Jump to content

סולידיצעיר

  • הודעות

    116
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סולידיצעיר

  1. החליפו גם פילטר שמן. פילטר מזגן החלפתי לבד. התוסף לדלק לא מיותר?
  2. לאחר קניית רכב לפני כמה חודשים (יונדאי i10 שנת 2018), ביצעתי טיפול עשרת אלפים לפני טסט. אני רוצה לדעת האם המחיר הגיוני החליפו לי שמן, פילטר אוויר, תוסף לדלק (זכור לי שזה חרטא) ומים על זה כולל עבודה- שילמתי 550 שקלים בנוסף, החליפו לי מגב אחורי ושתי נורות בלם ב100 שקלים המחיר סבבה? פעם ראשונה שלי
  3. וואו כמה כל הסיפור הזה יכול לעלות?
  4. מאיפה אתה מזמין? איך אני יודע איזה פילטר אוויר למנוע אני צריך לרכב שלי?
  5. פילטר תא נוסעים זה הפילטר של המזגן? עשיתי את זה לבד. קניתי ב30 שקל ומדריך ביוטיוב סגר לי את העניין האם יש משהו בסגנון הזה שאני יכול לחסוך עליו ולעשות בעצמי? אין לי בעיה עם סרטונים ביוטיוב באנגלית אני לא מתכוון להחליף מנוע לבד אבל אני בטוח שיש דברים פשוטים כמו החלפת פילטר מזגן שגובים עליו פי 5 במוסך ואני יכול לסגור את הפינה לבד
  6. אני לא אלך למוסך יבואן כי זה טירוף המחירים שם שלא נדבר על עובדים פחות מקצועיים. לגבי הבעלים הקודמים אז הוא לא מסר לי היסטוריית טיפולים כולשהי.
  7. עברתי על זה קודם כל 1. אני יכול פשוט לפנות למוסך ולהגיד לו את מספר הקילומטרים ומה השנתון שלו והוא ידע בדיוק איזה טיפולים אני צריך או לא להסתמך על זה? 2. לפי מה שבדקתי צריך החלפת שמן מנוע + פילטר שמן החלפת נוזל בלמים בדיקת מצבר בדיקת נוזל קירור עוד משהו שאני מפספס?
  8. יש לי יונדאי i10 שנת 2018, הרכב ראשון שלי 🙂 קניתי אותה באוגוסט, הטסט שלה ביולי, ועכשיו היא על בערך 110 אלף ק"מ. לפני הקנייה עשיתי בדיקה והיא יצאה סבבה. מאז שקניתי לא עשיתי טיפול חוץ מהחלפת פילטר אוויר לבד, ובינתיים נסעתי עליה בערך 10 אלף ק"מ. רציתי להבין איזה טיפול כדאי לעשות עכשיו, גם לקראת הטסט וגם באופן כללי לפי הק"מ. וגם כמה בערך אמור לעלות טיפול כזה כדי שאדע מה נחשב מחיר הגיוני? ואם יש למישהו המלצה על מוסך אמין בחיפה שמתעסק ביונדאי- אשמח
  9. מדריכים מעולים, בתור בחור בלי ידע טכני גדול מדי- חששתי אבל הצלחתי להחליף בקלות לבד. הריח באוטו נעלם תודה רבה
  10. שלום, קניתי רכב יד שנייה (יונדאי i10) וכשאני מפעיל את המזגן יש ריח רע באוטו. אני מניח שזה קשור לפילטר מזגן. בספק שהמוכר של הרכב החליף אותו אי פעם. אני מעוניין להחליף לבד ורציתי לדעת עד כמה זה מסובך והאם זה משתלם
  11. לא עומדת בתקציב לדעתי. התחילן להשתולל איתה
  12. כן חחחח לצערי לא, אין לי חנייה פרטית פשוט לא בגאז פצפון. נוסע אחד בדרך כלל היונדאי i10 שלי עולה בחיפה אבל לא נעימה על סמך הנאבקת.
  13. אני נהג יחיד שגר בחיפה ומחפש רכב בתקציב של 100K, יכול לנסות להוציא 110K אם הרכב באמת שווה את זה. מחפש שנתון 2021+ בגאז לא כל כך קטן. רצוי היברדי. מנוע יחסית חזק כי אני גר בחיפה ולא רוצה לקרוע את הרכב בעליות. גם מדד הבטיחות חשוב לי. אשמח להצעות ועצות
  14. תקנו אותי אם אני טועה אבל ממה שאני מבין ממכם- לא לתקן אף נורה. נשמע שיקר מאוד ועדיף לגלגל לקונה
  15. בת הזוג שלי מעוניינת למכור את הרכב שלה- קיה ספורטאז 2017 היא היד השנייה ברכב, נסיעות מינימליות של בית עבודה העניין הוא שיש שני דברים שדורשים טיפול- נורת ABS שנדלקה ודשבורד ש"התבקע" כתוצאה מהשמש. היא מתלבטת מה כדאי לתקן לפני פרסום למכירה מה דעתכם? מצרף תמונה של הדשבורד
  16. תודה רבה חבר אבל גם באשכול הזה אף אחד לא הביא לי תשובה לא מכיר פה מוסכים ואשמח לשמוע על מוסך אמין על סמך המלצות של אנשים כאן
  17. אשמח להמלצה למוסך בפייסבוק כולם בעלי אינטרסים ואני סומך על אנשים כאן
  18. שלום, יש לי רכב Hyundai i10 שנת 2018 ואני מאזור חיפה. אני מעוניין לעשות ישור קו לרכב. הבנתי שיש בוצה חלשה במנוע (כנראה צריך פלאשינג) המלצות על מוסכים אמינים באזור חיפה?
  19. מחפש רכב סופר מיני לנסיעות בעיר (ירושלים). רמת בטיחות של 4 פלוס שנתון 2021+ צריכת דלק חסכונית. עדיפות להיברדית התקציב הוא 80K אשמח להמלצה
  20. מחפש התקנת דרך ליונדאי i10 באזור חיפה והקריות אשמח לדעת על טווחי מחירים
  21. יש לכם ממליץ למוסך טוב ששווה לקחת אליו את הרכב לטפל בעניין הזה באזור הקריות/ חיפה? מישהו אמין וישר
  22. סבבה אם כל הסיפור מתחיל ונגמר בסביבות האלף שקל אני יכול לעמוד בזה. הרכב עכשיו באחריותי, אני אמלא בו שמן תדיר ולא אחסוך תודה רבה
  23. אז זה כנראה כל הסיפור? להיות רגוע? ראיתי שזה בסביבות האלף שקל
  24. טיפול בבןצה יכןל להיות שזה מנןע חדש?
×
×
  • תוכן חדש...