Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי אכן סופסוף סובארו מיישרת קו ומשדרגת את המנוע האמין למנוע שיהיה גם חזק ומהנה,

אכן מבחינת יפנית הסובארו תמיד הייתה הכי אטרקטיבית מבחינת נוחות ואחיזה וחווית נהיגה ועכשיו גם מבחינת כוח, האימפזות החדשות 1.6 היו חלשות להחריד. האימפרזות 2.0 היו 4X4 ונתנו 125 כ"ס (יחסית מעט למנוע 2000 ועוד צריך לסחוב 4X4) והייתה רק אוטומטית, אין ספק שעכשיו האימפרזה החדשה (שגם נוספה לה אפשרות לידנית שבעבר היו מדגם זה רק אוטומטיות) היא עסקה נהדרת למחפשי קצת יותר ממשפחתיות וקצת פחות מרכב ספורט, לדעתי אחלה התפשרות!

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

היצרן שיחרר כמה פרטים בנוגע לביצועים:

 

בדגם החדש (160 כ"ס) היצרן מדבר על תאוצה מ 0 ל 60 מייל ב 8.5 שניות ומהירות מירבית של 208 קמ"ש.

 

האימפרזה WRX STI עם מנוע 2.5 ליטר עומדת על הספק של 281 כ"ס, תאוצה מ 0 ל 60 מייל ב 5.0 שניות ומהירות מירבית של 253 קמ"ש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
היצרן שיחרר כמה פרטים בנוגע לביצועים:

 

בדגם החדש (160 כ"ס) היצרן מדבר על תאוצה מ 0 ל 60 מייל ב 8.5 שניות ומהירות מירבית של 208 קמ"ש.

 

האימפרזה WRX STI עם מנוע 2.5 ליטר עומדת על הספק של 281 כ"ס, תאוצה מ 0 ל 60 מייל ב 5.0 שניות ומהירות מירבית של 253 קמ"ש.

 

איציק

8.5 שניות? כמו הסיוויק שלי, שעולה שישית מחיר. פעם תכנננו מנועים נורמליים, היום מעזים למכור את הפוקוס, לדוג', עם 100 כ"ס. תקנות זיהום אויר? הוא גם ככה מסריח טילים.

פורסם
8.5 שניות? כמו הסיוויק שלי, שעולה שישית מחיר. פעם תכנננו מנועים נורמליים, היום מעזים למכור את הפוקוס, לדוג', עם 100 כ"ס. תקנות זיהום אויר? הוא גם ככה מסריח טילים.

מה הקשר למנוע ? :screwy:

הסיביק שלך אולי עולה שישית אבל היא גם בטיחותית כמו שישית מרכב חדיש, אין בכלל מה להשוות מכונית ישנה/משומשת מול חדשה...

נסעת על סיביק חדשה ? גרוטאה חבל"ז....

 

אל תשכח שמערכת ההנעה הכפולה גוזלת את המחיר שלה בכח.

 

8.5 שניות ל 60 מייל (והנעה כפולה) ממנוע 2 ליטר זה מצויין בסדר גודל של היום (פעם לא היה קל להגיע אפילו לזה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
8.5 שניות? כמו הסיוויק שלי, שעולה שישית מחיר. פעם תכנננו מנועים נורמליים, היום מעזים למכור את הפוקוס, לדוג', עם 100 כ"ס. תקנות זיהום אויר? הוא גם ככה מסריח טילים.
הסוויק שלך עושה 8.5 שניות 0-100 כמו שהלאדה של שכן שלי עושה את נורבורגרינג מהר יותר מ-911 טורבו.

 

איציק, גרוטאה זו מחמאה.

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

אז אחרי שתקנה את האימפרזה (ושיהיה במזל טוב) - אתה רוצה למכור את ה106?

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

נתוני ביצועים קצת יותר מדוייקים ("בשפה שלנו", לא באמריקאית...):

 

0 ל-100 קמ"ש: 8.8 שניות בידנית, 11.6 שנ' (!) באוטומטית.

מהירות: 210 קמ"ש בידנית, 191 באוטומטית.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

לוטוס, אין קשר למערכת 4X4.. גם באוטומט וגם בידנית יש 4X4..

ההפרש האדיר בביצועים הוא בין היתר בגלל ממיר המומנט, שגורם לכך שפחות כוח מהמנוע מגיע לגלגלים, וההבדל בין ההתנהגות של התיבה האוטומטית (יחסי העברה קצרים/ארוכים) לעומת הידנית..

יחסי העברה בתיבה האוטומטית מקויילים למקום טוב באמצע בין ביצועים טובים לצריכת דלק שפויה.. כאשר הקיול הזה הוא לתמיד.

