Jump to content

סולידיצעיר

  • הודעות

    116
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי סולידיצעיר

  1. לוקח לי 3000 מעל מחירון מה אפשר לעשות אם היה בליסינג מבחינת תאונות?
  2. כתבתי מספר רכב אבל אי אפשר לסמן ליסינג וכאלה
  3. יד ראשונה ליסינג
  4. יד ראשונה ושנייה פרטית שווה המחיר?
  5. מה דעתך על הרכב הזה? https://www.yad2.co.il/vehicles/item/177nkfqg?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1 טסט חודש הבא. מתחייב לי בבדיקה גיר שלדה מנוע קונה ב33.5
  6. לסוזוקי סוויפט יש שוק מטורף. אי אפשר להשיג במחירים האלה
  7. מחפש כבר תקופה רכב ראשון סביב המחירים 30-40K. נראה שמאזדה 2 ויונדאי i20 בשנים 2015 יענו על הרצונות שלי אבל אולי תפתחו לי את הראש לגבי רכבים אחרים. איזה רכבים בסגנון מאזדה 2 ויונדאי i20 אתם ממליצים לבדוק? ראיתי שהמליצו גם על מיצובשי ספייס סטאר והבנתי שהיא נוראית לנהיגה ואסבול בה כל רגע. (בפרט מאוד מאוד חלשה) וגם אם יש לכם מגרש אמין אז אשמח לשמוע
  8. מהם הרכבים? טריידאין כמעט אף פעם לא משתלם
  9. כמה ירידת ערך זה
  10. למה מחשיד? מאזדה 2 שנת 2015
  11. הוחלפה גם הדלת בצד שמאל, כמה קריטי?
  12. אז אשמח לשמוע מאחרים אם למישהו יש דעה טובה. 24?
  13. השאלה איך אני מתחשב ביד שלישית ובכנף ימין. עדיין מעל המחירון? בכמה?
  14. למאזדה 2 דיי יש שוק. אני מנסה לשקלל כמה להוריד עם הבעיה בכנף (רואים את זה בתמונה) וגם עם העבודה שאני אהיה יד רביעית ואנסה למכור את הרכב ליד חמישית...
  15. טוב הלכתי לראות. עוד כמה פרטים יבשים- אני אהיה יד רביעית, ככה נראה השמן והמכה כנראה החליפו כנף קדמית (כמו הפרצוף שלי) מחירון 22. רצתה 29. לכמה אני יכול להוריד אותה ככה שהעסקה תיהיה שווה?
  16. נפגשנו ומעדכן. החליפו כנף (ככה נראה לי) ואת הפנס. עשו עבודה נוראית זה גם הצבע של השמן. המחירון שלה זה 22 אלף. אני אהיה יד רביעית. בכמה לקחת?
  17. כמה אמורה לעלות לי מערכת מולטימדיה עם חיישני רוורס למאזדה 2?
  18. יש לה רק טיפול אחרון זה הדבר היחידי שיש בדוח סליקה. מה דעתך?
  19. הולך לראות מחר רכב יד 3 זה הדבר היחיד שכתוב בדוח סליקה מה דעתך?
  20. באזור של הפנס הקדמי החזירו בסביבות ה7000 שקל להתקשר למוסך ולבקש?
  21. דוח סליקה הוצאתי, הייתה תאונה בפנס הקדמי ירידת ערך 700 שקל. היסטוריית טיפולים זה מטופל במוסך אבל זאת בחורה שלא שומרת דברים כאלה… לכמה אפשר להוריד אותה ושזה יהיה סבבה? 26? 25?
  22. מצאתי עוד רכב ביד 2 https://www.yad2.co.il/vehicles/item/t1zqendv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1 מה דעתכם?
  23. 2017 ראיתי לא יכלתי למצוא שום דבר שכתוב כאן בטופס הבדיקה...
  24. אחרי שחקרתי וגיליתי שכנראה הרכבים הכי טובים עבורי היו מאזדה 2 ויונדאי I20 הפכתי את האינטרנט וראיתי שבתקציב שלי קשה למצוא משהו נורמאלי. הלכתי לראות איזה רכב, הבן אדם היה נשמע אמין. שלמתי על בדיקה והלכתי 600 שקל (שכר לימוד לא נורא) אני חושב לרדת בקטגוריה מסופר מיני למיני וללכת על יונדאי i10 עם הנתונים הבאים. יד ראשונה, 106 אלף, נהגת יחידה, טיפולים במוסך מורשה, טסט בפברואר 2026 ובלי תאונות. נראה שאין בעיות קוסמטיות. יש מערכת מולטימדיה וחיישני רוורס (בלי מצלמת רוורס). גמישה איתי עד 35K שווה לקחת לבדיקה? איך המחיר?
  25. אז זהו גם הלכו לי 600 שקל וגם קשה לי למצוא רכב נורמאלי בתקציב של 40 אלף (יונדאי או מאזדה 2)
×
×
  • תוכן חדש...