Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, DAHUJI כתב:

מסכים מאוד, אבל כשסטודנטים וכשעניים - מתפשרים.

אם לא מתפשרים כשסטודנטים ועניים, אז מתי נתפשר בחיים האלו?

(זו הגישה שלי לפחות, לא שולל שהיא עקומה ודפוקה לגמרי).

 

גיר ידני בכמעט כל רכב זו פשרה שמוזילה את עלות הרכישה ומקפיצה אותך בעוד 2-3 שנים בשנתון של הרכב.

בשבילי לפחות זו פשרה ראויה.

 מה דעתך?

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/n8d8slui?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, DaNotorious כתב:

 מה דעתך?

נראית מצויין.

קילומטראז' סביר לגמרי לשנתון שלה (117,000 ק"מ ב- 7 שנים זה אומר 17,000 ק"מ בשנה). נסעה בשרון שזה איזור מישורי וכנראה שלא עבדה קשה בעליות של חיפה/ירושלים.

שנתון 2017 מודרנית מאוד (פחות מ- 10 שנים על הכביש), קיה או יונדאי במחיר הזה יהיו במודל 2012-2013... הרווחת כמעט 5 שנים יותר בגלל הפיג'ו ובגלל שהיא ידנית.

בחור רוסי (ויטלי) זה הרבה פעמים סימן טוב למישהו אחראי ופדנט (זו דעתי), זה הרבה פעמים נכון וזה הרבה פעמים לא נכון, תדבר איתו שיחה של 5 דקות ותנסה להבין מי הוא.

שים לב ל- 2 דברים:

1. יש הסיטוריית טיפולים מתועדת? יש דפים מודפסים? הכל רשום?

2. מתי הוחלפה רצועת טיימינג ברכב?

3. איזה צמיגים יש על הרכב? (הרבה פעמים צמיגים סיניים מעידים על מישהו שמתקמצן ולא מבין, וצמיגים איכותיים ממותג ידוע מעידים על מישהו שלא מתקמצן וכן אכפת לו - זו דעתי).

4. האם בבדיקה לפני קנייה הוא יהיה מוכן להתגמש בהתאם לריג'קטים על הרכב? (מניח שאפשר להוריד אותו בכיף לסביבות ה- 16,500 ש"ח).

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
פורסם

מעיון קצר ב"משומשת":

החליפה יד לפני חודשיים. צריך לברר למה מוכר כל-כך מהר...

גם היתה חודשיים ללא טסט (נמכרה ללא טסט???)

image.thumb.jpeg.d0b7bebc02c3a13f9f40bbee681cc43d.jpeg

 

עוד אנקדוטה - מנסיון עגום מהזמן האחרון - "כפר-יונה", "אבן יהודה", "בת חן" וכו' = נתניה.

ודי לחכימא.

**(כמובן שיש בנתניה ובישובי הסביבה גם המון תושבים תמימים ורגילים שסתם מוכרים את האוטו שלהם, והר"מ נכתב בהומור, ובלי כוונה להוציא דיבתו של אף אחד)**

 

  • מעניין 3
  • רעיון טוב! 4

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני שעתיים, נהגיסט כתב:

ספארק היא מהטובות שבקבוצה גם מבחינת כוח וגיר אוטומט/רציף אמיתי, כנ"ל ספייססטאר לטעמי קצת פחות טובה ושתיהם "נהנות" מחירי שוק נמוכים יחסית.  פיקנטו וi10 "סובלות" מגיר רובוטי לא ידידותי , בעיקר בנסיעה עירונית בתוואי הררי

איזה גיר רובוטי יש בפיקנטו/I10,  ב 25 אלף?

גיר פלנטרי 4 הילוכים שמעולה בפקקים.

אבל הרכבים הנל די שותות דלק לעומת בעלות הגיר הרציף.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 28 דקות, natco כתב:

מעיון קצר ב"משומשת":

החליפה יד לפני חודשיים. צריך לברר למה מוכר כל-כך מהר...

גם היתה חודשיים ללא טסט (נמכרה ללא טסט???)

טוב אתה!!!

פורסם
לפני כשעה, natco כתב:

מעיון קצר ב"משומשת":

החליפה יד לפני חודשיים. צריך לברר למה מוכר כל-כך מהר...

גם היתה חודשיים ללא טסט (נמכרה ללא טסט???)

image.thumb.jpeg.d0b7bebc02c3a13f9f40bbee681cc43d.jpeg

 

עוד אנקדוטה - מנסיון עגום מהזמן האחרון - "כפר-יונה", "אבן יהודה", "בת חן" וכו' = נתניה.

ודי לחכימא.

**(כמובן שיש בנתניה ובישובי הסביבה גם המון תושבים תמימים ורגילים שסתם מוכרים את האוטו שלהם, והר"מ נכתב בהומור, ובלי כוונה להוציא דיבתו של אף אחד)**

 

איך הופיע לך באתר של משומשת היסטוריית בעלויות? כשאני מכניס מספרי רישוי אין

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, natco כתב:

מעיון קצר ב"משומשת":

החליפה יד לפני חודשיים. צריך לברר למה מוכר כל-כך מהר...

