Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוסכניק טוען שהמחיר עומד על כ-200 ש"ח PER תושבת.

 

(צריך 3 או 4, ד"א ?)

 

המחיר הזה הגיוני ?!

 

זה תלוי במורכבות הפירוק, אני יודע... השאלה אם זה נכון וזה עד כדי כך ?

 

תודה לעוזרים ! :)

 

נ.ב - הרכב הינו שרייד 1300 מודל 90

:evil: Burn Rubber not Soul :evil:

פורסם

אמנם שרייד כמו סויפט, מועשרות בתושבות כמו טנק, חלק מהן די קשה בטיפול אך אני מציע לך לבדוק מחיר במקום אחר ע"מ לדעת.

 

אתה יכול גם להיכנס לחנות חלפים ולשאול מה מחיר התושבות ללא הנחה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
אמנם שרייד כמו סויפט, מועשרות בתושבות כמו טנק, חלק מהן די קשה בטיפול אך אני מציע לך לבדוק מחיר במקום אחר ע"מ לדעת.

 

אתה יכול גם להיכנס לחנות חלפים ולשאול מה מחיר התושבות ללא הנחה.

תודה על התגובה אחי...

זה קצת בעייה, הקטע של "לברר במקומות אחרים"...

אני אמרתי למוסכניק שאני אחשוב על זה, והיום, בסוף היום עבודה, ללא שאותו מוסכניק "יעדכן אותי" כהבטחתו לגבי מחירים מדוייקים, הגעתי למוסך ואני קולט את השרייד על הליפט, לא מוכנה ולא נעליים... (כלומר "מוכנה" מהכיוון של הרצועת טיימינג + מותח + 2 יחידות צנרת - שלשם כך הכנסתי אותה...).

אני עושה לו "מה ?!? ..." והוא אומר לי שלא היו תושבות מנוע בכל המוסכים באיזור, ומחר עד 9 הכל יהיה מוכן ומורכב.

אפילו לא אישרתי את זה... לך תבין...

נו... מה לעשות... הלכו להם 700-900 ש"ח במצב הכי גרוע... והתושבות יהיו חדשות לפחות...

 

יהיה טוב... :)

:evil: Burn Rubber not Soul :evil:

פורסם

200 ש"ח לכל תושבת נשמע לי הגיוני, העניין הוא שהמוסכניק לפעמים מחליף את מה שלא צריך וזאת בעיה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
200 ש"ח לכל תושבת נשמע לי הגיוני, העניין הוא שהמוסכניק לפעמים מחליף את מה שלא צריך וזאת בעיה.

אני מסכים עם הקביעה הזו, רק מה :

מילא זה היה איזה מוסך מרכזי באיזו עיר או משהו,

והמוסכניקים שם היום עושים פה קומבינה, שם קומבינה, פה דופקים מחיר - שם דופקים מחיר...

מילא אז.

 

הקטע פה, זה שמדובר על מוסך במושב, משהו קטן, "לכל סוגי הרכבים", במחירים "עממיים" כביכול.

לא נראה לי הגיוני שבכזה מקום יעשו קומבינות ודאווינים על לקוחות... (מי ישמע כמה יש להם...)

 

מסכים איתי ?

:evil: Burn Rubber not Soul :evil:

פורסם

מה ההתלהבות שלי הייתה שנת 86 ונראתה לא פחות טוב!

ואם אני לא טועה השרייד שבסימלון שלך צולמה ברוסייה או בבלורוסיה.

DSCF1533.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
מה ההתלהבות שלי הייתה שנת 86 ונראתה לא פחות טוב!

ואם אני לא טועה השרייד שבסימלון שלך צולמה ברוסייה או בבלורוסיה.

86 מאוד "קופסאתית", תסכים איתי...

ומלבד צביעה בלבן, הוספת ספויילר וטאסות לבנות, אני לא רואה הבדל משמעותי.

מילא היית משנה לצבע ששריידים לא מגיעות בו, או מארגן הנמכות וחצאיות, ניאון וכמה לדים...

 

בכל מקרה, כל הכבוד על השיפצורון :)

 

שחור מטאלי נראה הרבה יותר טוב מלבן.

:evil: Burn Rubber not Soul :evil:

פורסם

אם תבצע חיפוש בפורם תימצא תמונות של הרכב הזה ואז תבין שלאוטו הזה יש גלגלי מגנזיום ולא טאסות ויש לו טמבון קידמי+אחורי מונמך+חצאיות צד ואז תבין על מה אני מדבר.

***עריכה***-מצאתי!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60718&page=4&pp=15

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אהה השרייד בסמלון לא שלך?

 

 

בכל זאת נראית טוב :)

אני אוהב את הצורה של השרייד גם ב86 וגם 88 ואילך

 

השרייד המרובעת נראית קצת ערסית האמת אבל במצב טוב.

×
×
  • תוכן חדש...