Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אה, ובלי קשר - מכויילים, לא מקויילים (גם מבטאים את זה אחרת - כ' רפוייה, בלי דגש. כי זה בא אחרי שבא נח, סתם שתדע... :beerchug: )

 

טל

מכל ההודעות בפורום, כולל ההודעות בחלק הטכני של איך לבנות טורבו ועד איך לפרק מנוע - אני חייב לציין שהמשפט הזה הוא המשפט הכי פחות מובן שקראתי בפורום.:grin:

Back to the original - NC again.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אה, ובלי קשר - מכויילים, לא מקויילים (גם מבטאים את זה אחרת - כ' רפוייה, בלי דגש. כי זה בא אחרי שבא נח, סתם שתדע... :beerchug: )

טל

שבא נע (בראש מילה) :wink: .

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

ואללה נכון! שבא נע. לי לפחות יש תירוץ סביר: למדתי את זה לפני יותר מ-30 שנה...

 

מכל ההודעות בפורום, כולל ההודעות בחלק הטכני של איך לבנות טורבו ועד איך לפרק מנוע - אני חייב לציין שהמשפט הזה הוא המשפט הכי פחות מובן שקראתי בפורום.:grin:
זה כנראה כי במקום ללכת לשיעורי דקדוק נשארת בבית לראות את מירוץ ה-F1, או בנית קארט מווספה ישנה, או משהו מוטורי אחר... לא שאני מאשים אותך!

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
ואללה נכון! שבא נע. לי לפחות יש תירוץ סביר: למדתי את זה לפני יותר מ-30 שנה...

 

זה כנראה כי במקום ללכת לשיעורי דקדוק נשארת בבית לראות את מירוץ ה-F1, או בנית קארט מווספה ישנה, או משהו מוטורי אחר... לא שאני מאשים אותך!

 

טל

:idea:

כל אחד יתקן במה שהוא טוב בו,

אתה תסביר לי על איך רושמים נכון ודקדוקי לשון,

אני אסביר לך את תאוריות הנהיגה וכיצד נוהגים נכון.

 

ככה כל אחד ישתפר בדברים שהוא חלש בהם:wink:

 

 

:lol::razz:

 

עם כל ההתלהבות פה לגבי הרכב הזה, קשה לי להאמין שהוא יימכר הרבה.

אבל כל הכבוד לסובארו. נקווה שהם ימשיכו בדרך הזו, למרות שהיא לא כ"כ מצליחה להם לבנתיים (ע"ע B4 3.0 ידנית).

Back to the original - NC again.

פורסם

מאיפה לך המידע כמה B4 ידני, יבואני סובארו מכרו?

למיטב ידיעתי, אף יבואן לא חייב לפרסם את המידע הזה של כמות מכירות ספציפי של כל דגם.

אתה יכול לבדוק בנתונים של משרד התחבורה אבל שם אין הפרדה בין אוט' לידני.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

יפנאוטו לא בנו על זה שה-B4 3.0R ידנית תחליף הכמות המכירות את האימפרזה 1.6.

מטרתם היא מתן מענה לחובבי נהיגה שמחפשים משהו אחר

MB SLK 320 - 2002

פורסם
שבא נע (בראש מילה) :wink: .
בדחילו ורחימו (1),

 

נכון שאני חדש בפורום אבל לעניות דעתי זהו שווא נע.

http://benyehuda.org/h_nikud.html

 

בדחילו ורחימו (2),

 

תגידו, איך זה שאף אחד שם לב (ואמר) שהאימפרזה החדשה מכוערת להחריד...

פורסם

תגידו, איך זה שאף אחד שם לב (ואמר) שהאימפרזה החדשה מכוערת להחריד...

אולי כי לא כולם חושבים ככה?

לדעתי האוטו יפה.

 

וחוץ מזה, תעשה חיפוש, היה שרשור ענק על האימפרזה הנ"ל.

