Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשאצלך זה עמוד הבית.

 

כשאתה עושה refresh כל שנייה כדי לראות אם יש הודעות חדשות, למרות שזה 3 בלילה.

 

כשאתה מבין שהתחיל חופש גדול, לא בגלל התאריך, אלא בגלל הודעות מפגרות שמתחילות לצוץ בפורום.

 

נ.ב : כדי למנוע אי הבנה - בדבריי אני לא מתכון לפותח השרשור או למישהו מהמגיבים בו.

פורסם

איגור, הסיבה שאתה לא מתכוון לתגובות מפגרות שמצויות בשרשור הנ"ל היא: שווירוסי החופש הגדול לא יכולים להגיב לא בשרשור הזה ולא באוף טופיק בכלל מפאת חוסר גישה ;)

פורסם

אני מאמין שליותר ממאה, דרך אגב אני מכור חזק, אני רק פותח את העיניים אני קופץ מהמיטה מדליק את המחשב רואה מה חדש מה קורה (בעיקר אודיו לרכב והודעות פרטיות), אחרי זה אני קם שותה משהו וחוזר, חוץ מזה שכל דבר בחיים אני מקשר לפורום ואומר זה קרה כבר להוא בפורום, שמעתי על זה כבר פעם בפורום, כל החברים שלי אומרים לי אתה כל היום בפורום, שאני יוצא אני מת לחזור הבית לפורום...

אני מאמין שצריך לפתוח גמילה לפורומיסטים אנוניימים (CF ONLY).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כשאתה אומר לחברים שבאו ''ליקרוע'' אותך מהפורום: עוד דקה, עוד דקה וזה נימשך כבר שעה שלישית

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

כשאתה עובד למחרת מוקדם בבוקר, ואתה מוצא את עצמך ב-3 בוקר משוטט בפורום....

עריכה: כשאתה רואה מדבקה של ריגר על סובארו DL או מאזדה לנטיס שנת 2000, בצבע לבד, ואתה חושב לעצמך(תוך כדי שהעצבים מתגברים): "מה.... הוא חושב שזה יפה? הוא בכלל יודע מה זה ריגר?"

פורסם

שמר חוסם אותך ואתה שולח לו ה"פ כל 20 דקות כדי להבין מה קרה... (למי שתהה זה לא מנסיון אישי)

 

 

אתה כותב בכל שרשור שאתה מחשיב כהזוי או לא רלוונטי "לנעול"...

 

 

אתה מגיע לאישפוז ונזכר באישפוז...

 

 

אתה קונה אוטו ולא הגה כדי שרוני ירוויח יותר... :-P

 

 

אתה מתחיל לצטט בהודעת אוואי באיי סי קיו את תומר הדר (זה כן מנסיון אישי...)


×
×
  • תוכן חדש...