Jump to content

סולידיצעיר

  • הודעות

    116
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סולידיצעיר

  1. ואיך היא מבחינת אמינות וחלקי חילוף? מתלבט על מאזדה 2 או יונדאי i20 אבל נראה שהבאת פה מתחרה טובה. מבחינת ביצועים לא אכפת לי בכל
  2. אני רואה שהספייס סטאר נמצאת בקטגוריה של יונדאי i10 וקיה פיקנטו אבל היא משמעותית יותר זולה גם כשעולים בשנתונים. למה?
  3. מתלבט אם לקחת את הרכב במחיר נמוך יותר. כמה זה שווה כל העניין
  4. הרכב נמצא ביד 2 והלכתי לקומפיוטסט אמר לי שהיה תאונה בצד ימין של הרכב ומאחורי הרכב. כמו ״כניסות״ קטנות
  5. ירידת ערך 2%
  6. ,פגיעה בצד ימין ופגיעה מאחורה (מעיכה)
  7. פעם ראשונה שהלכתי לבדיקה לפני קנייה גיליתי פתאום שהחליפו דלתות בצד ימין. המוכר התחייב בבדיקה של גיר, שלדה ומנוע האם משהו פה עונה על זה? האם לקחת את האוטו? כמה הליקויים כאן שווים במאזדה 2?
  8. נאמר לי על תאונה אחת שהייתה שהופעל עליה הביטוח וגם הייתה ירידת שווי קטנטנה. ראיתי את כל הספר טיפולים. העניין הוא שהייתה תאונה בצד הרכב שבה הוחלפו דלתות וכנף וזה לא דווח בכלל. אני מתלבט אולי לבדוק גם סקודה פאביה. אני רואה שבשנתונים האלה היא יותר זולה ממאזדה 2 ומיונדאי i20
  9. טוב אז סיכום קצר של מה שקרה עד עכשיו. קראתי את המדריך של אלי וגם את התגובות פה. מצאתי רכב, הלכתי לראות, עברתי על מה שהוא דיבר בסרטון. הלכנו לבדיקה היום, 600 שקל וחשכו עיניי. הלכו 600 שקל וזמן יקר שלי. אני באמת מאוכזב ומיואש (בעיקר מחוסר ההוגנות מצד המוכר) אני רואה למשל שבטרייד מוביל יש שנתונים גבוהים. יש רשת אחרת טובה וזולה יותר?
  10. כבר חטפו אותה קשה למצוא משהו סביר (אפילו לא מציאה) אולי כבר אלך לסוחר? מישהו מכיר סוחר אמין?
  11. אבל אני לא רואה דרך שאלמד ככה אם אשלם למישהו. אני מאמין שגם בהתחלה אפול פשוט לא מוכן ליפול חזק מדי. אני כולה סטודנט זאת מודעה מעניינת שראיתי ומבחינתי אם אני הולך לראות והכל סבבה- לוקח במחיר שלה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fjn0q0gm?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1
  12. אז זה מה שניסיתי לשאול. יש לי כמה מודעות שאני מתלבט בניהם האם אפשר לפרסם פה כמה מודעות ויוכלו לחוות את הדעת עליהם בחינם? הבנתי שעזרה בתשלום היא יותר להכוונה לאיזה סוג רכב מתאים לך. אני לא מבקש שיחפשו בשבילי רכב אלא יחוו דעת על מודעות ספיציות
  13. קראתי שוב את המדריך למען האמת, נראה שפספסתי שם את החלק עם הבדיקה. איך אני יודע המחיר שאמור להיות פר קילומטראז? בדיוק כמו במודעה ששלחתי. האם כבר המחיר שהוא מציע מגלם את הקילומטראז הגבוה? 2. רכב שנמצא 20 ימים ויותר בלוח יד 2- מעיד על בעיתיות?
  14. אז ממה שדווקא קראתי בפורום זה שאנשים אומרים להצמד ל"מתחייב בבדיקה" ודווקא מי שלא מתחייב בבדיקה יש לו משהו להסתיר. אני פשוט מפחד לשלם 500-600 שקל על אוטו שלא אקנה בסוף יכול להיות גם שאני מבלבל מושגים ו"מתחייב בבדיקה" אומר בדיקה מקיפה ואילו בפורום אנשים מתכוונים רק למנוע, גיר ושילדה לגבי האוטו שפרסמתי אז זה בדיוק מה שאני לא יודע. יד ראשונה ליסינג, שני פרטי והוא השלישי פרטי השאלה אם המחיר שווה את הקילומטראז הזה אשאל לגבי הסיטוריית טיפולים דוח סליקה זה על חשבון הקונה?
