Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנס שהזמנת בebay ,למה כל כך הרבה מכס?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הזמנתי דרך EBAY פנס אחורי לאוטו שבארץ עולה לא מעט.

הפנס עלה 9 דולר+15 משלוח סה"כ 24 דולר , מאוד אטרקטיבי!

 

היום דיברתי עם רשות הדואר ונמסר לי שאני אמור לבוא לסניף עם 99 ש"ח כדי לשחררו.

 

לא נראה לכם מוגזם?

איך מתבצע החישוב לגבי עלות המכס?

תודה על עזרתכם, אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעצבן ברמות.

 

תגיד מדובר בפנס חדש?

 

לפי מה שאני יודע, אתה צריך להוכיח להם שבאמת שילמת 15 דולר בלבד - תוציא הדפסה של החשבונית ותראה להם.

הבעייה היא שהם חושבים שאתה עובד עליהם ובעצם שילמת יותר מ 50 דולר.

פורסם

ראשית יש מע"מ 17% על כל העסקה. בנוסף- יש 110% מס קניה על חלקים לרכב. המס מופחת לכ- 50-60% אם מדובר בחלק בטיחותי בהתאם לרשימה של משרד האוצר. נסה לקבל פירוט של החישוב.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אם הפנס עלה 15$ והמכס מעל 100% אז כידוע זה עוד כ - 15 עד 16$ מכס. תוסיף גם 17% מע"מ ותקבל עוד כ 4$ ביחד כ - 20 $. 20 כפול 4.5(בערך מחיר הדולר) = 90 ש"ח. זה מה שבקשו ממך, לא?

 

 

בקיצור לא רימו אותך - אלו חוקי מדינת ישראל - לצערינו...

 

אלון

פורסם

לפי אתר אגף המכס, המיסים הכוללים על חלקי חילוף לרכב הם 48% או 39%, תלוי אם החלק מיובא ומיוצר במדינה עימה יש הסכם סחר או לא.

כך שנראה לי שכל החישובים שלכם קצת לא מדוייקים...

בנוסף, אני זוכר שאני קניתי סט בקליות קדמי+אחורי והחלקים הוגדרו כבטיחותיים ולא שולם עליהם מכס

בכלל !

תבדוק שוב, יכול להיות שיש להם טעות !

 

קבל קישור לאתר:

http://62.219.95.10/misimmeruk/taxesconc.aspx

פורסם

1. הפנס לא חדש

 

2. שלחתי להם פרופורמה מסודרת

3.עדיין לא סיבה מוצדקת.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

על תשחשר לפני שתדבר עם המכס.

 

048664130

תרים טלפון, ותסביר שהחלק שלך עלה פחות מ60$ תציג חשבונית של פאיפאל או במה ששלמת.

לפי מה שאני יודע, עד 60$ אין תשלום מכס.

Omnia mea mecum porto

פורסם

על משלוחים ששוויים מתחת ל-50 $ אין לא מכס ולא מע"מ - גש לסניףף הדואר ועמוד על זכותך !

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
על תשחשר לפני שתדבר עם המכס.

 

048664130

תרים טלפון, ותסביר שהחלק שלך עלה פחות מ60$ תציג חשבונית של פאיפאל או במה ששלמת.

לפי מה שאני יודע, עד 60$ אין תשלום מכס.

הקטע הוא שאין לי חשבונית או אסמכתא מקורית ולכן בהתיעצות עם בעל מקצוע הדפסתי פרוםפורמה מסודרת עם הערך האמיתי.

יכול ליהיות שהפנס מתומחר אחרת?

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
על משלוחים ששוויים מתחת ל-50 $ אין לא מכס ולא מע"מ - גש לסניףף הדואר ועמוד על זכותך !

מלת המפתח - שווים.

 

קודם כל, המחיר כולל גם את עלות המשלוח, שהיא

חלק משוויו של המוצר.

שנית, אם לפי הערכת המוכס השווי גבוה מהסכום

ששולם, המכס משולם לפי השווי ולא לפי מחיר הקנייה.

 

גם אם מקבלים מתנה (חינם) או זוכים באיביי במחיר זעום (למשל סנט

אחד למוצר ששווה 100$ ) - המכס עשוי לדרוש לפי שווי אמיתי.

:turn-l:
פורסם

אורן, סביר להניח כי המוכר הדפיס חשבונית מסודרת והדביק אותה לקופסאת/מארז המוצר.

גש לדואר ועמוד על כך שהמוצר עלותו ביחד עם המשלוח פחותה מ50$ ולכן אינך אמור להידרש לשלם להם אפילו אגורה אחת, לראייה יש את ההדפס על קופסאת החבילה.

 

לא הגיוני שידרשו ממך כסף.

משכנתא זה קל

פורסם

אני תמיד מזמין מאיביי ומתוך 20 פעמים בערך , נפלתי פעם אחת בלבד, שם נתבקשתי לשלם 250 שקל על מוצר שעלה לי 200$

קרה שהזמנתי מוצרים גם ב 300 דולר ובחיים לא שילמתי מכס.

לפי מה שאני מבין, כמו כל דבר בארץ הזאת, גם כאן אתה צריך מזל או לחילופין קשרים.

בגדול,הכל קומבינות (לצערנו).


×
×
  • תוכן חדש...