בתיבה הידנית, אין את השיקול הזה - כי הנהג בוחר מתי להעביר הילוך..

ולכן אם הוא רוצה ביצועים הוא ימשוך הילוכים לסל"ד גבוהה, ואם הוא ירצה נסיעה רגועה וחסכון בדלק - הוא ישאיר בסל"דים נמוכים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מר. discover, קצת קרדיט בבקשה..:)

 

אני ידע שמע ה4X4 פעלת תמידית.

 

אני ידוע שהתיבה האוטמטית מרסנת את הכח אפילו בהדבקה לרצפה, בשאלה היא האם בגלל מערכת ההנעה הכפלה, הריסון הזה הרבה יותר משמעות מה שיוצר פער יותר גדול בין הגרסה האוטומטית לידנית.

 

 

אור.

פורסם

לא. אין הבדל בהשפעה. יש שתי סיבות עיקריות: ממיר המומנט, ויחסי העברה. ממיר המומנט יוצר אובדן כוח גדול, ש"מתבזבז" על ערבול הנוזל ההידראולי. בנוסף, בגללו היציאה מהמקום לוקחת יחסית הרבה זמן - אין לך את האפשרות להחזיק את המנוע בסל"ד גבוה ו"לזרוק" קלאץ'. התיבה של הסובארו היא מהסוג הישן, הפרימטיבי יחסית, עם מעט יחסי העברה - רק ארבעה; זה אומר יותר פער בין הילוך להילוך, והראשון לרוב ארוך יותר, מה שפוגע ביציאה מהמקום. בתיבות מודרניות עם שישה הילוכים, הפערים בין אוטומטי לידני הרבה יותר קטנים (בב.מ.וו 530, למשל, ההבדל הוא רק 2 עשיריות שניה).

 

יחסי העברה בתיבה האוטומטית מקויילים למקום טוב באמצע בין ביצועים טובים לצריכת דלק שפויה.. כאשר הקיול הזה הוא לתמיד.

בתיבה הידנית, אין את השיקול הזה - כי הנהג בוחר מתי להעביר הילוך..

ולכן אם הוא רוצה ביצועים הוא ימשוך הילוכים לסל"ד גבוהה, ואם הוא ירצה נסיעה רגועה וחסכון בדלק - הוא ישאיר בסל"דים נמוכים.

לא חכם מה שאמרת כאן. יחסי העברה הם יחסי העברה, והם לא משתנים לפי אופי הנהיגה. גם בתיבה אוטומטית אתה יכול להחליט אם היא תעביר בסל"ד נמוך או גבוה - תדביק את הדוושה לרצפה וההחלפות יתבצעו בסל"ד גבוה, לחץ במתינות - ההילוכים יוחלפו בסל"ד נמוך. ובכל מקרה, כשאתה מודד ביצועים - ועל זה נשאלה השאלה - אתה עם רגל לחוצה כל הזמן... מה שהיית יכול לומר, ובצדק, זה שבתיבה אוטומטית ללא טיפטרוניק (וגם ברבות שיש להם טיפטרוניק) ההילוכים עולים בעצמם, ללא יכולת לנהג להחליט למשוך עוד קצת אם בא לו.

 

אה, ובלי קשר - מכויילים, לא מקויילים (גם מבטאים את זה אחרת - כ' רפוייה, בלי דגש. כי זה בא אחרי שבא נח, סתם שתדע... :beerchug: )

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
לא. אין הבדל בהשפעה. יש שתי סיבות עיקריות: ממיר המומנט, ויחסי העברה. זה מה שרציתי לשמוע. את השאר אני יודע, תודה טל! ממיר המומנט יוצר אובדן כוח גדול, ש"מתבזבז" על ערבול הנוזל ההידראולי. בנוסף, בגללו היציאה מהמקום לוקחת יחסית הרבה זמן - אין לך את האפשרות להחזיק את המנוע בסל"ד גבוה ו"לזרוק" קלאץ'. התיבה של הסובארו היא מהסוג הישן, הפרימטיבי יחסית, עם מעט יחסי העברה - רק ארבעה; זה אומר יותר פער בין הילוך להילוך, והראשון לרוב ארוך יותר, מה שפוגע ביציאה מהמקום. בתיבות מודרניות עם שישה הילוכים, הפערים בין אוטומטי לידני הרבה יותר קטנים (בב.מ.וו 530, למשל, ההבדל הוא רק 2 עשיריות שניה).

 

 

טל

תודה לטל שוב.!

 

 

אור.


×
×
  • תוכן חדש...