Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עידכון פרוייקט (פונטו 95 מערכת הקירור)


YavinR
שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

עידכונים לפרוייקט החלפת מערכת הקירור והמשך לשירשור זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=86485

 

הקדמה קצרה, נפלה בידי ההחלטה להחליף את רכיבי מערכת הקירור לאחר שהרכב התחיל מעט להתחמם

עד לפני כחצי שנה, המחוג לא היה עובר את הרבע, חום, קור, גשם, שרב, לחות...רבע היה המקסימום.

בנסיעות בכביש המהיר המחוג נימצא מתחת לרבע.

 

לאחרונה, כאשר הרכב עומד במקום המחוג מתקרב לחצי (ורק אז נידלק המאוורר).

יש לציין שלפני כשנה הוחלף הרדיאטור והוחלפה משאבת המים :idea:

המנוע אינו מקרטע, מצלצל או מעשן. הרכב נוסע בסדר גמור.

 

בפרוייקט הוחלפו:

  • טרמוסטט
  • מאוורר
  • יוניט מאוורר
  • נוזל קירור

מסיום הפרוייקט ועד עכשיו הבעיה לא ניפתרה.

 

שאלתי היא כזאת, האם מדובר ב"בעיה", המחוג לא עובר את החצי ולא מגיע לקו האדום ??

 

נ.ב

תודה רבה לכל החברים על העזרה המיקצועית והטיפים המעולים, עזרתכם חשובה בביצוע הפרויקט.

SENA לשעבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שיש לך בעיה, כל עוד המחוג לא עובר את החצי.

אצלי בפונטו בעמידה במקום מגיע עד החצי, ובנסיעה בכביש מהיר יורד עד לרבע.

 

אני בזמנו הייתי בטוח שהרכב שלי "קר" מידי בגלל שהמחוג משחק באזור הרבע-חצי,

אבל השוויתי עם עוד חברי פורום בעלי פונטו, ואצל כולם אותו דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

גם לי היתה בעיה דומה באלפא , שנראה שנפתרה היום. בערך מה שעשית.

בעמידה ממושכת או ב"נסיעת פקק" , הטמפ' היתה נוסקת מעלה מעלה,

לכיוון 110 מעלות. המאוורר היה פועל לפעמים ומאוד מאוחר.

היום במוסך פירקו וניקו יסודית את הרדיאטור והחליפו יוניט מאוורר לאחת

שפועלת בין 67 ל-82 מעלות, מוקדם יותר מהקודמת.

תמיד המערכת היתה מלאה בפראפלו , למוסך לא היה אז שמו מים

ירוקים. נכון להיום עם כל מאמץ שניסיתי - לא עבר את ה-90 .

הרדיאטור בן שנה + .

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...