Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על חברת הביטוח WeSure


פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה ממש טובה לביטוח אצלם.

מתלבט האם לסגור אצלם, כי לא ממש מכיר אותם ואת הניסיון שלהם בתחום או להוסיף כמה מאות ולסגור בביטוח ישיר/כלל.

 

למישהו יש ניסיון איתם?

פורסם
לפני 5 דקות, Maccabist כתב:

קיבלתי הצעה ממש טובה לביטוח אצלם.

מתלבט האם לסגור אצלם, כי לא ממש מכיר אותם ואת הניסיון שלהם בתחום או להוסיף כמה מאות ולסגור בביטוח ישיר/כלל.

 

למישהו יש ניסיון איתם?

לי דווקא יש ניסיון עם כלל והניסיון לימד אותי שבחיים לא אבטח אצלם רכב.

החל מתקלות באתר שלא זיהו את המספר פוליסה וגרמו לי להתקף לב, אבל הנציג הטלפוני (ממוצע של שעה פלוס מינוס המתנה) כן ראה את הפוליסה במחשב.

אז האתר לא זיהה אותי ולא יכלתי להגיש טפסים והכול נעשה מול נציג שרירותי בטלפון. ואז טפסים שלא תאמו, לא היו חתומים כראוי, לא כללו את הלוגו של כלל למרות שכן כללו את הלוגו של כלל וגרמו לי להקיף את הלוגו של כלל בעיגול עם חץ שכתוב עליו "הלוגו של כלל !!!!!".

וכל מכתב כזה מחכה יומיים ולא מתקבלת תשובה, ואז שוב נתיג טלפוני שיעביר למי שצריך, ועוד יומיים שאחריהם מתקבלת הודעה שהטופס לא הוגש על פורמט של כלל ביטוח (אבל זה הטופס שהם עצמם שלחו), ואז שוב ממלא את אותו הטופס מחדש וממרקר את הלוגו של כלל ביטוח. ושוב כל נציג בטלפון זה אחרי שלחצנו לעברית 1, לרכב 3, לפוליסה קיימת לחץ 4, זמן ההמתנה ארוך מהרגיל לחזרה לחץ 1 ונחזור אליך עד סוף העשור הנוכחי...

ואז עוד לחכות, ועוד אישורים, והאישור לא תקף, ולא מצאנו את האישור, ותנסה שוב להגיש באתר, ולא יודעים למה במס פוליסה לא תופסת בדיגיטל, וחודש  של טרטורים, ולבסוף אחרי חודש שלחו חוקר שיחקור את התאונה, ועוד חודש שמותר לו להחזיק את התיק אצלו (היה אחלה בחור, עשה עבודה מהירה ושחרר את התיק במהירות יחסית- חוקר חיצוני), ואז שוב לחכות לכסף של הטוטלוס...

ושוב לא מצליחים בדיגיטל, ועכשיו כבר חודש וחצי רודף אחריהם בשביל ההחזר של החלק היחסי בביטוח אחרי שהרכב טוטלס, ועדיין לא עובד הדיגיטל.

ההרגשה היתה שהם עושים הכול מהכול כדי לייאש אותי ואולי ארד מהתביעה.

למדתי לקח, את הרכב הנוכחי ביטחתי עם סוכן, עולה עוד כמה שקלים אבל אם חלילה אצטרך אז שהוא יעבוד בשבילי.

  • אהבתי 2
  • מבאס 2
פורסם
לפני 9 דקות, mcaspi כתב:

אבל הוא עובד בשביל חברת הביטוח. הוא חלק מהגילדה שלהם.

הוא עובד בשבילי, בדק ובירר ונתן כמה הצעות מחיר מכמה חברות ביטוח ואני בחרתי את ההצעה שהיתה טובה לי יותר.

במידת הצורך הוא זה שיארגן את הטפסים שצריך ומהניסיון שלו יהיו גם הרלוונטיים כדי שלא ימשכו אותי בזמן, הוא יתקשר ישירות מול איש הקשר שלו בחברת הביטוח, הוא זה שיגיד לי מה לעשות ולמי ללכת ובעיקר הוא זה שיבוא ויגיד לי אל תדאג אני איתך, ולא יעביר אותי מאחד לשני ומתלחץ על ספרה 3 אהה רגע זה לא זה, אעביר אותך למחלקה הרצויה ואז השיחה מתנתקת...

