Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היית מחפש היית מוצא בשניות.

 

המלצה שלי - רפי האוזמן 036733334.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

דרך אגב הוא יושב בזבוטינסקי רמת גן.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

היתי ממליץ לו לעשות חיפוש בנוגע לדואק, לא היתי אומר שהבחור מומלץ.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

את האמת איל לפי מה שידוע לי, האבא והבן היו באותו המקום, רק שהאבא פרש מהעסק והבן נשאר.

על האבא עד היום אפשר למצוא המלצות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני באמת לא הייתי ממליץ לך ללכת לדואק יש לי נסיון לא כלכך טוב איתו

והבנתי שהוא לא דפק רק אותי אלא עוד אנשים

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

יש דואק ברח' הסתדרות בחולון (נדמה לי מס'80 ) בעל המקום הוא "טובי".

 

מניסיון אישי בתחום הביתי , תיקון טויטר בcelestion (רצה להחליף בטויטר זול)

אלמנט 5.25" של( bose 901 משנות ה-70 ),החומר הספוגי בצידי הממברנה התפורר,

הציע לתקן עם תחליף, שבמקום מעגל מלא ושלם , יהיה בו חתך ע"מ לקצר את היקף המעגל כדי

להתאים לרמקול הקרוע,(בסוף הזמנו קיט מחו"ל ,אני וחבר והדבקנו לבד ).

עוד רמקול 8" ביתי שהוחלף בו סליל ,ומאותו רגע המגבר 8000a של audiolab החל להתחמם ולהתנתק.

מסקנה-אם יש תיקון שניתן לעשות לבד ,תעשו לבד בעצמכם (עלה לי הרבה כסף ועצבים להבין).

אם זה החלפת סליל -לא הייתי סומך עליו.

אגב ,יש עוד "דואק" ברחוב "שד' ירושליים" גם בחולון, גם מאותה משפחה(לדבריהם הם ממשיכי המסורת) -אין לי מושג לגבי הרמה של המקום.

ZZR

פורסם
יש לך אודיולאב 8000A??????

 

חשבתי שאני היחיד.

גם לי היה עד לא מזמן

דרך אגב ג'ינג'ים ואודיולאב הולכים ביחד?:smile:

פורסם

אם אתה רוצה מקום ברמה ברחובות(שזה ליד ראשון...)

אז תלך לסאונדר ברחוב ויצמן ליד המשטרה...

יש לו מחירים חבל על הזמן טובים והבנאדם מיקצועים...

זאת חנות שלא תעבוד עליך ..מניסיון שלי ושל חברים שלי איתם כבר כמה שנים..

ויש להם שירות מעולה...

אם אתה הולך תגיד להם שטל מרחובות שלח אותך ותקבל מחיר טוב...

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

כמה פרטים קטנים על דואק....

היו בסוף ההסתדרות (ליד מקווה ישראל)שני האחים כאשר אחד האחים נפטר(אני חושב בשנות ה-90)

הבן שלו החליט שהוא רוצה להמשיך בעסק של אבא והוא רב אם האח(הבן בכלל הגיע מתחום המחשבים וממש לא היה לו מושג...בקיצור הרס את השם דואק וכל מה שיוצא ועובד זה ממש "פוקוס")

אני ממש לא מתכוון לשבח ולפאר אותו ,אני מכיר אותו אישית (לי הוא סידר כמה וכמה דרייברים למינהם)

אהבתי את הצורה הגישה והמקצועיות...

יש אנשים שמחפשים לחסוך והוא מנסה להתאים את המחיר אליהם(אני לא יודע לגבי הבחור אם התיקון והקומבינה)

טובי הוא מהדור היישן אך הוא טוב...אולי יש היום (שמעתי על עוד כמה...)יותר טובים מי יודע גם גאונים ומקצוענים לפעמים מועדים או מפקששים..אבל הרבה וממש הרבה עובדים איתו...

טובי יושב בהסתדרות לפני הפנייה לרחוב שנקר בחולון(אני חושב כמו שציינו ההסתדרות 80)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

×
×
  • תוכן חדש...