גם היתה חודשיים ללא טסט (נמכרה ללא טסט???)

image.thumb.jpeg.d0b7bebc02c3a13f9f40bbee681cc43d.jpeg

 

עוד אנקדוטה - מנסיון עגום מהזמן האחרון - "כפר-יונה", "אבן יהודה", "בת חן" וכו' = נתניה.

ודי לחכימא.

**(כמובן שיש בנתניה ובישובי הסביבה גם המון תושבים תמימים ורגילים שסתם מוכרים את האוטו שלהם, והר"מ נכתב בהומור, ובלי כוונה להוציא דיבתו של אף אחד)**

 

בכפר נטר / אבן יהודה / בית יהושע / כפר יונה ישנה צפיפות כלי הרכב לנפש הגבוהה בארץ.

סוחרי הדמיקולו מנתניה מפרסמים את הרכב מהמקומות הנ"ל וקובעים איתך פגישה "בעבודה" בנתניה.

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נשמע שספארק/ספייס סטאר יתאימו לך יותר מהקוריאניות. 

הייתי הולך על הספייס סטאר. אמינות מופלאה וצריכת דלק נהדרת. לאשתי הייתה אחת הרבה שנים סטודנטיאליות והיא מאוד נהנתה ממנה. 

אני הייתי עם מאזדה 3 ואחכ סיוויק ידנית. גם שתי אמינות, הידני לא הפריע לי בפקקים והסיוויק עדיפה בכל םרמטר אפשרי פי כמה וכמה, אבל היא תהיה ישנה יותר, צריך תמצוא אחת שלא הייתה אצל ערסים שחושבים שזה רכב ספורטיבי וזה לא מתאים לכולם הידני. לי אישית, גם בפקק, יש אפס הבדל ואני מעדיף ידני אפילו. אבל, זה ממש נדיר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 52 דקות, ניקו פ. כתב:

נשמע שספארק/ספייס סטאר יתאימו לך יותר מהקוריאניות. 

הייתי הולך על הספייס סטאר. אמינות מופלאה וצריכת דלק נהדרת. לאשתי הייתה אחת הרבה שנים סטודנטיאליות והיא מאוד נהנתה ממנה. 

אני הייתי עם מאזדה 3 ואחכ סיוויק ידנית. גם שתי אמינות, הידני לא הפריע לי בפקקים והסיוויק עדיפה בכל םרמטר אפשרי פי כמה וכמה, אבל היא תהיה ישנה יותר, צריך תמצוא אחת שלא הייתה אצל ערסים שחושבים שזה רכב ספורטיבי וזה לא מתאים לכולם הידני. לי אישית, גם בפקק, יש אפס הבדל ואני מעדיף ידני אפילו. אבל, זה ממש נדיר. 

אני רואה שהספייס סטאר נמצאת בקטגוריה של יונדאי i10 וקיה פיקנטו אבל היא משמעותית יותר זולה גם כשעולים בשנתונים. למה?

פורסם

הרבה מזה זה הייפ ותדמית. אבל הספייסטאר היא גם הספרטנית מכולם (אבזור,עיצוב,עיצוב פנים). 

רובו של קהל היעד מעדיף את את הקוריאניות על התיאלנדית, וזה מתבטא במחיר השוק.

מי שכל האמור לעיל לא משנה לו, ורוצה אוטו בשביל להגיע מ-A ל-B, יכול לנצל את זה לטובתו ולטפס כמה שנתונים קדימה באותו כסף.

 

אגב "אותה קטגוריה" - דווקא הספייס היא המרווחת ביותר מבין כולן. יש לה גם תא מטען אמיתי, שנראה ממש כמו של סופר-מיני.
ואם אתה הולך לאירופאיות/אייגו - להן בכלל יש רק 4 מושבים...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 16 דקות, natco כתב:

הרבה מזה זה הייפ ותדמית. אבל הספייסטאר היא גם הספרטנית מכולם (אבזור,עיצוב,עיצוב פנים). 

רובו של קהל היעד מעדיף את את הקוריאניות על התיאלנדית, וזה מתבטא במחיר השוק.

מי שכל האמור לעיל לא משנה לו, ורוצה אוטו בשביל להגיע מ-A ל-B, יכול לנצל את זה לטובתו ולטפס כמה שנתונים קדימה באותו כסף.

 

אגב "אותה קטגוריה" - דווקא הספייס היא המרווחת ביותר מבין כולן. יש לה גם תא מטען אמיתי, שנראה ממש כמו של סופר-מיני.
ואם אתה הולך לאירופאיות/אייגו - להן בכלל יש רק 4 מושבים...

 

ואיך היא מבחינת אמינות וחלקי חילוף? מתלבט על מאזדה 2 או יונדאי i20 אבל נראה שהבאת פה מתחרה טובה.

מבחינת ביצועים לא אכפת לי בכל

פורסם

לאשתי יש ספייס, קנינו אותה חדשה ב 2014, היום אחרי 204 אלף אמינות טובה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...