Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

jbl A6000GTI מגבר מטורף!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה "מוצר תדמית". המוצר מהווה תצוגת יכולת לטכנולוגיה לידע המקצועי של החברה.

 

המטרה של מוצרים כאלו להופיע בתחרויות ובמגזינים, בודדים האנשים שימצאו להם שימוש יום יומי.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

שאלה...

נגיד ויש לי באוטו קומפוננט 6.5 אניץ' אני יכול להכניס גם 5.25 עכשיו השאלה היא אם זה יכול לגרום לבעיות באיכות שמיעה או לפגוע בכל דבר אחר???

פורסם
שאלה...

נגיד ויש לי באוטו קומפוננט 6.5 אניץ' אני יכול להכניס גם 5.25 עכשיו השאלה היא אם זה יכול לגרום לבעיות באיכות שמיעה או לפגוע בכל דבר אחר???

גבר, אני חייב להודיע לך רשמית..

זכית!

בפרס ההודעה הלא קשורה לשנת 2005, אני לא חושב שאפשר להיות יותר לא קשור..

מזל שלא שאלת על מתכון לעוגה..

Race Smart

פורסם
הדבר הזה גדול , לא ייכנס לאף תא מטען של פרייבט

המגבר שוקל 45 ק"ג :shock:

ואם יכנס אז בשביל לחבר אותו צריך לקדוח במושב ולדפוק 4 דיבלים... :-P
פורסם
זה "מוצר תדמית". המוצר מהווה תצוגת יכולת לטכנולוגיה לידע המקצועי של החברה.

 

המטרה של מוצרים כאלו להופיע בתחרויות ובמגזינים, בודדים האנשים שימצאו להם שימוש יום יומי.

JBL לא מסוגלת לייצר הגברות ברמות כאילו לבדה, המעגל הגברה תוכנן על ידי יצרנית המגברי הכוח בין החזקות בעולם שנקראת "CROWN" בשיתוף עם "JBL-PRO", היה להם סדרת מגברים להגברות בהספק אם אני לא טועה כ15000WRMSX2

 

http://www.crownaudio.com/

http://www.jblpro.com/

 

אבל הם הפסיקו בסדרה הזו כי לא היה ביקוש רב למגברים כאילו, במצעד האהבה האחרון ההמערכת הגברה הייתה בנויה מ15 מגברים של CROWN בהספק של כול אחד 3500WX2.

 

המגברים האילו וגם המגבר JBL למיטב הבנתי השתמשו בטכנולוגיה שהחברה המציאו CLASS I שהבסיס בנוי על עיקרון הCLASS D.

 

http://www.crownaudio.com/pdf/amps/137234.pdf

 

תמיר

פורסם

כמו שאני רואה את זה תצוגת התכלית הזאת היא לצורך חטיבת האודיו הנייד (והמגברים בפרט) של קבוצת הרמן. CROWN הינה חלק מקבוצת הרמן ושייכת לחטיבת היישומים המקצועיים.

 

מגברים כאלה יכולים לפרסם עם נתוני כוח בכ"ס ולא בוואטים - כמו מזגנים.

ואם כבר מזגנים... אם נחבר למגבר מקור צליל בתדר קבוע 60Hz נוכל להשתמש בו לספק כוח למזגן מיני מרכזי בריא.

 

השאלה היא מה יספק את מאות האמפר שדרושים למגבר הזה?

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...