Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיק פאנל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כיצד בונים. אין מצב שאני יכול לבנות דבר כזה!!!!

שאלתי היא באיזה עלות מדובר בבניית קיק פאנל? הרמקולים הם MB QUAR "6.5

והאם יש מצב להעביר מרכב לרכב

אשמח לקבל הצעות מחיר אפשר גם בפרטי

תודה

פורסם

SAGILO לא הבנתי את השאלה.

 

כרגע אין לי כלום כבר הרבה זמן כי אני נוסע במיצובישי גלאנט ויש מקום ל "4 לא בדלתות

וחשבתי אולי לחתוך בדלתות כדי להתקין אותם או לחילופין קיק פאנל.

יש לי את הסט הזה כבר הרבה זמן והוא סתם יושב אצלי בבית חבל לא?????

פורסם

שלום אני ראיתי את ההודעה שלך בקשר לקיק פנאל, אם תרצה אני אוכל לעשות לך את זה במחיר מאוד זול.

תיצור איתי קשר אם תהיה מעוניין.

מיכאל.

פורסם

אני לא בטוח שקומפוננט בקיק פאנל של 6.5' יעשה את אותה עבודה כמו הנפח של הדלת

 

אולי אני טועה ...

אך אני חושב שהקיק פאנל מיועד לאלמנט נוסף בבמה הקידמית ולא לאלמנט המרכזי

כמו למשל בקומפוננטים של 3WAY ...

פורסם

בדרך כלל מיקום של המיד בקיק יתן במה טובה יותר.

 

לגבי עוצה ובאס, זה כבר תלוי ברמקול, תנסה למצוא את כל הנתונים על הרמקול, כולל נפח בתיבה סגורה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...