הרמקולים האחוריים שלי הם 170 וואט 80 rms והקדמיים 160 וואט 40 rms
הסאב הוא 800 וואט 400 rms . מישהו יכול להגיד לי לפי הרכיביים על כמה צריך ליהיות הgain?
צהריים טובים .
רציתי לדעת איך מחשבים את העוצמה של הgain
המגבר הוא jbl gto 75.4
והרדיו דיסק הוא של סוני
http://www.xplodsony.com/#
הרדיו דיסק שלי הוא xploud series-cdx2210
אני מצטער שאני מורח תדיון הזה אבל תגידו האם מישהו מדד איי פעם את ההספקים של המגבר?
284 rms בגישור זה נשמע לי הרבה מאוד!!! והאם המגבר הזה מסוגל להגביר קומפונט כמו מורל דוטק?
וזהו עד כאן השאלות שלי , עכשיו צריך לחכות 9 ימים שאבא שלי יחזור מחו"ל ואז נראה אם המגבר הזה שווה משהו
תודה לכולם על העזרה
תודה רבה על העזרה אבל אני רוצה לשמוע מאנשים שבאמת יש להם אותו איך הוא?
ועוד משהו,תגידו פיוניר לא מחרטטים קצת בנתונים ? אני מתכוון ש284 rms בגישור לסאב זה לא קצת
יותר מדי לתת לו למרות שהוא 400 rms מוצהר?
שלום לכולם.
עכשיו שיש לי מגבר טוב אומנם הוא לא הגיע עדין( jbl אתם יודעים את ההמשך).
רציתי לדעת איזה קומפטנטים טובים אפשר להביא במחירים כאלו?
בתודה מראש עמית
ערב טוב לכולם.
אבא שלי קנה לי בדיוטי פריי מלפני שעה מגבר של jbl מדגם gto75.3
ראיתי שהעוצמה של המגבר שעושים גישור מ2 ערוצים לערוץ 1 היא 284 rms .
האם הוא יזיז בצורה טובה את הסאב שיש לי (פיוניר דגם פנינה 400rms )?
http://thebassbin.co.uk/shop/product/products_id/758.html
ראיתי שיש אפשרות מערוץ אחד להגבריר את הסאב בלי לעשות גישור איך זה????
ובכללי למי שיש את המגבר איך הוא ? אתם מרוצים ממנו ? איך האיכות שלו?.
תודה ענקית לעונים
אבא שלי יום ראשון נוסע לשם,אמרתי לו שיקנה ב200 דולר תjbl מהדיוטי פריי .
אבל הוא אומר שזה יקר ,אז אמרתי לו שיחפש אולי בבוקרשט יש חנויות אודיו שמוכרות את המוצר.
אני דווקא חושב להפך,לי יש סוני ושאני שומע רדיו דיסק של פיוניר הצליל נשמע אטום! לא יודע איך להסביר.
אני מציע לך לא לקחת את שניהם ולחשוב על משהו יותר טוב.
ערב טוב לכולם.
אתמול לצערי הלך המגבר המשומש שקניתי ,אני משאר שהעמסתי עליו יותר מדי .
עכשיו יש לי באמת סיבה לקנות מגבר חדש .
אני מחפש מגבר שיגברי לי רמקולים 6*9 של חברת מגנט 80rms,וסאב פיוניר פנינה 800 וואט 400rms .
חשבתי על החברה מאק אודיו ,הם לא נראים לי חברה שמעלה נתונים.
בכול מקרה חשבתי על הדגם הזה בגלל שהוא זול
http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=4456
מה אתם אומרים? ,תודה על העזרה