Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום התחדשתי בסאב של פיניקס גולד - קסנון.

במהלך השבוע אני מקווה שאני אספיק לעשות תיבה.

 

עוד לא סגור על אופי התיבה או גודלה. אשמח לשמוע את דעתכם,

אם גם יהיה לכם הסבר זה יהיה מצוין.

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

מצטרף לשאלתו של סאונדמן מאיפה קנית כמה עלה ומאיפה אתה אני דיי מעוניין לשמוע ולהחליט אם אני יקנה אותו...

פורסם

אני מניח שהוא 12 אינץ, והתיבה המומלצת היא 2 'יוביק פיט או במילים אחרות 56 ליטר בערך.

אני בטוח שgreen יוכל לעזור בעניין תיבות :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אם הסאב הוא באמת כמו שסיפרת לי אצל רמי...

SQ נטו לא סאב פיצוצים רק אטומה אין מחשבה בכלל...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תודה לכולם -

 

 

לגבי התיבה - אז עד כה, מה ששמעתי, בתיבה אטומה היה חסר קיק ,

יכול להיות שאני טועה לגבי הסאב הזה - אבל לא כל כך בא לי לעשות שתי תיבות -

 

כך שאני לא יודע

 

מה נראה לכם ?

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

מה הנפח המומלץ לפורטד. ? אם גם באיזור ה56 ליטר תבנה אטומה תנסע עם האוטו שבועיים תראה איך שומעים כן כן לא לא...אם לא דחוף פורט

 

מיכאל מה אתה מתכוון להביא במקום הנאקמיצ'י יש כיוון ?

פורסם

עתיד תודה

 

הנפח ל SQ

 

באטומה : 2cf

בפתוחה : 3.2cf

 

נפח ל SPL:

 

אטומה : 1cf

פתוחה :2.75cf

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

×
×
  • תוכן חדש...