Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע על האוטו סוני (לא חדש) דגם CDX-4000RV ואני לא יודע למה אבל אני לא אוהב את הסאונד של הרדיודיסק הזה, הביאו לי פיוניר... גם לא חדש דגם DEH-3100R-B השאלה היא.. לאיזה משניהם יש סאונד יותר טוב כיוונים, ומה אתם היתם מעדיפים (ומאיזה בחינה)! בלי להתיחס למראה של הפיוניר (שהוא נראה מיושן)... אשמח אם תענו .. תודה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אני מעדיף דעה על סאונד וכאלה - נראה לי הסוני יותר חדש - רק משום מה נראה לי שהסאונד של הפיוניר יותר טוב !!!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אין דבר כזה דעה של סאונד בין סוני לפיוניר.

סוני אין לה רעש עם "בוץ חם כזה וברזל מקרר את הטוויטרים קצת".

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אין דבר כזה דעה של סאונד בין סוני לפיוניר.

סוני אין לה רעש עם "בוץ חם כזה וברזל מקרר את הטוויטרים קצת".

אולי אני מפגר :loco: אבל לא הבנתי את הציטוט הזה !

 

מה אין העדפה בין שני הרדיודיסקים ? קשה לי להאמין שהם אותו דבר !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אמרת בעצמך שאתה לא אוהב את הסאונד. גם לדעתי הצליל של הסוני אנמי.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אני דווקא חושב להפך,לי יש סוני ושאני שומע רדיו דיסק של פיוניר הצליל נשמע אטום! לא יודע איך להסביר.

 

אני מציע לך לא לקחת את שניהם ולחשוב על משהו יותר טוב.

פורסם
אטום,אנמי מתכתי לא רלוונטי הכל תלוי בפיצ'רים ואיך אתה מכוון אותם.

אתה חושב שאם תכוון פיוניר כמו שאתה אומר אתה יכול להגיע לסאונד של סוני ולהפך? אני לא חושב.. האקולייזר העצמי של המכשיר בנוי אחרת ... או שאני טועה...

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...