Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדיקת רינגים...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון שיש בדיקה לאטימות הרינגים בכך שפותחים את מדיד השמן ואם יוצא ממנו עשן אז זה אומר שהרינגים לא אוטמים טוב??

 

כי ברכב שבדקתי את זה יש לחץ כזה בפיקים בגלל שהמנוע עובד אבל זה נראה לי טבעי....

 

זה חייב להיות ממש עשן או גם אויר עם קצת פיח מעיד על זה??.

פורסם

מי שאמר לך את זה שילך ללמוד .

רינגים בודקים על ידי שתי בדיקות :

1. על ידי לחץ הפוך ( בדיקה המראה כמה אחוז של דליפה יש למנוע ומהיכן הדליפה )

2. בדיקת קומפרסיה ( בדיקה המראה כמה לחץ מיצר כל צילינדר )

 

מקווה שעזרתי אייל .

פורסם

כן אני מכיר את הבדיקות שציינת אבל בכל זאת זה חסר סיכוי לגמרי???

 

האמת שיש בזה קצת הגיון...

פורסם
זה שיוצא עשן מהמכסה של השמן או מהמדיד,זו בדיקה שגויה,זה לא אומר כלום.

אז איזה בדיקות כן יכולות להגיד אם יש דליפה מהרינגים, ואני לא מדבר על בדיקה ממוחשבת של לחצים וכו'..., אלא בדיקה שכל אחד יכול לעשות.

פורסם

אתה יכול לרכוש ב 100-200 ש"ח שעון לבדיקת וואקום מנוע , וע"י השעון הזה ניתן לבדוק המון דברים על מצב המנוע בחיבור פשוט לצינור הוואקום שלו.

פורסם

ג'וני אתה צודק שעון וואקום זה אחלה מודד למצב המנוע וגם יכול להעיד על תקלות בזמן!!!!!

( אף פעם לא חשבתי שאני יקנא בלאדה סמרה----לאן הגענו???)

 

אז מסתבר שיש דבר כזה אבל זה לא הכי רציני.....

פורסם

זה דבר מעולה,אינדיקציה ראשונית ויותר לגבי כל רכב.

יכול לומר לך המון על מצבו .

 

כולל תקלות שונות ,גם אם יש לך רכב זמן מה,אתה תמיד יכול לקבל אינדיקציה מה קורה שם בפנים,האם הכל מתפקד כמו שצריך....

פורסם
זה דבר מעולה,אינדיקציה ראשונית ויותר לגבי כל רכב.

יכול לומר לך המון על מצבו .

 

כולל תקלות שונות ,גם אם יש לך רכב זמן מה,אתה תמיד יכול לקבל אינדיקציה מה קורה שם בפנים,האם הכל מתפקד כמו שצריך....

איפה אפשר לקנות מכשיר כזה ובאיזה מחיר

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...