אז אחרי התייעצות עם כמה אנשים שקנו כבר מספר רכבים בחייהם, חזרתי לפה כדי לשאול כמה שאלות ואשמח לעזרתכם
1. רכב ראשון שלי, רווק, מתכנן לנסוע בסביבות ה20 ק"מ ביום (נסיעות לעבודה). מחפש רכב יד 2, אמין ושלא יראה הרבה מוסך (מאמין כמו כולם)
עניין הבגאז לא כל כך מעניין אותי היות ואני בלי עגלת תינוק או דברים בסגנון. רכב אוטומאט בתקציב של 30-35 אלף
אחרי מחקר באינטרנט הגעתי למועמדות הסופיות- סקודה פאביה, סיאט איביזה, סוזוקי סוויפט ומאזדה 2 שנת 2017+
מי מבחינתכם מובילה כאן?
2. איפה הכי כדאי לחפש רכב
יד 2? מרקטפלייס בפייסבוק?
מאמין שממגרש מכוניות וסוחרים המחירים משמעותית הרבה יותר גבוהים
3. אם אני רואה היסטוריית טיפולים תקינה והמוכר מתחייב על הבדיקה. איזה עוד דברים אני צריך לבדוק כדי שלא "איפול"?