Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו מגאן קופה אוטומטית 2001 אני מאוד מרוצה אבל אני רציתי לדעת אם יש דרך לשדרג אותה ליותר חזקה בלא יותר מ2000 עד 3000 אלף שקל

יש למישהו רעיון??

פורסם
יש לי רנו מגאן קופה אוטומטית 2001 אני מאוד מרוצה אבל אני רציתי לדעת אם יש דרך לשדרג אותה ליותר חזקה בלא יותר מ2000 עד 3000 אלף שקל

גם חזירים יכולים לעוף. חבל שהכל בחלומות.

:wink:

אם מה שחסר זה כח, תחליף למגאן קופה 2.0 ליטר ישנה יותר וידנית, מאידך.

כח בקצת כסף, זהו קסם שלא הומצא עדיין, לצערנו.

MCS 2008

פורסם

אז אם האוטו הוא של אמא אז גם פילטר-צ'יפ-אגזוז (על משקל חומוס-צ'יפס-סלט)

יורד מהפרק, לא שזה מוסיף הרבה, אבל האוטו "מרגיש" מהיר יותר בגלל הרעש

(של הדוד האחורי), עליה חלקה יותר בסל"ד (צ'יפ ב-106 שלי... לך תבין)

ומגיב מעט טוב יותר (פילטר פתוח).

 

לדעתי, רד מהעניין וחכה שיהיה לך אוטו משלך שתוכל לעשות בו ככל העולה

על רוחך. בינתיים, מגאן-קופה של אמא זה לא כל כך רע.

תחשוב על כל המתבגרים שלאמא שלהם יש לאנטיס. :twisted:

או שאין לאמא בכלל אוטו... :roll:

 

tuning.jpg

MCS 2008

פורסם
40w10 להחליף אותו??

זה לא מה שיוסיף ביצועים, אלא ייתן פעולה אופטימלית של המנוע.

עקוב אחר הוראות היצרן ובחר שמן מיצרן טוב.

MCS 2008

פורסם

אתה יכו לקנות צ'יפ שיוסיף לך 5-10 סוסים מהאתר של מקס טיונינג.

 

אני חושב שאפילו אם תהיה רציני אז דני(המנהל של האתר) יתן לך לראות איך האוטו עם צ'יפ ואם תרצה תקנה(אני לא בטוח).

פורסם
תעשה לה קצת טיפול קוסמטי מבחוץ וזהו

תאמין לי גם ככה אין לך לאיפה למהר

 

איך אני מת על תשובות כאלו, זה כל כך מעורר גיחוך...

 

ובנוגע לשיפורים - כולם צודקים, אין טעם - אז אולי תפסיק לשאול???? :twisted:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...