אה, כן, ופנסים אחוריים של פיאט קופה :D

פורסם
מצמץ יש!!!

יולי 1996, הלייטנינג על השער. כתבה די מקיפה ונראית די מעניינת - עוד לא ממש קראתי. המנוע שלה מעניין במיוחד: לא סתם שני מנועים של אופנוע, אלא שני מנועי 4 צילינדרים שמורכבים על גל ארכובה אחד ויוצרים מנוע V8 - בדיוק כמו הפורד DFV המקורי של הלוטוס 49 מ-1967!

תהיה לי גישה לסורק רק בשבוע הבא. אני יודע שזה סורק די גרוע אבל נראה איך הוא יעשה את העבודה.

 

אה, כן, ופנסים אחוריים של פיאט קופה :D

[

 

תודה :biggrin2::yum:

 

המממ היה לי זכור שמשהו שם היה מפיאט קופה :wink:, הייתי בטוח שנאמר בכתבה שהם השתמשו גם בחלק מהבודיוורק, אך כנראה שאני טועה...(נו טוב הרי קראתי את הכתבה הזו מזמן, יש גבול עד כמה בנאדם יכול לזכור :mmangel: )

פורסם

למי שמתעניין ברוקט: מדובר במכונית עם מנוע של אופנוע שתוכננה על ידי גורדון מאריי ויצאה לשוק בתחילת שנות התשעים. ההתלהבות ממנה במגזינים היתה גדולה, אבל היא לא ממש הצילחה בשוק כי המחיר שלה היה מאוד גבוה.

 

החברה שייצרה את המכונית נקראה Light Car Company והמכונית Rocket. גוגל יעשה את העבודה.

 

אגב שמעתי איפה שהו שלביל גייטס יש כמה....

פורסם

אוקיי, הסורק באמת גרוע, והטקסט בקושי קריא. אני מעלה את הקבצים בכל זאת, כי זה מה שיש :?

אם אתה גר באיזור המרכז, צור אתי קשר בהודעה פרטית.

me40.JPG

×
×
  • תוכן חדש...