לפני כמה שנים מישהו נכנס לאבא שלי ברכב מאחור ברמזור וטיטלס לו את הספארק, זה היה שישי אחר הצהריים והסוכן היה זמין למרות שלא מדובר בשעות עבודה סטנדרטיות, אבא שלי פונה לבית החולים והסוכן בעצמו ארגן שבראשון על הבוקר הגרר כבר לקח את הרכב למוסך ההסדר, קבע עם השמאי והגיע בעצמו לפגוש אותו וכשהרכב טוטלס טיפל בכל מה שצריך עד לקבלת הכסף.

זה שירות שאם כבר צריך אותו אז הוא שווה כמה שקלים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מחוק חוזה הביטוח:

 

33. (א) לענין המשא ומתן לקראת כריתתו של חוזה הביטוח ולענין כריתת החוזה, יראו את סוכן הביטוח כשלוחו של המבטח, זולת אם פעל כשלוחו של המבוטח לפי דרישתו בכתב.

 

34. לענין קבלת דמי הביטוח נחשב סוכן הביטוח שתיוך בביטוח או שצויין בפוליסה כסוכן הביטוח, כשלוחו של המבטח, זולת אם הודיע המבטח למבוטח בכתב כי אין לשלמם לאותו סוכן.

 

35. לענין מתן הודעות של המבוטח ושל המוטב למבטח נחשב סוכן הביטוח שתיוך בביטוח או שצויין בפוליסה כסוכן הביטוח, כשלוחו של המבטח, זולת אם הודיע המבטח למבוטח ולמוטב בכתב כי יש לשלוח הודעות למען אחר.

 

הוא בעצם איש של חברת הביטוח. אתה נותן בונוסים לסוכן הביטוח או החברה?

לקחת את הרכב למוסך הסדר ולא למוסך שאביך בוחר, או לקחת שמאי שהוא בוחר ולא אביך, זה תמיד לטובת אביך, ולא לטובת אחרים? מזה אתה מתלהב? מה יש "לחגוג" על מוסך הסדר? הפילו עליו בעלי מקצוע מבלי שהוא בחר או דיבר איתם, ואתה מתלהב מזה. זה כמו לקחת את הרכב לבדיקה במכון שהמוכר בוחר ולא אתה, או לעשות כל דבר אחר כשמישהו אחר מחליט עבורך.

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Roycohen1979 כתב:

עכשיו כבר חודש וחצי רודף אחריהם בשביל ההחזר של החלק היחסי בביטוח אחרי שהרכב טוטלס,

למייטב הבנתי וניסיוני האישי, אין דבר כזה.

הלך האוטו טוטאל?

אין החזר יחסי.

 

כלומר, גם אם הטוטאל קרה יום אחרי התחלת שנת ביטוח חדשה,

אז הביטוח משאיר אצלו את כל הסכום השנתי.

(אתה מקבל כמובן את שווי הרכב במחירון).

 

אגב התיאור המפורט של התיסכול שלך מההתנהלות מול חברה שעובדת מולך רק בטלפון/ מחשב.

אז אצלי יש סיפור דומה (אך לא זהה),

אבל אצלי זה דווקא בעבודה מול סוכן. (שעובד גם כן עם חברת "כלל", איזה צירוף מקרים).

סוכן + חברה אינם תרופת פלא למיזעור בעיות.

תלוי בסוכן, תלוי בחברה, תלוי במערך הכוכבים בשמים.

צריך גם מזל.

 

אני למשל אמרתי לעצמי, "די בשנה הבאה אני עובד מול אחת מחברות הביטוח הישיר, בלי סוכן באמצע".

ההודעה שלך גורמת לי מחשבות שניות.

 

מצד שני, הפרזנטור של WE-שור זה הקומיקאי המטורף טל פרידמן, זה כבר צריך להדליק נורה אדומה.

לא ככה? 😅

 

 

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם

לי יש ניסיון טוב איתם. ביטחתי (חובה + צד ג') אצלהם רכב . הרכב היה מעורב בתאונה באשמת הנהגת שנהגה עליו (תאונת חזית-אחור). ההתנהלות מולם הייתה טובה מאוד במובנים הבאים:

1. הורדתי את הרכב מהכביש וקיבלתי החזר על יתרת הפוליסה תוך מספר ימים בודדים.

