Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גומי ציריה הוחלף במוסך יבואן (יונדאי). אחרי פחות משנה צריך עוד פעם.

האם לא אמורה להיות אחריות כלשהי?

 

בקבלה כתוב "אחריות של 24 חודשים לחלקי חילוף מקוריים בלבד", אבל לדבריהם הם לא משתמשים בחלק מקורי לגומיות כאלה, כך שאין אחריות.

נשמע תמוה.

 

אגב, בקטלוג חלפים של כלמוביל/יונדאי אכן אין הרבה גומי ציריות, בניגוד לקטלוג טלקאר/קיה.

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם

יותר תמוה היה אם היו נותנים 24 חודשי אחריות לחלק שכזה. (מקורי)

כמו שאתה רואה, גם פחות משנה לא נתנו. (לא מקורי)

 

לכן השאלה שאתה צריך לשאול:

כמה אחריות אתם נותנים לי על החלק (הלא מקורי) שהותקן?

תשובה אפשרית:

3 עד 6 חודשים.

בכל מקרה, לא מספיק זמן כדי לכלול את הגומיה הסוררת באחריות. 😞

פורסם (נערך)

לא מחזיקות אפילו שנה?

 

זו לא היתה בחירה שלי.

חשבתי שמוסכי יבואן אמורים להקפיד על שימוש בחלקים מקוריים, או לפחות בחליפיים טובים.

וכאמור, בהתבסס על קטלוג היבואן שבו אין כמעט סוגי גומי כאלה, נרמזת האפשרות שהם לא משתמשים במקוריים בכל מוסכי היבואן ולא רק במוסך הספציפי. אבל זו רק השערה.

 

הגומי (+ אני מניח מהדקים) עלה בערך 100 ₪, והעבודה יותר מ-300 ₪.

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 15 שעות, IsraCar כתב:

לכן השאלה שאתה צריך לשאול:

כמה אחריות אתם נותנים לי על החלק (הלא מקורי) שהותקן?

לקוח לא צריך לשאול. מוסך צריך לתת ללקוח הצעה בכתב עם הפרטים , ולקוח צריך לאשר עבודה בחתימה או שלא.

פורסם

הרכב באחריות ?

אם לא (ואולי גם אם כן) - שקלו לוותר על מוסכי היבואן. גם ככה הם לא מי יודע מה (של היבואן הזה - מנסיון עם כמה מהם).

דעתי היא, שגם אתה משלם שם יותר, גם מרכיבים כל מיני חלקים לא איכותיים (ואין אחריות או שיש או שמתחמקים כי שמו חלקים kkה) - אז למה להתעקש בכלל לטפל אצלם ?

(נכון ששומעים "מוסך יבואן", אז חושבים שהם חרטו על דגלם להשתמש בחלקים מקוריים, וכ"א מקצועי. אבל כפי שרואים - זה ממש ממש לא ככה).

 

ובנוסף 2 - גומייה לצירייה צריכה להחזיק יותר משנה.

  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

לא באחריות. ואין כוונה ללכת למוסך יבואן בהמשך.

 

לגבי מקצועיים... אין לי מספיק מידע כדי לגבש דעה. אבל לא נראה שהם עוקבים אחרי כל שגרת הטיפולים לפי ספר המשתמש מהיצרן.

אולי אתחיל דיון נפרד על זה, או אצטרף לקיים אם יש.

 

mcaspi:

לא אני הייתי במוסך בשנה שעברה, אז לא בלתי אפשרי שביקשו אישור (בע"פ יותר סביר מכתב). אבל גם לא וודאי.

 

אבל אם אין להם חלופות, הם יכולים להגיד שאין מה לשאול. לפי המשרד והמחסן, אמרו שהם לא משתמשים במגף/גומי מקוריים. לא תיחקרתי לעומק.

גם לא ביררתי באיזה סוגי חלופיים הם משתמשים. אני מניח שאם זה אחת מהחברות הגרמניות, או SKF, או משהו דומה, זה קביל?

פורסם

אם מדובר על חלק מחברה איכותית כמובן שזה קביל.

ול"נציגי המוסכים" כאן שטענו שלא מביאים סטייק למסעדה, הנה למה מביאים סטייק למסעדה. כי במסעדה האוכל מקולקל לעתים. ואתם יודעים את זה.

פות"ש, אם לא נתנו הצעה חוקית בכתב בנוסף לחשבונית, עם ציון שהחלק חלופי, אחריות 3 חודשים, ואישור בחתימה על העבודה, אל "הפילו" את העבודה, אני מציע לדרוש/לתבוע את המוסך.

פורסם

למה לא מצויין שם המוסך והרכב?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא מצליח למצוא אונליין בארץ חנות עם גומי ציריות מספקים חלופיים ראויים. יש חנויות כאלה?

הייתי מזמין מחו"ל, עכשיו שמשלוחים התחילו לחזור ל-Cars245, אבל צריך את זה מהר יותר.

 

לגבי סוג, Febest נחשב סביר?

 

 

@סולל הדרך

אני מעדיף להיות זהיר. עדיין לא ראיתי במו עיניי את מצב החלק כשבדקו אותו לאחרונה.

ופרסומים כאלה גם אולי לא טובים לפורום. אמנם אירוע מעצבן, אבל לא גדול מספיק כדי לעשות רעש.

אם מישהו מתעניין מאוד, אפשר בהודעה פרטית.

 

סוג המכונית נראה לי לא כל כך רלוונטי, כי הרעיון היה דיון כללי יותר.

 

פורסם

לעניין מהר יותר, שקול להביא מחו"ל עם שילוח מהיר שהמוכר מציע כמו DHL/UPS ותוסיף אולי חלקים נוספים שתצטרך. עניין של עד שבוע, והמחיר בהתאם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אין לי תמונה לפני ההורדה, אבל הגומי נראה מתפורר:

cvboot.jpg
 

 

בתאריך 1.7.2025 בשעה 17:29, חולגי כתב:

בדקתם עם החנות "קוריאה פלקון" (בארץ בת"א) ?

לא בדקתי. הרושם הוא שהם שבגדול מוכרים חלקים מקוריים לפי מחירון ומלאי יבואני יונדאי וקיה?

אתר לא מוצלח כי לרוב אין אינדיקציה למלאי. אבל לפי מחירון היבואנים, הם לא מחזיקים מק"ט מקורי תואם.

 

בתאריך 1.7.2025 בשעה 14:01, mcaspi כתב:

שקול להביא מחו"ל עם שילוח מהיר שהמוכר מציע כמו DHL/UPS ותוסיף אולי חלקים נוספים שתצטרך. עניין של עד שבוע, והמחיר בהתאם.

חשבתי על זה, בגרסת ה-EMS, אבל לא היה זמן ולא רשימת קניות להוסיף אליה.

פורסם

הגומיות הטובות זה אלו שמרכיבים אותם רק בפרוק הצירייה עצמה מה שצילמת רואים שהוא חתך אותה 

כנראה שגם החדש מורכב במתיחה

מנסיון שלי אלו פחות מחזיקות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...