  15. https://www.yad2.co.il/vehicles/item/6hglx3go?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1 מפחד מהקילומטראז קצת יכול להוריד טיפה במחיר. לא מוכן להתחייב בבדיקה החליף צמיגים ועשה טסט
  16. אני מעוניין לקנות רכב ראשון שישמש אותי בעיקר בנסיעות בעיר (מהבית לעבודה וחזרה). בהתחלה חשבתי על מאזדה 2 שנתון 2015-2016 אבל המחירים עלו למעל התקציב שלי (35K-40K) אז אני מעוניין ביונדאי I20 שנתון 2015-2017 הייתי שמח להתייעץ קצת לגבי מודעות ספיציפיות ביד 2 כי לצערי אין לי אף אחד שמבין ברכבים (מהמשפחה ומהחברים) האם זה אפשרי?
  17. אז לא להמנע מI20? הInspire מגיע עם מצלמת רוורס ומסך מולטימדיה? אני יודע שזה כסף יחסית קטן אבל עדיין זה חשוב לי
  18. אם להיות כנה אני לא מבין את המשמעות של כמות ההילוכים. אני לא חובב רכב, מחפש רכב אמין, שלא יהיה גדול מדי בשביל חניות וישמש אותי נאמנה. מאמין שמי שחובב רכב יעדיף את המאזדה 2 על פני הi20 מבחינת נפח מנוע אבל האם לאדם כמוני שהשימוש העיקרי שלו זה לנוע ממקום למקום (לא מעניין יותר מדי יותר מזה) שווה להתפשר על i20? במיוחד על רמת גימור inspire נגיד רכב כזה 2018 שאני מוריד ל49K https://www.yad2.co.il/vehicles/item/of8kpf0b?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1
  19. אני נסעתי בעבר בi20 premium 2015 מה ההבדל שכבר יהיה לי? להתפשר על i20 inspire במקום המאזדה 2?
  20. אז כבר פתחתי פה דיון לגבי זה שאני מעוניין לקנות רכב ראשון במחיר של 35-40 אלף ואז אחרי קריאה התכווננתי על מאזדה 2 השוק של מאזדה 2 פשוט מטורף, נכנס ליד 2 והמחירים קופצים מיום ליום ואין מכוניות טובות כי הן נחטפות (אני חודש נמצא יום יום בחיפושים). כלומר עד היום חיפשתי מאזדה 2 שנתונים 2015-2017 והמחירים נעו סביב 45+ אז במקום מאזדה 2 אני שוקל לחפש ולקנות יונדאי i20 Inspire, מה דעתכם על זה כ"תחליף" למאזדה ומה דעתכם על רמת הגימור הזאת?
  21. שלום, אז אחרי מעבר דירה ונסיעות ארוכות בתחב"צ, נפלה ההחלטה על קניית רכב ראשון. עשיתי התייעצויות, קראתי כאן ובאתרים אחרים והחלטתי שמאזדה 2 בשנתונים 2015-2017 מתאימה לי יש כמה עניינים שאני לא מצליח להבין מבחינת השוק ואשמח לעזרתכם 1. אני מחפש כבר כמה שבועות ביד 2, מבחינתי אני לא קונה מסוחרים. הם הרבה יותר חכמים ממני בתחום עניין הזה וברור שידם על העליונה אז אני מחפש את כל המודעות של האנשים הפרטיים והטווח מחירים משתנה בכל שבוע. בהתחלה ראיתי 2015 דיינאמיק על 35 אלף שקל ופתאום אני רואה שאנשים נעים על 45-50 אלף שקל. איך אני אמור לדעת מה המחיר שבאמת מאזדה 2 בשנתונים האלה שווה? 2. הורדתי את התוסף HandZ שראיתי כאן בפורום רק לאחרונה אם יש לכם איזה טיפים להבנת השוק ובכללי בקניית מאזדה 2 אשמח לשמוע
  22. תוסף מעולה, בדיוק כזה חיפשתי מוזר שיד 2 לא הוסיפו Feature כזה בעצם אתה לא מפחד לתת לתוסף אופציה לקרוא מידע בכל אתר?
  23. הוא יכול להוציא לי דוח סליקה אין היסטוריית טיפולים כי הוא לא מתעד, טיפל אצל מישהו בעיר שלו ורשם בטלפון שלו כל טיפול ובכללי נשמע בחור דיי אמין. חוץ מדוח סליקה ולקחת את זה לבדיקה במוסף של מאזדה, מה עוד מעניין?
  24. כן, את כל זה אני מכניס במחיר חוץ מזה, הבן אדם נשמע אחלה, מתחייב בבדיקה בנוסף אקח לבדיקה במוסך של מאזדה עוד משהו מעניין?
×
×
  • תוכן חדש...