פורסם
הסוויק שלך עושה 8.5 שניות 0-100 כמו שהלאדה של שכן שלי עושה את נורבורגרינג מהר יותר מ-911 טורבו.

 

איציק, גרוטאה זו מחמאה.

על סמך מה אתה אומר?

 

1. בדוק בקארפוליו או במאגזינים ישנים. זה בערך מה שהיצרן מצהיר. יש לך מה להאמין ליצרן; בדר"כ הוא מצהיר נתונים אמיתיים, ואף טובים מהמציאות (כמו באקורד סטיישן החדשה).

2. כנס לקארפוליו\פארקרס. בדוק את יחס המשקל \ הספק. ברר את יחסי ההעברה של הגיר. עכשיו זה הגיוני?

3. אל תשכח - גיר ידני.

4. לגבי הבטיחות - איציק צודק ב-100%.

 

ד"א, הדבר היחיד שאני מרוצה ממנו בסיויק הוא הביצועים (וגם האמינות). חוץ מזה - היא לא מבריקה בהתנהגות וגם המושבים גרועים מאוד (!). ולא דיברנו על הערסים שנדבקים לאוטו כמו ברחשים שנדבקים לשמשה בלילה קייצי - דביקים ובאים בכמויות.

 

לגבי הסיוויק החדשה: באמת עגלה.

פורסם
אולי כי לא כולם חושבים ככה?

לדעתי האוטו יפה.

 

וחוץ מזה, תעשה חיפוש, היה שרשור ענק על האימפרזה הנ"ל.

איגור,

 

כמו ששמת לב אני חדש בפורום זה. לא ראיתי את השרשור על האימפרזה :puppydoge

 

ובאשר לדעתי על עיצובה של האימפרזה החדשה. הרי לשם כך נכתבה הכותרת "בדחילו ורחימו" :wink:

 

בידידות

פורסם
איגור,

 

כמו ששמת לב אני חדש בפורום זה. לא ראיתי את השרשור על האימפרזה :puppydoge

 

ובאשר לדעתי על עיצובה של האימפרזה החדשה. הרי לשם כך נכתבה הכותרת "בדחילו ורחימו" :wink:

 

בידידות

 

ברוך הבא לפורום.

 

אל תשים לב לדעות שלי בקשר לאימפרזה. אני אוהב אימפרזה בנשמה :-)

 

גם אם האימפרזה החדשה הייתה ניראת כמו הליאנה, עדיין הייתי אומר שהיא יפה

(טוב פה אולי הגזמתי קצת).

פורסם

שלום לכולם,

 

היום הייתי בסוכנות סובארו ונדהמתי לגלות שבתצוגה עמדה לה אמפריזה 1.6 2006 מתוחת פנים.

האוטו היה בצבע לבן (מגעיל), אבל מה אני אגיד על העיצוב .... כואב, אבל פחות צורם מבתמונות.

השאר רגיל 95 כ"ס , ישן ומיושן.

כחובב סובארו... אני לא ממליץ.

מתפלל שהבאה תבוא כמה שיותר מוקדם, עם נתונים יותר מודרניים.

אגב 2.0 AWD ידני עולה 134000 ש"ח.

עם הנעה כפולה, משקל נוצה (יחסית) ו 160 כ"ס.... נראה לי שזאת הקנייה.

נחכה לנסיעת מבחן.

תודה והמשך יום נעים.

גימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

ודאי שהאימפרזה 1.6 היא בכלל לא אטרקטיבית וכולה מיושנת הן מבחינת מנוע והן מבינה כללית ועיצובית

ה2.0 הייתה עד היום 125 (לא הרבה למנוע 2000) ועכשיו ה2.0 אכן אטרקיבית.

מבחינת תאוצה המתחרות עדין יותר חזקות במיוחד בגלל שהם לא 4X4 וגירים פחות ארוכים מהסובארו.

סהכ ה2.0 נשמע עסקה סבבה לחובב סובארו ונהיגה.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 


×
×
  • תוכן חדש...