שלום לכולם
אתמול שהנעתי תאוטו פתאום הבהבה לי מנורה אדומה איפה המד דלק מצד שמאל למעלה.ואחרי כמה שניות היא הפסיקה
אשמח לעזרה לגבי זה....
וזאות המנורהhttp://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=215013&d=1285446950
זה שבסוף זה יצא שזאת הייתה הבעיה..
ואל תדאג אני לא אחד שיכפת לו דלק פשוט הייתי אצל מישהו ואמר לי שזה עודף אז לקחתי שניים למגבר במקום אלו שנשרפו.
בכל זאת תודה לכם.
ולשאלה אחרת מישהו יודיע כמה עולה רדיאטור חדש ????
כן את המנורה הזאת כולם מכרים. אבל אני מדבר על מנורה שהיא למטה בצד שמאול היא מנורה בצבע כתום בצורת עגול כזה ובתוכה יש סמל שלא הספקתי לראות טוב זאת הבעיה. זאת המנורה מלמטה!!!!
שלום לכל מומחי הפיגו...
יש לי נורית נדלקה לי פעם אחת כמה שניות ונעלמה ולפעמים היא רק מהבהבת הבהוב קטנטן
המנורה איפה מד דלק למטה בצד שמאול בצבע כתום כזה מה זה אמור להיות??