שלום,
אז אחרי מעבר דירה ונסיעות ארוכות בתחב"צ, נפלה ההחלטה על קניית רכב ראשון.
עשיתי התייעצויות, קראתי כאן ובאתרים אחרים והחלטתי שמאזדה 2 בשנתונים 2015-2017 מתאימה לי
יש כמה עניינים שאני לא מצליח להבין מבחינת השוק ואשמח לעזרתכם
1. אני מחפש כבר כמה שבועות ביד 2, מבחינתי אני לא קונה מסוחרים. הם הרבה יותר חכמים ממני בתחום עניין הזה וברור שידם על העליונה אז אני מחפש את כל המודעות של האנשים הפרטיים והטווח מחירים משתנה בכל שבוע.
בהתחלה ראיתי 2015 דיינאמיק על 35 אלף שקל ופתאום אני רואה שאנשים נעים על 45-50 אלף שקל. איך אני אמור לדעת מה המחיר שבאמת מאזדה 2 בשנתונים האלה שווה?
2. הורדתי את התוסף HandZ שראיתי כאן בפורום רק לאחרונה
אם יש לכם איזה טיפים להבנת השוק ובכללי בקניית מאזדה 2 אשמח לשמוע