Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנחה בדלק


SPORT
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע אני מתדלק בחולון איפה שכיכר הדעות -תחנה של אלון דור - 15 אגורות קבוע בתלוק עצמי.

זה בהחלט נושא חשוב.

 

משה.

פורסם

יש בצומת כפר-סבא, במרכז שרונה, תחנת דלק חדשה של טן שמוכרת את הדלקים ב30אג' הנחה לליטר(אוקטן 95/96 אין להם 98).

בדקתי את העניין כי זה היה נראה לי תמוה, ומסתבר שהיה להם עיקוב הקמה בגלל תחנת דלק של "דלק" ממול שלא נתנה שיקמו שם תחנת דלק, ולכן הם נכנסים בהם במחירי עלות,כמובן שמיד תחנת הדלק ממול הורידה את המחיר גם ל30 אג' הנחה לליטר דלק(95/6 ).

אבל רק למזומן.

אגב, כנהוג בטן, הם לא גובים גם דמי שירות שבת/חג/לילה.

under construction..

פורסם

איפה ישנם תחנות מוזלות באיזור ירושלים?

 

ידוע לי על תחנה גדולה של אלון בדרך לגילה ועל אחת ברמות (קיימת עדיין?) האם ישנם עוד תחנות שכאלה?

פורסם
טוב, אני לא מתכוון להרשם רק בשביל לשאול שם שאלה, אז:

 

איפה יש באזור המרכז תחנות תדלוק של טן?

 

תחנה נוספת של טן נמצאת במרכז הקימעונאי של מגשימים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בTEN עולה 5.98 שקל ליטר דלק 96 אלונית 6.15 פז 6.2 בערך... לא זוכר משתדל לא להתקרב למקום העושק הזה.

 

וכשהיה הדלק על 5.9 בערך.....בTEN המחיר היה 5.68.

 

תמיר

פורסם
בטן הדלק מהול עם מים לכן המחיר זול יותר...

 

הנסיעה אחרי תדלוק שם מביאה תחושה כאילו האוטו "סוחב פחות"

נסו ותראו

מתן

ניסינו וראינו,

 

אתה מדבר שטויות.

 

(או שאולי כדאי שתחליף אוטו)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
בטן הדלק מהול עם מים לכן המחיר זול יותר...

 

הנסיעה אחרי תדלוק שם מביאה תחושה כאילו האוטו "סוחב פחות"

נסו ותראו

מתן

מדבר שטויות בליטרים, אולי היה מקרה שתחנה אחת מהלה, אבל אין מצב שכל תחנות טן מוהלות

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אני דווקא תדלקתי בטן החדשה בכפר סבא עם הנחה של 30 אג' ולא הרגשתי שום הבדל ושום מים.

 

אבל כשתדלקתי באלון נתב"ג הרגשתי ירידה עצומה בביצועים, עד שהבנתי ש 3 מיכלים אחרונים שתדלקתי שם היו מהולים... תודה לפורום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם בסדש התדלוק משתלם בתידלוק עצמי המחיר עומד על 6.06 שקל לליטר הנחה של 17 אגורות.

ואיכות הדלק לא רעה בכלל..

איכות הדלק הטובה ביותר שנתקלתי בה עד כה...כמה שזה פתאטי...אצל הערבים בכפרים..:roll:

פורסם

למה ללכת לטן שהיא חברה פחות מוכרת ומחזיקה בהרבה פחות סניפים ?

 

אתם רוצים את הטוב ביותר בשביל הרכב שלכם ? תדלקו רק דור-אלון !

 

אף פעם עוד לא שמעתי עליהם מילה רעה, ואני מתדלק שנים;

 

*יש ביבנה בכניסה הצפונית צמוד למתנ"ח (התחנה המרכזית)..."אלון"

*בכניסה הדרומית מול תחנת הרכבת וגלידת בן ג'ריס..."אלון"

 

*בכביש יבנה-רחובות - "אלון - אלונית", מסעדה וחנות כל בו במקום (מאפה, קפה, סיגריות, צרכי מכולת, וכו'...) - צמוד למושב גאליה...

 

-בכל התחנות האלה ניתנת הנחה של 15 אגורות לכל ליטר בנזין בתדלוק עצמי בכרטיס אשראי.

 

-ב"אלונית" גאליה, ההנחה תקפה גם לגבי תשלום במזומן בקופה ללא כרטיס אשראי.

(אפשרות לתדלק ולשלם בכרטיס אשראי בקופה ולא רק במשאבה עצמה) - בקיצור, כל האופציות...

 

*תחנת "פז Yellow" ביבנה הנמצאת בכביש דרך הים וצמודה למפעל "אורבוטק"... - שם ניתנת הנחה קבועה של 10 אגורות לליטר בנזין בין אם אתם משלמים במזומן או בכרטיס אשראי בקופת המסעדה.

 

בהצלחה בחיסכון, ככה נגרום גם לחברות אחרות כמו "דלק" להוריד מחירים ולתת הנחות קבועות בדומה להנחות שנותנות "דור-אלון" ו"פז"...

 

חייבים לגרום לירידת מחירי הדלק בכל מחיר !!! על חשבון כולם חוץ מהאזרחים !!!

פורסם

אני מבקש לא לכתוב דברים שאינכם יודעים במו מיכל הדלק שלכם.

 

בבדיקות שערך משרד התמ"ת נמצאו תחנות שמוהלות מכל החברות ,ולעומתן יש תחנות שלא מוהלות.

 

הכללות כמו שכתבתם הינן הוצאת דיבה ותו לא.

 

לפני שאני מתחיל למחוק , אם למישהו יש נסיון אישי מוכח - בבקשה. אחרת , אתם כבר יודעים...:idea:


×
×
  • תוכן חדש...