Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי את האוטו לחשמלאי, הוא ביקש שאלחץ ברקס כדי לראות את הפנסים מאחורה,

אני לוחץ ברקס ופתאום אני קולט שהברקס נכנס פנימה עד הסוף,

החשמלאי פתח את המכסה מנוע, בדק וראה שאין שמן ברקס, הוא הכניס שמן ברקס והכל נזל מהגלגל האחורי השמאלי.

 

נסעתי למוסך, הוא בדק וראה שהשמן נכנס לבלמים כך שצריך להחליף גם בלמים.

הבעיה הייתה במשאבה בגלגל האחורי, נזל משם השמן ברקס.

 

מה שהיה צריך להחליף זה את שני המשאבות בשני הגלגלים האחוריים, ואת הבלמים בשני הגלגלים.

סה"כ הוא דורש 670 שקלים.

 

השאלות שלי הם כאלו:

1. המחיר 670 הוא הגיוני? לא יקר מדי?

2. איך קורה פתאום דבר כזה שיש נזילה, ייתכן שהחשמלאי שיחק שם במשהו?

פורסם

מה שבעצם קרה זה שיש לך נזילה ממשאבת האופן... בקשר למחיר אם הוא יקר או לא אני לא יודע להגיד לך שכן אף פעם לא יצא לי לקנות משאבת אופן לאוטו (אצלי כל ה 4 גלגלים זה דיסקים). אם כבר הוחלף אז הוחלף ואין לך מה לבכות על המחיר

אם עוד לא החלפת אז הייתי מציע לך ללכת לכמה מוסכים לראות כמה מוסכים אחרים ירצו

פורסם
תן סוג רכב +שנתון תקבל מחיר.
מדובר על פזו 205 מודל 93, אשר מאז קנייתו לפני כחודש, מבלה יותר במוסכים,

מאשר בכביש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אתה ממש מעודד אותי :cry:

 

בסוף זה עלה לי 760 כי הוא החליף לי שם עוד משהו מאחורה, שכחתי איך קוראים לזה. (מילה בעלת 3 אותיות).

 

התייאשתי סופית מהאוטו

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

פורסם

פעם הבאה תבדוק טוב טוב מה אתה קונה... במיוחד שמדובר ברכב ישן ואל תסמוך על הקנייה שהיא תהיה משתלמת אם הבן אדם נראה אמין. בנוסף אני מקווה שלמדת את הלקח שלא מתעסקים עם הצרפתיות (לא להרוג אותי בקשה כל חולי הצרפתיות)

פורסם

המחיר נשמע סביר אני החלפתי לפני כשבועיים לסיטרואן ZX להלן פירוט :

 

חריטה+סנדלים 220 ש"ח

זוג משאבות 190 ש"ח

מכסה לנבה (2 יח') 20 ש"ח

נוזל בלמים 40 ש"ח

עבודה 150 ש"ח

 

סה"כ 620 ש"ח

פורסם

40 שקל לנוזל בלמים? כמה קראט הנוזל? מחיר מוגזם בשביל נוזל בלמים!

 

בקבוק עם נוזל בלמים בחנות חלפים לא אמור לעלות יותר מעשרה שקלים

צירפתי תמונה של נוזל בלמים שקניתי שעלה בדיוק 8 שקל!

נוזל בלמים.JPG

פורסם

אחלה

אז אני יכול להגיד לך שזה אחלה של נוזל (תוצרת גרמניה) והוא לא אמור לעלות כאמור יותר מעשרה שקלים

כל פעם מחדש אני מצדיק את עצמי יותר ויותר למה אני נמנע מלהכנס למוסכים! מכל דבר אפשרי הם מנסים לעשות כסף על חשבון הלקוח שלא מבין! וכמובן שאני לא מדבר על "כולם" ממש לא! לא עושה הכללות אבל רבים מאוד כן כאלה וזה מגעיל

פורסם

יש פתגם האומר "אל תאשים אדם עד שתגיע למקומו"= אדם הוא זכאי עד שלא הוכחה אשמתו!!

במקרה של טיפול בבלמים , רצוי ומומלץ לנקז את כל הנוזל הישן שקיים במערכת!

יתכן ונוקז מספר פעמים הנוזל הקיים במערכת הבלמים, אם כי חהערכתי שני מיכלים יספיקו לכך, ויתקנו אותי בעלי המוסכים שבקרבנו!

בכל מקרה אני חייב להודות שהמחיר גבוה יחסית לעבודה שבוצעה, להערכתי הוא גבוה פי שנים,

וזאת בלי להתייחס למספר מיכלי הנוזל בלמים, או המחיר המוגזם שננקב!

שווה בדיקה והבהרה במוסך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כדי לנקז אויר ממערכת הבלמים לא צריך יותר משני בקבוקים על רכב פרטי כמובן.... אלא אם כן מנקזים 18 פעמים מכל גלגל.

כל מה שטענתי שהמחיר מוגזם וכפי שתשים לב לא דיברתי על המחירים האחרים כי אין לי שמץ במחירים של ברקסים עם תוף (בצבא אני רק מרכיב מפרק ועושה מה שצריך וכסף לא ממש מדבר בצבא)

×
×
  • תוכן חדש...