Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן בפיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שזה משהו חדש, כמדומני מאז שקניתי את הרכב (לפני קצת יותר מחודש), בהתחלה היה עשן שחור אבל זה הפסיק, מאז העשן נהיה לבן.

בעיקר כשאני מתניע את הרכב בבוקר, יוצא כמות מטורפת של עשן לבן מהאגזוז.

מה זה אומר?

פורסם

תראה חשוב להיות דייקן אבל ממש דייקן!

אם העשן הלבן רק בהתנעת הבוקר...ואתה לא מאבד נוזל קרור- תרגע

אם העשן גם בנסיעה רגילה-כנס למוסך.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יציאת עשן לבן אומרת קרוב לוודאי שהאוטו אוכל שמן.

זה לא תקין תבדוק אפשרות הוספת תוסף לשמן שנקרא "DTS", זהו תוסף דבש (אין לי מושג מה זה אומר).

בדקתה אם הבעלים הקודמים האם נפתח המנוע ? (פקו"ם ראש או משהו בסגנון).

אם אני צודק אתה גם תראה שמפלס השמן יורד.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

jlavi2002, דייקן אני לא יכול להיות כרגע, אבל מעכשיו באמת אבדוק טוב יותר את הנושא.

זכור לי שזה רק בהתנעה בבוקר ולא בנסיעה רגילה, אבל אני לא בטוח. אני יכול לבדוק את זה בעצמי תוך די

בנוגע לנוזל קירור, בפעמים האחרונות שבדקתי הכל היה תקין. (אני משתמש במים ירוקים).

 

rgunv, אני חושב שהאוטו לא אוכל שמן. עשיתי טיפול 10k לפני חודש, בדקתי אתמול והשמן היה ב3/4 בין המינימום למקסימום.

לאחרונה הכנסתי תוסף שנקרא Gold Label 10,000 חשבתי שבין היתר הוא יפתור גם את זה, אבל זהו שלא.

אני לא יכול לבדוק מה קרה עם האוטו אצל הבעלים הקודמים, קצת סיפור להגיע אליהם.

 

תודה לכל המגיבים.

פורסם

אני חושב שהאוטו לא אוכל שמן. עשיתי טיפול 10k לפני חודש, בדקתי אתמול והשמן היה ב3/4 בין המינימום למקסימום.

 

אתה חושב שהאוטו לא אוכל שמן?

עשית טיפול לפני חודש,מילאת שמן ועכשיו המפלס הוא על 3/4!

זה אומר שהאוטו כן אוכל שמן.

פורסם
יציאת עשן לבן אומרת קרוב לוודאי שהאוטו אוכל שמן.

זה לא תקין תבדוק אפשרות הוספת תוסף לשמן שנקרא "DTS", זהו תוסף דבש (אין לי מושג מה זה אומר).

בדקתה אם הבעלים הקודמים האם נפתח המנוע ? (פקו"ם ראש או משהו בסגנון).

אם אני צודק אתה גם תראה שמפלס השמן יורד.

תוספת "דבש" היא כמו כוסות רוח למת - קרא בפורום קצת על כך. אל תכתוב יותר בפורום דברים שאין לך מושג עליהם , אלא אם אתה שואל, אחרת תימחק.

 

פקו"ם יש בתל השומר (וגם שם זה בקו"ם ) במנוע יש פאקונג - בגרמנית - אטם.

פורסם

שריפת שמן במנוע אומרת שלא הכל בסדר ושיש בעיה אך אינה אומרת שהוא הולך למות, לפחות לא מיד:twisted: .

 

ואילו כתגובה למה שנכתב ע"י מר שמר אני יכול להגיד שכאשר אני הייתי מוסיף את התוסף הבעיה היתה פוחתת אני לא אומר שזה היה פותר אותה או מתקן את המנוע.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

נו באמת גם לי יש עשן לבן על הבוקר ואחרי שהמנוע מתחמם זה הולך.

 

פשוט על הבוקר עדין המנוע קר ואננחנו בחורף ואין לנו הרבה ברירה כי ארץ יצור זה צרפת וברוב המכוניות הצרפתיות יש את התופעה הזא. אין לך ממה לדאוג.:-)

פורסם

נתחיל מזה אכילת שמן זה עשן כחול ועם ריח לא נעים של שרוף, האם יש לך את זה?

זה שהוא עשה טיפול ועכשיו זה 3/4 לא אומר שנאכל שמן כי אולי פשוט לא מילאו מקסימום. עשן לבן בבוקר זה תופעה ידוע כשקר. תוסף דבש יכול לעזור עם בוודאות נקבע שהמנוע שורף שמן ואין בכוונתך לטפל בזה אלה למשוך עד שימות , ואז תוסף דבש יכול לעזור קצת, אם כי הוא גם סותם מעברים צרים גורם לחוסר שימון באזורים אלו ובכך מקצר את חיי החלקים שעוד נותרו תקינים במנוע.

לשיקולך.

עשן לבן יכול להעיד גם על עיבוד מים. ובבוקר עשן לבן זה גם אדים שנמצאים במערכת הפליטה מהלילה.

פורסם
נתחיל מזה אכילת שמן זה עשן כחול ועם ריח לא נעים של שרוף, האם יש לך את זה?

 

לי יש את זה , והמנוע כן צורך קצת שמן , עקב גומיות שסתומים יבשות , העשן יוצא בכל התנעה , לא משנה אם הרכב חם או קר , אבל הרכב בנסיעה לא מעשן כלל.

 

והעשן לבן לא כחול .

HONDA CIVIC LS

×
×
  • תוכן חדש...