2. התשלום לנפגע היה היה הוגן ומהיר. לאחר קבלת פרטי הנהגת ושיחה עימה לא נדרשנו יותר לענין (למעט תשלום ההשתתפות העצמית)

3. כמעט שנה לאחר התאונה, הסתבר שרכב הנפגע פגע ברכב שלפניו. נהג  הרכב שלפניו לא החליף פרטים בזמן התאונה. רק כעבור כמעט שנה הגיעה אליהם (ווישור) התביעה (אינני יודע כיצד הוא איתר אותם כחברה שבה היה הרכב מבוטח). שוב שיחה קצרה עם הנהגת לאימות פרטי התביעה ותביעת הביטוח שולמה. 

4. ההדברות עימם מצידי הייתה בווצאפ ודואר אלקטרוני. הם חזרו אלי תמיד מהר מאוד.

 

התאונה הנ"ל ארעה בסוף 2022. התביעה הראשונה הגיעה במרץ 2023 כך שמדובר על ניסיון שהיה לי לפני שנתיים. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, IsraCar כתב:

למייטב הבנתי וניסיוני האישי, אין דבר כזה.

הלך האוטו טוטאל?

אין החזר יחסי.

 

כלומר, גם אם הטוטאל קרה יום אחרי התחלת שנת ביטוח חדשה,

אז הביטוח משאיר אצלו את כל הסכום השנתי.

(אתה מקבל כמובן את שווי הרכב במחירון).

 

 

😅

 

 

תלוי אם תבעת את הביטוח שלך או של הפוגע

אם תבעת את הביטוח שלך, אין החזר יחסי ויש עליית פרמיה לאחר מכן.

 

אם תבעת ביטוח של מי שנכנס בך (בהנחה ויש לו אשמה מלאה)

והרכב טוטלוס

חברת הביטוח תחזיר לך את החלק היחסי מיום הורדת הרכב מהכביש ועד סוף הביטוח.

 

  • מעניין 1

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

לפני כמה שנים כשנזקקתי , גם לי היה ניסיון טוב עם הסוכנת ביטוח שתיווכה ביני לחברה וחסכה לי הרבה בלבול מוח. רק לא לעבור את מה שתואר כאן. 

מי ש"דפק" אותי אז היה דווקא שמאי חברת הביטוח שהוריד מהמחירון של הטוטאל ככה וככה כ- 20% ללא הצדקה לדעתי (טען להפחתת ערך על בסיס תיקון שהיה צריך לבצע, לא תאונה קודמת). היות שהיה מדובר ברכב ישן וההפרש לא היה ענק במספרים מוחלטים והייתי עם פחות ניסיון זרמתי עם זה בזמנו, לא ידעתי אפילו שאני יכול להביא שמאי משלי, והסוכנת לא אמרה לי. היום כבר פחות הייתי זורם. 

 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

גם באילון חבר מבטחים עד מיליון שקל. בתרוץ שהתביעה אחי גדולה הייתה. 850,000 שקל בתאונת שרשרת.

אבל לעלות תצד ג' העלו תמחיר. נראה מה נעשה שנה הבאה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נשמע מוזר אף פעם לא היה טוטאלוס לרכב ספורט סטייל פרארי?

מעבר לכך שכל תאונה שתשתיות ניזוקות זה עלות גדולה מאוד

חברות התשתיות יודעות לתת הצעות מחיר מפוצצות בדיוק כמו כל חברת ביטוח 

פורסם

זה מה שאמר לי הנציג. אמרתי לו איים אני מפיל רמזור. לא הייתה לו תשובה.

אמר לי אם אני הכנס בפררי או לבורגני. זה במילה לא יעזור לי. ומה הסיכוי שאני הפגוש אחת כזאת.

כנראה שאין להם דרך להתחרות. בונים על אנשים מבוגרים. שלא מחליפים חברות ביטוח. בדרך כלל.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אחרי שנה שהייתי מבוטח בווישור, לא ממליץ.

עשיתי תאונה ביציאה מחניה (באשמתי😔) עם אוטובוס של קווים,

אוטובוס בן עשר עם 600 אק"מ טחון לגמרי, מה שנשבר לו זה פנס חניה.

הם שלחו דו"ח נזק של 9000 ש"ח כולל חיוב על השבתת האוטובוס ליומיים.

למזלי יש לי מצלמת דרך קדמית ואחורית, והוכחתי להם שקווים נפחו את הנזק במימדים מטורפים.

בצורה תמוהה מאוד לא ראיתי נכונות מצידם לגבות אותי ולעמוד מאחורי המבוטח שלהם,

כעת עדיין בדיונים מולם על גובה ההשתתפות עצמית.

 

כל עוד אין תביעות כולם מצויינים...

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...