אחרי שחקרתי וגיליתי שכנראה הרכבים הכי טובים עבורי היו מאזדה 2 ויונדאי I20 הפכתי את האינטרנט וראיתי שבתקציב שלי קשה למצוא משהו נורמאלי. הלכתי לראות איזה רכב, הבן אדם היה נשמע אמין. שלמתי על בדיקה והלכתי 600 שקל (שכר לימוד לא נורא)
אני חושב לרדת בקטגוריה מסופר מיני למיני וללכת על יונדאי i10 עם הנתונים הבאים.
יד ראשונה, 106 אלף, נהגת יחידה, טיפולים במוסך מורשה, טסט בפברואר 2026 ובלי תאונות. נראה שאין בעיות קוסמטיות.
יש מערכת מולטימדיה וחיישני רוורס (בלי מצלמת רוורס). גמישה איתי עד 35K
שווה לקחת לבדיקה? איך המחיר?