Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Magnat Bull Power 6930 הגיעו ! , חו"ד ותמונות !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדו תתחדש על הרמקולים החדשים אני יודע שחיכית להם מאוד!:razz:

ביום שישי נראה מה הם באמת שווים:wink:

 

 

בקשר ל ג'יי בי אל החדשים של אוראל הם פצצות לאללה במיוחד ב Coolio :twisted:

אוראל קבל ח"ח על הבחירה!!

רק מקווה שהם לא יסיימו את חייהם כמו הסוני שאותם הם מחליפים:???:

 

 

טל.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

לי יש את הדגם bull power 6940 והרמקולים איכותיים מאוד!!!

 

אני נהנתי מהם יותר בלי מגבר!! שהיו מחוברים לרדיו דיסק הבאס שלהם נעים ובכללי זה רמקול איכותי

 

בלי להעליב אף אחד, לא נראה לי שרמקולים ב 255 ש"ח יכולים להיום איכותיים מאוד, ועוד שהם לא מחוברים להגברה. סליחה אבל נראה לי מאוד מוזר העניין.

 

או שאיכותי זה דבר יחס, מאוד יחסי.

 

נראה לי ששמיעה כזאת הייתה חוסכת הרבה מאוד כסף לי ולרבים מחברי הפורום.:-P

פורסם

לגביי ה- Jbl

אצל אוראל עוד לפני הכיוון באותו היום שאור ויותם התקינו לו אותם כששמעתי אותם במפגש הם נשמעו ממש טוב.

שמעתי גם אצל סהר, שומעים גם טוב.

עידו, יצא לך לשמוע את המאגאנט פעם לפני שקנית אותם?

פורסם
לא...,

הכל מהמלצות.

 

עידו, פעם הבאה תקנה רמקול - רק אחרי ששמעת אותו.

כמו שאני עשיתי עם ה-JBL.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם אני יחליף את הכבלים של ה hu לעבים יותר אולי ייהיה שינוי?

כי שאני מגביר כשהרכב כבוי יש נפילת מתח, הרדיו נכבה, והמערכת פועלת מחדש

Suzuki Jimny

פורסם
אייל, כדי לא לפתוח ת'רד נוסף, אני מנצל את הת'רד של עידו ונותן חוות דעתי על הרמקולים החדשים שלי :-).

 

לפני כחודש (פלוס מינוס) ביקשתי את המלצות לרמקוליים אובליים חדש, לאחר שהנוכחיים נגמרו מהשמש הישראלית.

 

אז ככה:

הרמקולים החדשים אצלי כבר שבועיים ועד עכשיו אין תלונות :-)

הם מחוברים ל-HU בלבד.

 

חוות דעתי:

פירוט הצלילים ב-JBL טוב יותר מאשר בסוני היוצאים.

לסוני היה חסר מעט טרבל... זה מורגש ליד הג'י בי אל... הם לא צווחנים! יש טרבל בדיוק כמו שאני אוהב.

 

מבחינת באס, משום מה, בווליום נמוך הסוני נתנו באס עמוק יותר.

בווליום גבוה אין הבדל - לשניהם באסים טובים ועמוקים. (ולא הדפיקות [או כמו שידידי סהר אומר - חירחורים] של פיוניר וקנווד).

 

תמונות של הג'י בי אל אין לי - הנה לינק מהאתר שלהם:

http://international.jbl.com/car/product.asp?prod=CS396E%2F230&ser=CSS&cat=MEL&type=&language=ENGLISH

 

תמונות של הסוני היוצאים - יש.

(בתמונה מס' 4 רואים את הרמקול הפגום - הספוג סביב הממברנה התעוות ואחד הטוויטרים לא עובד. למדתי את הלקח ושמתי וילון)

 

תודה רבה ל-OrSe וליותם ק. שהתקינו לי אותם (למרות שיכלתי להסתדר לבד :wink:) ועזרנו בכיוון המערכת.

1)אוראל ראשית אני ממש אבל ממש מודה לך ביגלל שבזכותך קניתי את ה jbl (ועוד במחיר כזה) ואני מסכים איתך בכל מילה בנוגע אליהם!!!

2)אור אני מודה לך על הרמקולים הם ממש מצוינים :biggrin2: .

 

נ.ב

ה jbl שלי לא מחוברים למגבר ושומעים ממש טוב אבל בכל זאת מרגישים שעם מגבר זה יהיה כבר סיפור אחר ולטובה!8)

פורסם

עידו, זה יכול להיות בגלל מינוס לקוי, תנסה לעקוב אחריו ואולי אפילו להריץ מינוס חדש מהשלדה באופן ישיר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני אנסה לחבר למינוס כבל אחר, אבל גם לפלוס צריך כבל טוב (גם להחליף לכבל אחר)

בקיצור אני מאוד מאוכזב מאוד מהמצב. :-(

Suzuki Jimny

פורסם

למי ששאל אותי בפרטי/אייסי:

מחיר הרמקולים 450 + ש"ח.

 

עידו, מחכים לעידכונים בנוגע לרמקולים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

או קי גילינו (אני ויותם ק. תודה רבה לך ! ), שהיו כמה פאזות הפוכות זה הכל, בדקנו הכל חיווטנו מחדש, ועכשיו זה נשמה הרבה יותר טוב (פאזה לא הפוכה עכשיו), בקשר למגבר, אר סי אי אחד שרוף, נקנה כבר כבל חדש (ההוא היה של ה 25 שקל מהום סטנר+רימוט בילט אין).

Suzuki Jimny

פורסם

נשמע נחמד מאוד, הרבה יותר טוב ממקודם. אחרי שאקנה אר סי אי נורמלי אני אתן חו"ד על השמיעה עם מגבר

במפגש ראשון ובשבת אתם מוזמנים לשמוע.

Suzuki Jimny

פורסם

טוב.. סלחו לי , אני מבולבל פה ומפקיץ את ההודעה,

 

ברדיו דיסק יש ווליום (עוצמה) עד 50- מספר 50 -50 וואט לערוץ ולאrms

עכשיו הם נשמעים נקי עד שלב 34 מתוך 50, הגיוני?

שאני מעלה יותר (עוצמה) הרמקולים פשוט מזייפים ומחרחרים,

מה אתם אומרים, בעיה של ה hu אולי?

כמו שציינתי שום פאזה לא הפוכה הכל נבדק ותקין

 

נ.ב

האר סי אי ייקנה בקרוב

ואני מקווה שמהמגבר הנ"ל זה יישמע חלק :

 

Pcdv0084.jpg

יש לי את הדגם הישן שלו (בתמונה זה הישן)

מי שרוצה מפרט:

Suzuki Jimny


×
×
  • תוכן חדש...