Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה נכנס דרך האינטרנט בפלאפון וטוחן את החשבון טלפון שלך כשאתה בצבא ואין דרך אחרת ...

 

כשאתה מתקשר לחברים שלך או למשפחה שלך מהצבא בזמן הפנוי שלך כדי לבדוק אם יש משהו חדש ואתה לא רוצה לטחון את החשבון אינטרנט שלך ...

ים long time no

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאתה מתעורר באמצע הלילה אחרי יום עבודה ארוך וקשה, שותה כוס מים. וחושב לעצמך למה לא? מדליק את המחשב ומתחיל לגלוש בפורום. ויודע שאין לך כוח לא לאנשים באיסיקיו\במסנג'ר ולא מתחבר לשם. לא לשום משחק במחשב. רק לCF. כשאין הודעות רלוונטיות חדשות. דופק בעיטה לכפתור הכיבוי במארז וקופץ למיטה.

 

 

לילה טוב.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

*.שכל פעם שאתה מאחר לאנשהוא , התרוץ שלך הוא "הייתי חייב לכתוב תגובה בפורום"

*.כשהדבר הראשון שאתה עושה כשאתה מדליק את המחשב הוא לבדוק הודעות חדשות בפורום

*.כשכל פעם שאתה רואה הונדה סיויק עם חישוקי 17" ,אתה אומר לעצמך שהטמבל הזה היה צריך לקרוא את הכתבות של מוטי אולי הוא היה מקבל קצת שכל

*.כשמישהו שואל שאלה טכנית ואתה רץ להיינס לבדוק את הנושא

*.כשאתה עושה ריענון כל פחות מ-15 שניות ואז עולה ההודעה שעדיין לא עברו 15 שניות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

. . . כשאתה ממש לא מבין למה עוד לא הגיבו למה שהגבת לגילי שהגיב ל . . . וכן הלאה, ולמעשה לא מוכן להבין שאי אפשר להגיב תוך שניה וחצי. תן להם זמן חביבי. . .

 

כשהריב עם האישה הופך ל "שוב אתה על יד המחשב? לא, רק שניה יש לי תגובה בפורום. אתה והפורום שלך, לך תתחתן איתו ודי." היא לא יודעת שזה המצב הנוכחי ???

 

כשאנשים מטומטמים כמונו מסוגלים לקום בבוקר יום שישי ולענות לשאלה שמוצגת בכותרת במלוא הרצינות, כאילו חצי עולם וקיומו תלויים בה . . .

 

אז, שרק נמשיך כך, ושלא ייגמר הטירוף . . .

שלכם באהבה אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

*כשאתה ניכנס ואוט' מתחיל לרשום את הכתובת של הפורום ולא שם לב שאתה כותב בכלל בעיברית

*כשאתה קורא כתבה בYNET ואז מתלהב שצוקרמן גם רשום ב CF

*כשאתה מחכה לסקר הבא של רוני וחושב איך לחדש בין כל התגובות החד גוניות

*כשאתה מסביר לחברים שלך שלGTI אין ביכלל קשר לטורבו

*כשאתה מסביר לחברים שלך מי קנה את מי ואיזה דגמים חדשים יוצאים למי ומתי

 

מיצטרף לבקשה של אבי, ותישארו כמו שאתם

בוקר טוב, לאון ג.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

כשאתם נתקלים בפעם הראשונה באיזה משתמש חדש וכבר את יודעים את השם הפרטי שלו,ת.ז, כמה פעמים הוא מנגב את התחת ביום ופונים אליו כיאלו אתם מכירים עוד מהתיכון.

פורסם
כשאתם נתקלים בפעם הראשונה באיזה משתמש חדש וכבר את יודעים את השם הפרטי שלו,ת.ז, כמה פעמים הוא מנגב את התחת ביום ופונים אליו כיאלו אתם מכירים עוד מהתיכון.

יש לך נוהל קבוע? כי אצלי זה תלוי ...לפעמים יותר לפעמים פחות .. זה תלוי מאוד...

 

יפה שיש פה אנשים עם נוהל ניגובים קבוע.. השאלה מה קורה אם צריך יותר .. האם יש נוהל לעברה על הנוהל? איך זה עובד אצלכם ?

פורסם
יש לך נוהל קבוע? כי אצלי זה תלוי ...לפעמים יותר לפעמים פחות .. זה תלוי מאוד...

 

יפה שיש פה אנשים עם נוהל ניגובים קבוע.. השאלה מה קורה אם צריך יותר .. האם יש נוהל לעברה על הנוהל? איך זה עובד אצלכם ?

http://www.knighthoodofbuh.org/stovepipe/shitlist/

 

זה האתר שבוא תוכלו לכתוב על היציאות היומיות שלכם

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

*שקארס פורום אתר הבית שלך כבר יותר מכמה שנים

 

* שנכנסים לחדר ואומרים לך " עוד פעם הפורום הזה? לא נמאס לך? " (NOT)

 

*שמקבלים השארה לעשות עוד פרוייקט לרכב לכבוד הפורום

:)

Suzuki Jimny

פורסם

*כשאתה נכנס לקארספורום כל שעה עגולה...

*אחרי מספר ימים שמוטי לא הגיב, אתה חושב שהוא מכין כתבה חדשה...

*כשכל אתר אינטרנט מתחיל בכתובת: www.cars... (ואז פתאום אתה מבין מה אתה עושה!)

*כשאתה עומד ומשתין בשרותי המועדון (חצי שיכור), ותוהה אם מישהו הגיב לך להודעה...

*כשכפתור הF5- REFRESH הוא הכפתור הכי שימושי במקלדת...

...

מוזר...:wink:

אני חשבת שאני היחיד. טוב לדעת שיש עוד כמוני! :-P (רק שלא נגמור (לא במשמעות המינית של המילה) באברבנל...)

פורסם

כשבכל פעם שאתה מתחבר לרשת אתה קודם כל בודק את התרדים וההודעות החדשות בקארספורום ורק אח"כ מתעדכן בחדשות ב-YNET.

פורסם

כשלאט לאט אתה מבין שהכתובות היחידה שאתה מכיר זה קארספורום ו-YNET....

ואז כשאתה מחפש משהו חדש אתה מבין שפשוט אין טעם, ואין לך מושג מה לחפש.

פורסם

  • כשה F5 במקלדת כבר שחוק ולא רואים מה כתוב עליו.
  • כשהמושג "סמן פורומים כנקראו" לא קיים אצלך בלקסיקון.
  • כשאתה חייב להשתין למוות, אבל אתה מתאפק כדי לרענן ולראות תגובה להודעה.
  • כשאתה קורא ת'רד של ארבעה עמודים, ואז רואה שנוספה תגובה חדשה. קורא את כל העמודים שוב פעם.
  • כשהפורום מנתק אותך לבד מרצונו לתת לך חופש. (חפשו הודעה שלי בתמיכה).
  • כשהפורום לא נותן לך לרענן, לחפש, להגיב כל כך הרבה בזמן קצר.

כש...

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...