Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חדרו לרכב פורד פוקוס סטיישן 2017 מי גשמים שמטפטפים על קצה המושב שליד הנהג.
צירפתי תמונה של הנקודה בה מטפטפים המים בתוך הרכב, הנקודה היא החיבור של הפלסטיק עם ריפוד הגג הפנימי שליד הדלת.

צירפתי גם תמונה של אותו האיזור מחוץ לרכב (איזור הגגון).
הגומי הקשור לדלת יבש ונראה שלא קשור לנושא.
אני לא מצליח לאתר את הנקודה ממנה חודרים המים או להבין באיזה איש מקצוע אוכל להיעזר באיתור וטיפול בבעיה. יש למישהו רעיון?

IMG_6054.jpeg

IMG_6055.jpeg

פורסם

החליפו שמשה קדמית ברכב?

אם אתה לא יודע, צלם את החותמת של החברה שעל השמשה.

אם כן, איטום לקוי של השמשה עקב עבודה לא טובה של חברת הזגגות.

פורסם
לפני 27 דקות, asix כתב:

החליפו שמשה קדמית ברכב?

אם אתה לא יודע, צלם את החותמת של החברה שעל השמשה.

אם כן, איטום לקוי של השמשה עקב עבודה לא טובה של חברת הזגגות.

לא החליפו זגוגית ברכב כלל

פורסם
לפני 37 דקות, asix כתב:

בטוח? זאת תקלה קלאסית של זה.

יש סאןנרוף?

בטוח מאוד. הרכב אצלי כמעט מרגע שעלה לכביש ויש את החותמת הרגילה של החברה. 

זה התחיל אתמול מאז הגשם הראשון.

אין סאנרוף. 

אם תסתכל בתמונה של פנים הרכב, תראה שיש רטיבות עוד מצד ימין מהנקודה שבה המים מטפטפים. אני חושב שקשור לאיזור הגגון אבל נראה שיש שם גומי ומתחת לזה תעלה שאמורה להוביל מים לכיוון השמשה הקידמית . 

פורסם

מה שצריך לעשות זה להוריד את הריפוד גג למטה ולהשפריץ מבחוץ עם צינור ולראות מהיכן מגיעה הנזילה.

לא תקלה מורכבת מדי.

יש משהו שאתה יכול לעדכן שאולי קרה? ניסו לפרץ לרכב ועיקמו את מסגרת הדלת, פחחות, נגעו באזור לאחרונה?

יש גגון ברכב ? אם כן, הוא בשימוש תדיר?

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.11.2025 בשעה 23:50, asix כתב:

מה שצריך לעשות זה להוריד את הריפוד גג למטה ולהשפריץ מבחוץ עם צינור ולראות מהיכן מגיעה הנזילה.

לא תקלה מורכבת מדי.

יש משהו שאתה יכול לעדכן שאולי קרה? ניסו לפרץ לרכב ועיקמו את מסגרת הדלת, פחחות, נגעו באזור לאחרונה?

יש גגון ברכב ? אם כן, הוא בשימוש תדיר?

תודה על הרעיון אנסה. לא היה משהו ברכב שהשתנה, לא נגעו בו ומעולם לא השתמשנו גגון 

בתאריך 15.11.2025 בשעה 01:26, רפי לין כתב:

היכן ממוקמת בגג אנטנת הרדיו?

בברכה  -  רפי לין

ממוקמת בחלק האחורי של הרכב, קצת לפני הבאגז׳ באמצע

פורסם

קראתי, הנחתי שמדובר על משהו שקשור לשמשה. 

העפתי מבט בתמונות, משהו צד לי את העין. יכול להיות שקשור, יכול להיות שלא. 

image.thumb.png.de27d0225580a815a4d36f80c9f39797.png

 

ניסית לפרק את הפלסטיק שיש עליו את הטיפה (בזהירות, ייתכן שמאחוריו כרית אוויר)? אולי שם תוכל לראות "נתיב" של המים או משהו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 9 שעות, ברווז כתב:

קראתי, הנחתי שמדובר על משהו שקשור לשמשה. 

העפתי מבט בתמונות, משהו צד לי את העין. יכול להיות שקשור, יכול להיות שלא. 

image.thumb.png.de27d0225580a815a4d36f80c9f39797.png

 

ניסית לפרק את הפלסטיק שיש עליו את הטיפה (בזהירות, ייתכן שמאחוריו כרית אוויר)? אולי שם תוכל לראות "נתיב" של המים או משהו. 

צד שני של השמשה נראה בדיוק אותו דבר ואין משם נזילה. בתמונה של פנים הרכב ניתן לראות שהרטיבות גבוהה יותר מנקודה זו אבל תודה על המענה.

ניסיתי לפתוח את הריפוד הפנימי של הגג וזה לא כל כך הלך. אנסה להיעזר במישהו 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...