Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פרוייקט] צביעת טאסות + שאלה


gadik6
שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נתחיל עם השאלה. בזמן צביעת הטאסות שמתי לב כי מעל לגלגל השמאלי הקדמי יש סימני נזילה או שמן, זה קיים גם מעל לגלגל הימני הקדמי, אך פחות.

 

מישהו יודע במה מדובר, האם זאת נזילה או שמא מדובר בתופעה של "הזעה"... יש לציין כי הרכב עמד כמה שעות במקום.

 

 

מצורפת תמונה.

תמונה 006.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו לפרוייקט...

 

לצביעת הטאסות השתמשתי בתרסיס "פלסטיק ספריי" של יעקבי בגוון "ניקל שימר". קניתי אותו בהום סנטר במחיר של 39.90 ש"ח.

 

 

השלבים:

 

1. לשטוף את הטאסות עם זרם חזק של מים, וישר לאחר מכן לשטוף טוב עם חומר כמו סבון או מסיר שומנים. אני השתמשתי בחומר עדין יחסית, שלא יפגע במשטח.

 

2. לשייף את הטאסות עם נייר שיוף. חשוב להוריד את כל הלכלוך השחור והשומנים שנדבקו לטאסות שכן אחרת הצבע לא יתפוס טוב.

 

3. לשטוף טוב את הטאסות, עם הסבון או מסיר השומנים ולהוריד את כל הלכלוך שנשאר.

 

4. להשאיר את הטאסות לייבוש של איזה חצי שעה.

 

הנה כמה תמונות של הטאסות לפני הצביעה.

תמונה 001.jpg

תמונה 002.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הטאסות יש לצבוע במקום מאוורר אך בלי רוח שכן אחרת הספריי יתחיל לעוף לכל הכיוונים, אני צבעתי אותן בחנייה סגורה. שמתי כמה עיתונים על הרצפה, מסביב שמתי כמה קטרונים וצבעתי.

 

5. לנער היטב את התרסיס, במשך דקה או שתיים ולצבוע ממרחק של כ25 ס"מ בשכבות דקות. לא קרוב מדי ולא רחוק מדי.

 

חשוב להקפיד שלא להישאר מעל מקום אחד יותר מדי זמן אחרת תקבלו מקומות שבהם הצטבר יותר מדי ספריי וחוסר אחידות בצבע.

אני צבעתי כל טאסה מלמעלה למטה בשכבות דקות, כאשר בזמן התנועה מלמעלה למטה זזתי עם הספריי גם ימינה ושמאלה לרוחב הטאסה.

 

 

6. לחזור על הפעולה של הצביעה כמה פעמים, בהפרש של כדקה או שתיים בין הצביעות.

 

7. לתת לטאסות כמה דקות להתייבש, בערך רבע שעה, ולאחר מכן להניח אותן בחוץ לייבוש של כשעתיים (לפחות זה מה שאני עשיתי).

 

 

הנה כמה תמונות של הרכב ללא הטאסות. ושל הטאסות לאחר הצביעה (זה צולם כבר בלילה, תמונות יותר טובות יהיו מחר).

תמונה 007.jpg

תמונה 0018.JPG

תמונה 009.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה להוריד את הכתם ולבדוק אם הוא חוזר. יכול להיות בזמן נסיעה נסעת על כתם שמן או כל דבר שמנוני אחר וזה הטיז לך את זה לשם. לכל מיקרה תסתכל שהגרמושה של הצירויות והכל שלם

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי צורת ה"רסס" נראה כאילו מדובר בגומיה של הציריה...

שווה לבדוק...

 

או, שעלית על שלולית שמן בנסיעה :roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לציין כי זה מופיע גם בצד השני, קצת פחות אך עדיין מופיע...

 

ואם זה הצירייה, האם זה קריטי, או שאפשר לטפל בזה בעוד כשבועיים בזמן הטיפול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל עם השאלה. בזמן צביעת הטאסות שמתי לב כי מעל לגלגל השמאלי הקדמי יש סימני נזילה או שמן, זה קיים גם מעל לגלגל הימני הקדמי, אך פחות.

 

מישהו יודע במה מדובר, האם זאת נזילה או שמא מדובר בתופעה של "הזעה"... יש לציין כי הרכב עמד כמה שעות במקום.

 

 

מצורפת תמונה.

ידוע ששם נמצאים בין היתר צינורות נוזל בלמים.

ייתכן מאד כי הצינורות סדוקים ובעת לחיצה על הבלמים פשוט ישנה בריחה של לחץ וכתוצאה מכך משפריץ נוזל בלמים.

אתה יכול לבדוק, לחץ ברקס ושמישהו יסתכל שאין נזילה זה מסוכן מאד

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו כשאתה מזכיר את זה יכול להיות שזאת הסיבה...

 

 

בזמן האחרון אני מרגיש שיש ירידה בכושר הבלימה, כלומר הבלמים נעשו חלשים מעט יותר וכבר לא נושכים כמו פעם... גם זה יכול להיות סימן לכך?

 

 

אני חשבתי שזה נובע מרפידות שצריך להחליף (זה קיים רק שבועות בודדים) ולכן השארתי את זה לטיפול השנתי בעוד כשבוע עד שבועיים...

 

 

לפי דעתך כדאי לגשת למוסך כבר השבוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...