Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר לשמן סינטטי מלא בגולף


מרק10
שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מרק... תפסיק לעשות קומבינות מטומטמות ושטויות

תקנה חומר לפלאשינג עם השמן הקיים.... תבצע ת'פלאשינג, לאחר מכן תרוקן שמן מנוע, תחליף פילטר שמן מנוע, שים שמן מנוע חדש הסינטטי המלא וסע לשלום

פה כל הסיפור נגמר. תפסיק לאכול סרטים על כלום!

לצערי הרב צר לי להגיד לך שמרק צודק אל תעבור לצמיגות 5W/30 בלי לבדוק שמותר בהוראות היצרן

מנסיון מעבר כזה יכול לגרום לשפיכת מנוע כי שמן בעל צמיגות נמוכה כזאת מורידה את הלחץ במערכת הסיכה והמנוע יכול להתפס מחוסר לחץ שמן :-) חוץ מהדפיקות ורעשים ונזילות

הכי טוב לפי ספר יצרן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב הפעמים 10W40 יגרום ללחץ שמן גבוה מידי במנועים חדשים ובסל"ד בינוני /גבוהה שסתום שיחרור הלחץ ישאר קבוע פתוח!

אם תאורטית 10W40 ו 5W40 מספקים אותה רמת הגנה/צמיגות בטמפ' עבודה, למה אתה טוען ש 10W40 יגרום ללחץ שמן גבוה מידי ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכונאי בצ'מפיון כול רכב מעל שנת 2000 עובר פלאש והחלפת שמן לסינטטי זה הוראות יצרן אז למה לך להיסתבך. כבר ניתקלתי בכמה מכוניות שלא החליפו ונידלקה להם מנורת לחץ השמן והיו רעשים במנוע אחרי הפלאש והשמן הכול ניפתר.
שלום

 

מתשובתך קשה להבין מה הסיבה האמיתית שנורת לחץ שמן נדלקה ומה הפיתרון.

האם יש בידך את ההוראה/הנחיה של היצרן VW איך ובאיזה מקרים צריך לבצע לפשינג למנוע.או את ההוראות בנושא שמן סינטטי.

אשמח אם תפרסם או תשלח לי במייל את המידע אני פשוט סקרן.

 

תודה

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...