Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הייתי רוצה לקבל חוות דעת על המערכת הבאה, אותה אני מתכנן לקנות לאחר שקיבלתי הצעות שונות:

 

קומפוננט קידמי: Xtant (אני לא סגור על הדגם)

רמקולים אחוריים: Morell Coax 6"

מגבר: Orion 4004

סאב: Сomp VR

HU: PIONEER DEHP770MP

 

אם יש לכם רעיונות למוצרים אחרים בערך באותו מחיר שיכולים לשפר את התוצאה הסופית, אני פתוח להצעות, בגלל שאחרי הקנייה אני אהיה תפרן לחלוטין.

תודה לכל המשיבים.:-D

פורסם

נשמע באמת טוב אני ממש אהבתי את המורל אקסטנט הם נשעמים מאוד יפה, מגבר גם אחלה יש לי את המגבר הזה ואני ממש אוהב אותו (ואל תקשיב לכל הקשקשנים שאומרים שטחנו אותך בכסף על המגבר כי אתה מקבל אחלה של מוצר), דבר אחד מאוד מפריע לי שהוא הרמקולים האחוריים לא נראה לי שתצטרך אותם תוריד לך אותם מהפרק במקרה ויהיה חסר לך סאונד מאחורה תשלים איתו איתם אבל נראה לי מיותר...

 

זהו בעיקרון נשמע ממש טוב ומה עם עניין המחיר?

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אם היית מחפש , היית מוצא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=81089&page=1&pp=15&highlight=%E0%F7%F1%E8%F0%E8

 

זה רמקול בדיוק כמו הדוטק,

אני ממליץ, בשביל השקט הנפשי שלך, שתלך ותראה דוטק MKII , ואז תלך לראות את האקסטנט,

זה רמקול זהה, לא שווה לשלם יותר מ1k .

אני עדיין לא מבין, מדוע אין לזה איזכור בשום מקום באינטרנט.

ZZR

פורסם

אני די סגור על הקומפוננט, הרמקולים והמגבר... ההתלבטות שלי, היא המכשיר והסאב.

 

אני מחפש שיהיה פריאמפ כמה יותר גבוה, ושהסאב יהיה מדוייק. אשמח להצעות.

 

תודה.

פורסם

רד מרמקולים אחוריים ביזבוז כסף מוחלט...

שמור אותו שלא תהיה לנו תפרן אחרי הקנייה (-:

חוץ מזה אם בא לך להשקיע ולא לחסוך את הכסף של הרמקולים מאחורה תעלה רמה מהאקסטנט לפי דעתי יש אופציות לא רעות בשוק היום...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
הפראמפ של ה770 הוא 2v , בדיוק כמו שאר הפיוניר הרגילים.
http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2643,'normal_sales')

הפריאמפ של ה-770 הוא 4V. לפי הקישור שצירפתי.

 

המחיר של האקסטנט הוא 1900, והם מנגנים ממש ממש יפה.

איזה קומפוננט הייתם ממליצים לי במקומם? איזה רמקוליים אחוריים כדאי לשים אם בכלל?

 

אני ממש מודה לכל העונים.

פורסם

תראה זה בדיוק הקאט'צ של ה 7700 על האריזה רשום שהוא 6.5 וגם באתרי אינטרנט רשום ככה אבל שאתה קונה את המכשיר ופותח את החוברת של ההוראות אתה שם לב שבעצם עבדו עליך והמתח הוא 2.2

 

תבדוק את זה אני כמעט בטוח.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

6.5 של פיוניר זה לא באמת 6.5 !

 

4 וולט זה הכי גבוהה של פיוניר וגם בסידרות הגבוההות 8\9...

 

לגבי האקסטנט, לא יודע לא שמעתי ולא מכיר את הקומפוננטים שלהם , אבל העובדה שמורל מייצרת בשבילם מחשידה.

 

לדעתי מורל הייבריד MK1 ב1400 ש"ח יעשו את העבודה.(בדוק את האחריות)

http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=39604

 

אם יש לך יותר כסף אז ההיבריד החדשים גם אופציה

פורסם
http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2643,'normal_sales')

הפריאמפ של ה-770 הוא 4V. לפי הקישור שצירפתי.

 

.

אתה רציני?!

אתה מסתמך על pompa לנתונים טכניים?

מהם בדיוק, תזכיר לי?

אם נותנים קישור, נותנים לאתר מקצועי, בטח שלא pompa.

למכשיר הזה יש 2V בוודאות, כתוב בנתונים טכניים של החברה, על המכשיר עצמו.

גם אני האמנתי שהוא 4v , אני התערבתי עם המתקין שלי(על קפה), הוא ניצח.

כתוב בspecifications שלמכשיר יש 2v .

ZZR

פורסם

או קי לי יש את הרמקולים של Xtant ודרך אגב אפשר להשיג אותם רק במקום אחד בפת תקווה ולא נגיד את שם החנות אני היית חושב פעמיים לפני הקניה כי השרות לא פחות חשוב מהקניה עצמה........

דאבל קיקר

פורסם

שלום לכולם יש לי גם את הקומפוננט של אקסטנט ואני רוצה להגיד לכם שהקומפוננט פשוט פצצה .ולכל מי ששואל מעניין למה מורל מייצרים לאקסטנט את החלקים ? ממה שאני הבנתי האקסטנט מיוצרים בעבודת יד ב5 מדינות שונות ,מחומרים דומים למורל אבל שונים במקצת וטובים בהרבה יותר . אז אני ממליץ אקסטנט:mm_yeah:

אני מאמין ואתם

פורסם

וזה כתוב איפשהו?

 

או שאתה מצוטט את מי שמוכר לכם במחיר מופקע, נקודה למחשבה.

 

תראו לי אתר אינטרנט שבו מופיע הדגם של הרמקול, תראו לי משהו שמקשר בין החברה לרמקול.

זה לא שונה מזיוף.

קשה לי להאמין שרמקול טוב כל כך כמו שאתם טוענים , לא יוזכר ברשת, לא יוזכר בפורומים בחו"ל.

מה נראה לכם?

הלו...

 

מוכרים לכם זבל במחיר מופקע, תתעוררו!

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...