Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אפשר לקנות את הדגמים של סובארו עם מערכת גז? כי לפי מה שהבנתי היבאון תומך בזה ולא מסיר את האחריות עם מתקינים מערכת כזו, האם אפשר לקנות דגם של סובארו ישר מהסוכנות כבר עם מערכת מותקנת?

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם אפשר לקנות את הדגמים של סובארו עם מערכת גז? כי לפי מה שהבנתי היבאון תומך בזה ולא מסיר את האחריות עם מתקינים מערכת כזו, האם אפשר לקנות דגם של סובארו ישר מהסוכנות כבר עם מערכת מותקנת?
לפי מיטב ידיעתי ניתן להזמין מהסוכנות רכב שכבר מותקנת בו המערכת.

(המערכת מותקנת בארץ).

היבואן אכן תומך בזה וכל מוסכי סובארו מורשים לטפל במערכות הגז.

 

 

נ.ב:

למה לא להמשיך בשרשור שכבר קיים? למה לפתוח שרשור חדש כל פעם?

פורסם
האם מישהו יודע להגיד למה דווקא 95 כוחות סוס ולא יותר, הייתי אומר שזה קצת כבד וגם צריכת דלק גבוהה.

 

למה לא יותר כוחות סוס לנפח 1600?

שלום רב,

הבעיה שסובארו 1.6 יש כמעט רק בישראל, או במדינות מעטות. לכן היצרן לא דואג לפתח מנוע שהוא לא מבוקש בשווקים אחרים וממשיך לשתול את המנוע הזה שמקורו בלגאסי דור I מנוחצה עדן.

אין ספק שהמנוע חלש יחסית ולא עומד ברמה הנוכחית של הקטגוריה.

ה 2.0 הוא פתרון טוב לבעיה זו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
שלום לכולם,

 

היום הייתי בסוכנות סובארו ונדהמתי לגלות שבתצוגה עמדה לה אמפריזה 1.6 2006 מתוחת פנים.

האוטו היה בצבע לבן (מגעיל), אבל מה אני אגיד על העיצוב .... כואב, אבל פחות צורם מבתמונות.

השאר רגיל 95 כ"ס , ישן ומיושן.

כחובב סובארו... אני לא ממליץ.

מתפלל שהבאה תבוא כמה שיותר מוקדם, עם נתונים יותר מודרניים.

אגב 2.0 AWD ידני עולה 134000 ש"ח.

עם הנעה כפולה, משקל נוצה (יחסית) ו 160 כ"ס.... נראה לי שזאת הקנייה.

נחכה לנסיעת מבחן.

תודה והמשך יום נעים.

גימי.

בטח גם ליידה עמדה B4 בצבע כחול כהה מטאלי שנת 2005 ולייד ה B4 עמדה לה סובארו פורסטר בצבע ירוק בהיר מטאלי? צודק?
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
בטח גם ליידה עמדה B4 בצבע כחול כהה מטאלי שנת 2005 ולייד ה B4 עמדה לה סובארו פורסטר בצבע ירוק בהיר מטאלי? צודק?

שלום רב,

כן כן ידידי, מדובר בסוכנות בעכו. חן חן על תשומת הלב.

אגב, כששאלתי למה ה B4 משנת 2005, ענו לי שבגלל הביקוש הרב הם מוותרים על מכונית תצוגה עד שיגיע המשלוח הבא.

יום טוב, גימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יופי של רעיון, רק רוב האנשים לא יקנו.

אני לא אקנה כי יש לי פורסטר ידני עם הילוך כוח...

רוב היתר לא יקנו בגלל מנוע 2000 (יותר הוצאות רישוי ודלק) וגיר ידני (כי הרוב אוהב אוטומטי).

ברור שהרבה מחברי הפורום היה בוחר ברכב הזה (ואני בסטיישן, והייתי מגביה אותו...) אבל רוב נהגי ישראל אינם חברים בפורום ואיכויות נהיגה לא ממש מדברות אליהם, אלא מחיר אחזקה וקלות מכירה.

מצטער

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

 

גם אם האימפרזה החדשה הייתה ניראת כמו הליאנה, עדיין הייתי אומר שהיא יפה

(טוב פה אולי הגזמתי קצת).

עד לליאנה:wink:

 

בקשר לסובארו......אחלה דבר ניסיתי לשכנע את אבא שלי ללא הצלחה..:|

 

נקווה ששאר היבואנים ילכו בדרך שלהם.

פורסם
שאלה קצת לא קשורה....

משהו יודע מה אמור להיות הכושר גרירה של האיפמרזה 2 ליטר הנ"ל

 

בתודה מראש!

נדב

מבחינת החוק או מבחינת האוטו? ההגבלה היחידה שלך היא ההגבלה של יצרן וו הגרירה, הדבר היחיד המעצבן הוא הילוכים ארוכים שמאוד מעצבנים בגרירה... עד כדי תסכול! לא מבין למה לגרור עם משפחתית....

×
×
  • תוכן חדש...