Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Magnat Bull Power 6930 הגיעו ! , חו"ד ותמונות !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואוו :-o:shock: Hu חדש מעוות..מוזר איך לא גילית את זה מההתחלה (כמה חודשים)...אז הרומקולים אחלה..והרדיו דיסק דפוק..יאללה להחלפה (או תיקון)-אחריות !

Suzuki Jimny

פורסם

למה במקום להחליף ובלאגן למה לא תקנה לך מגבר זול ופשוט...?

אני מניח שאפילו איזה קליפורניה בום יעשה את העבודה

תדבר עם אסף הוא עכשיו מתקין מונובלוק הוא בטח ימכור את המגבר הישן שלו

פורסם
ואוו :-o:shock: Hu חדש מעוות..מוזר איך לא גילית את זה מההתחלה (כמה חודשים)...אז הרומקולים אחלה..והרדיו דיסק דפוק..יאללה להחלפה (או תיקון)-אחריות !

אף אחד לא הבטיח לך שזו הבעיה וגם אם כן זו לא תקלה במכשיר ולכן לא יחליפו או יתקנו.

פורסם
אף אחד לא הבטיח לך שזו הבעיה וגם אם כן זו לא תקלה במכשיר ולכן לא יחליפו או יתקנו.
אייל, למה שלא יתקנו?

בכל מקרה בזמן ההתקנה ה- 1 של הרדיו דיסק החוט הצהוב (סוי'ץ) נגע בגוף ה hu נהייה כמו קצר..שיבדקו כי הכבל לא מתפקד.

 

 

למה במקום להחליף ובלאגן למה לא תקנה לך מגבר זול ופשוט...?

אני מניח שאפילו איזה קליפורניה בום יעשה את העבודה

תדבר עם אסף הוא עכשיו מתקין מונובלוק הוא בטח ימכור את המגבר הישן שלו

יש מגבר (ראה עמוד קודם) בינתיים הוא לא מחובר לכלום

Suzuki Jimny

פורסם

1.רעיון טוב עתיד, רק שיכול להיות מצב שהגיין במגבר יהיה פתוח כמעט לגמרי,

מה שיביא לעלייה יחסית של רעשי הסף.

צריך לבדוק את הנושא ברכב של הבחור.

2.אחריות לא תתקן כזה דבר, הנתונים תואמים למה שהחברה מגדירה,

הבעייה נעוצה בכך, שההגדרה של החברה לא טובה.

ZZR

פורסם

למה אתם בטוחים שלא יתקנו

 

הרמקולים בסדר, חיברתי רמקול 6*9 דומה והוא השמיע אותם רעשים-ה HU אשם

בכל מקרה יש לי עוד תקלה שבטעות בהתקנה ה- 1 החוט הצהוב (סויץ) נגע ברדיו דיסק ונהייה קצר (בטעות).

Suzuki Jimny

פורסם

כי לא יתקנו!

 

אתה פעם ראית חברה ישראלית שמתאמצת לחפש תקלה במכשיר שהיא מכרה ללקוח?

מגוון תירוצים:

התקנת לבד , שרפת את המערכת, לא מכוונת נכון,דיסקים לא טובים, הזווית של המכשיר באוטו,

חוטי מתח לא טובים, בעייה במערכת חשמל של הרכב, בעייה בציפלינגים של הקרנחות.

אתה מעוניין בעוד תירוצים?

ZZR

פורסם

המכשיר בתיקון.

 

אם יש בעיות הם יחליפו לחדש דנדש !

 

בינתיים אין לי כלום ברכב אלא אם אני יתקין מערכת של אלפין (רדיו טיפ)

Suzuki Jimny

פורסם
המכשיר בתיקון.

 

אם יש בעיות הם יחליפו לחדש דנדש !

 

בינתיים אין לי כלום ברכב אלא אם אני יתקין מערכת של אלפין (רדיו טיפ)

התערבות: המכשיר חוזר אותו הדבר.

הסכום: כאוות נפשכם.

המתערבים: כל מי שמעוניין.

הסיבה שאני בטוח בעצמי :

אין תקלה במכשיר , המכשיר גרוע מיסודו,

נניח ויש תקלה, אף אחד לא יתקן.

גם אם יחליפו לחדש דנדש, הבעייה תישאר.

מי מוכן להתערב?

 

אף אחד, הפורום הוא לא סוכנות הימורים.

ZZR


×
×
  • תוכן חדש...