Jump to content

סולידיצעיר

  • הודעות

    116
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סולידיצעיר

  1. גם הרכב הזה הוא אופציה מאזדה 2, 188 אלף קילומטר, דיינאמיק, 2015 הבן אדם מתחייב בהכל עולה 36,300 רוצה להוריד אותו לכיוון ה34 https://www.yad2.co.il/vehicles/item/rtfvt1sl?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=8&pagination=1
  2. https://www.yad2.co.il/vehicles/item/nbolgjuq?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1 אני באמת מתקשה למצוא 2015 אפילו ברמת גימור dynamic מתחת ל42 אלף שקל אז חשבתי ללכת על האדומה למרות הק"מ הגבוה מה דעתכם? נראה שהיא במחיר הכי סביר שיש וחושב ללכת עליה אולי להוריד ל38 ולקחת
  3. לכמה לעלות את התקציב שיהיה סיכוי ריאלי? כמה ק"מ זה סביר? אגב כתבת גם על המסך, כמה כבר יעלה לי לעשות מצלמת רוורס ומסך?
  4. הפחד מהקילומטראז הזה הוא בגלל התקינות של הרכב או בגלל שאתקשה למכור אותו בעתיד?
  5. לצערי הרכב שפרסמתי כבר נמכר (היה יחסית מציאה אבל לא נורא. מה ששלי שלי) הצלחתי להוריד ל35 בגלל הטסט ביוני והמכות הקטנות אם אני לוקח אותו למכון "קומפיוטסט" (זאת הרשת היחידה שאני מכיר) הם לא עושים את כל עניין הבדיקה של העבר הביטוחי? זה כלול בבדיקה של גיר, מנוע ושלדה? המלצה למכון אחר? שמתי על שני אלה את העין מעוניין לקנות אותם (אחד מהם) במחיר של 35-36 https://www.yad2.co.il/vehicles/item/nbolgjuq?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=3&pagination=1 https://www.yad2.co.il/vehicles/item/mne4plvf?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=1 מה דעתכם?
  6. דיברתי עם הבעלים והוא נשמע אחלה נשמע שהוא טיפל ברכב כמו שצריך, יש כמה מכות כמו כל רכב אבל השאלה אם OVERALL זה נראה לך תקין? באינטאוציה בא לי ללכת על זה
  7. קראתי קצת וראיתי שבשנתונים האלה מאזדה 2 לא נכנסת בתקציב שלי אבל יונדאי I20 כן ממליצים לרדת ל2015 ולקנות מאזדה 2 או להשאר על השנתונים האלה וללכת על יונדאי I20? זה רכב ששמתי עליו את העין. 38 אלף, מאמין שאולי אצליח להוריד ב2-3 אלף שקל
  8. שלום, אז אחרי שקראתי פה כמה דיונים הבנתי שמאזדה 2 עונה על הדרישות שלי. אני בגדול רווק שישתמש ברכב בעיקר בעיר, לעיתים רחוקות אסע נסיעות בין עירוניות. מה דעתכם על מאזדה 2 שנתון 2016-2017 בתקציב שלי? אשמח לכל דעה חכמה בעניין. מה שאני בעיקר מסתבך בו זה להבין אם המחיר של מה שאני רואה ביד 2 שווה את הרכב
  9. מה הכוונה אין להתחייבות כזאת שום ערך? דרך אגב, עוד רכב שהיה ברשות הוריי בעבר והיה מעולה- אופל קורסה מה דעתכם עליו?
  10. אז זה מתכנס למאזדה 2 עם רמת אבזור גבוהה, שנתון 2015-2016 שאמורה להיות עם בערך 150 אלף קילומטר לא לקנות מסוחרים או ממגרשים אלא מאנשים ביד 2 או מרקטפלייס לבקש התחייבות בבדיקה ולהצליב פרטי מידע תעודת זהות עם רישיון עוד משהו שפספסתי?
  11. אז אני ארד בשנתון לכיוון 2015-2016 זה משנה כל כך?
  12. אופי הנסיעה שלי הוא עירוני. מדי פעם אסע בבין עירוני אבל לא בפקקים. נשמע ששווה לעלות את התקציב בעוד 5000 שקלים (כלומר 40 אלף) ולקנות מאזדה 2 שנתון 2017-2018 ושהרכב לא יהיה קופסאת גפרורים. הסתכלתי גם על הסרטון שצירפת ונראה שהוא תומך בעניין של מאזדה 2 (אוטומאט) סוחרים זה חסרון, לא? שאלה נוספת, מאוד חשוב לי שתיהיה מצלמת רוורס, במידה ואין מצלמה כזאת ברכב, מה העלות של קנייה והתקנה? (יכול להרכיב לבד אבל לא רוצה להתעסק עם פלסטיקה) רכבים מסוחרים זה מסוכן? עדיף שלא? מה זה דוח סליקה?
  13. אז אחרי התייעצות עם כמה אנשים שקנו כבר מספר רכבים בחייהם, חזרתי לפה כדי לשאול כמה שאלות ואשמח לעזרתכם 1. רכב ראשון שלי, רווק, מתכנן לנסוע בסביבות ה20 ק"מ ביום (נסיעות לעבודה). מחפש רכב יד 2, אמין ושלא יראה הרבה מוסך (מאמין כמו כולם) עניין הבגאז לא כל כך מעניין אותי היות ואני בלי עגלת תינוק או דברים בסגנון. רכב אוטומאט בתקציב של 30-35 אלף אחרי מחקר באינטרנט הגעתי למועמדות הסופיות- סקודה פאביה, סיאט איביזה, סוזוקי סוויפט ומאזדה 2 שנת 2017+ מי מבחינתכם מובילה כאן? 2. איפה הכי כדאי לחפש רכב יד 2? מרקטפלייס בפייסבוק? מאמין שממגרש מכוניות וסוחרים המחירים משמעותית הרבה יותר גבוהים 3. אם אני רואה היסטוריית טיפולים תקינה והמוכר מתחייב על הבדיקה. איזה עוד דברים אני צריך לבדוק כדי שלא "איפול"?
  14. התקציב שלי הוא 35-40 אלף שקל בטוטאל מבחינת צרכים אז אני הנוסע העיקרי והיחיד ברכב. רוב הנסיעות הן עירוניות ולעיתים רחוקות (פעם בשבועיים) נסיעות בין עירוניות
  15. אחרי שנה בחיפה החלטתי שאני רוצה לרכוש רכב כדי לעבור לאזור עם תחבורה ציבורית פחות טובה. לצערי, אין לי בסביבתי אף אדם שמבין ויכול לייעץ לי בעניין רכבים והיות וזאת הוצאה לא קטנה אני פונה כאן לפורום. קראתי את כל הדיונים החשובין בפורום לגבי בחירת תקציב ומה צריך לבדוק כאשר קונים רכב. זה סינית לי לגמרי בגדול אני מחפש רכב משומש, שמרבית ימות השבוע יסע 40 דקות על הכביש (מקסימום) ומדי פעם בסופש"ים יסע למרכז. הייתי שמח לייעוץ לגבי בחירת רכב, כמה תקציב צריך להקצות בשביל רכב מינימלי והאם קיים שירות של אדם שאני משלם לו X כסף כדי שיעזור לי לבחור ויעזור לי לבדוק שהרכב תקין ולא עוקצים אותי בסופו של דבר אני מעדיף לשלם X כסף מאשר ליפול עם רכב ולהיות עם הפסד של 10X תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...