Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Magnat Bull Power 6930 הגיעו ! , חו"ד ותמונות !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני צריך לקבל פרס ישראל לפורום לשנת 2005 ...lol

תבדקו עם סקופ ותגלו עיוות בלתי שמיע החל בוליום 28 מתוך 50 (נראה לי ש50 זה המקסימום)

בוליום 35 הסקופ יתחיל להשתגע, זה השלב שגם האוזן מרגישה בעיוות.

תבדקו, אני צודק,

בגלל זה ישר פגעתי בשם של הHU, לא היה ניחוש.

העיוות כנראה לא השתנה , מאז הפעם האחרונה שניסו למכור לי jvc....

ZZR

פורסם

מה אתה מנסה לאמר לא הבנתי, שהמגברים הפנימיים של ג'י וי סי לא טובים?

תאמין לי האוזן שלי עברה מול אר אמ אס הרבה יותר גבוהה..כמו 800...רמקולים של איאועים ואלמות ...

כן כן זה ..מפחיד

אז תסביר את עצמך בקשה

Suzuki Jimny

פורסם

פשוט מכשיר שמעוות בגלל המגבר הפנימי.

 

תבדקו עם סקופ, תגלו דברים מדהימים, המכשיר מעוות לrca וגם למגבר הרגיל שלו,

כנראה עיוות פנימי , עקב בנייה לקויה/מכשיר נחות.

ZZR

פורסם

מידן חבל שלא באת למפגש היית מקבל ממני איזה "פרס" אחד או שניים..

 

בכל אופן מאוד מעניין אותי, ממתי יש לך סקופ ?

והאם בדקת את הJVC לפני שקנית?

מה, באת לחנות וביקשת לחבר אותו רגע לסקופ לראות אם הוא מכשיר חרא?

 

מעניין אותי באמת לשמוע יותר על הסקופ הזה שלך.. אני לא אופתע אם אתה מדבר על שמיעת

אחוזי עיוות עם האוזניים שלך...

Race Smart

פורסם

אתה מוכן להפסיק לדבר שטויות?

 

לי אישית אין סקופ, אבל לידיעה, אם תלך למעבדה ותשלם כסף יבדקו לך הכל.

אם תרצה , אתן לך כתובת מעבדה, אתה מוזמן לגשת לטכנאי, לשלם , (כן לשלם)

בעבור בדיקה. יבדקו מה שתרצה , בנוכחותך המלאה.

ביצעתי בדיקה אחרי שרכשתי מכשיר של jvc (והזדעזעתי ממנו ), אך עדיין לא שילמתי בפועל.

אני הייתי בטוח שמכרו לי מכשיר דפוק(איזה סוכן מכר לי אותו).

תבינו- זמן טכנאי עולה כסף-אם תשלמו בעבור שירות , יעשו כל מה שתבקשו בטווח זמן ששולם בעדו.

ZZR

פורסם

תעשו טובה אל תהפכו את זה לצ'אט יש הודעות פרטיות ואי סי קיו /מסנג'ר בשביל זה...

הת'רד הזה מאוד חשוב לי אל תגרמו לו להינעל !

אז לדעתכם הבעיה היא ב hu?

Suzuki Jimny

פורסם

אני טוען שהבעייה היא בHU.

 

תעשה בדיקה פשוטה, תחבר מגבר , תנמיך GAIN עד הסוף , תעלה לאט לאט וליום במכשיר ,

אתה תגלה בעזרת האזניים שהמגבר לא בשיא יכולתו מבחינת הגברה, אבל המכשיר כן מעוות.

אתה לא מאמין? תשלם כסף, לך למעבדה(מוכן לתת כתובת, המעבדה בחולון),

יבדקו לך את המכשיר עם סקופ, ותוודא את מה שאני יודע.

ZZR

פורסם

אם לא הבנת, מידן טוען שהבעייה היא במכשיר עצמו - לא תקלה אלא בעייה במכשיר.

 

מידן, בהתייחס לאופי הודעותייך ואמונתך הגורפת בוודו טבעי שנאמין שאתה מתייחס לבדיקות

שאתה מבצע עם אוזנייך.

אם אתה אומר שבדקת במעבדה - עלא עיני ועלא ראסי.

Race Smart

פורסם
ה HU שלך זה jvc במקרה?!

מידן, לאחי יש את ה-KDG455

ובווליום שאצל עידו הסאונד מתעוות...

אצל אחי עדיין שומעים בסדר. מוזר. :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא טענתי כנגד החברה או שאר המוצרים ,

אני נתקלתי בבעייה הזו במכשיר שרציתי לרכוש לעצמי,כיוונתי לבד , שברתי את הראש ,

התייעצתי עם המתקין שלי שטען שמקור הבעייה במכשיר,

לבסוף ,כדי להוריד ספק מעצמי, הלכתי למעבדה בחולון,שילמתי כמו גדול, אבל לא רכשתי את המכשיר המוזר הזה .

אני מאמין שיש דגמים שהתופעה הזו לא קיימת.

ZZR


×
×
  • תוכן חדש...