Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מחפש מתקין מערכת HHO (מימן  ממים) לרכב פרטי לחסכון בצריכת דלק או לביטול הדלק לגמרי ושימוש רק במים אם מישהו מבין בזה

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

זה יותר יעיל 😄

https://trendingboom.com/optifuel-he/?ref_id=v4-XnOlADR-1079091169-1&dicbo=v4-XnOlADR-1079091169-1

 

יש גם שמן נחשים, אין לי קישור, עוד רגע משיהו יעלה לך,

 

וברצינות, אם יש לך כסך מיותר אני ישמח לתת לך את הפרטי חשבון בנק שלי

עריכה אחרונה על ידי WE988244
  • משעמם 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

https://www.schumachercargo.com/shipping-a-1904-grout-steam-car/

1904-Grout-Steam-Car.jpg

 

פעם רץ ברשת מערכת שמישהו תכנן ונטען שיכולה לעבוד בנוסף לדלק ולחסוך. האמת שהייתה מושקעת עם תרשימים והסברים מפורטים. על הנייר היה נשמע הגיוני יחסית, אבל לא מכיר אף אחד שניסה את זה או העלה סרטון. יכול לנסות לגגל ולאתר אותה, להתקין, ולספר מה התוצאות

עריכה אחרונה על ידי נירו72
פורסם
בתאריך 23.5.2025 בשעה 17:53, WE988244 כתב:

זה יותר יעיל 😄

https://trendingboom.com/optifuel-he/?ref_id=v4-XnOlADR-1079091169-1&dicbo=v4-XnOlADR-1079091169-1

 

יש גם שמן נחשים, אין לי קישור, עוד רגע משיהו יעלה לך,

 

וברצינות, אם יש לך כסך מיותר אני ישמח לתת לך את הפרטי חשבון בנק שלי

יש לך איזה תואר או אולי אתה מכונאי שככה אתה מזלזל ב"אבי מקיבוץ קטן בישראל"?

אבי עד כדי ככה חושש ש"חברות הנפט" שהוא גרם לסערה בהן יעשו לו משהו, שהוא החליט להישאר אנונימי, הרי כבר הורידו אותו מכל מיני חנויות בגלל שהוא כל כך הצליח.

 

אנא ממך, אל תזלזל באבי.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

באמת למה לזלזל?

אין הצגת אמת של נתונים של ניסוים במעבדה. אין אימות ממקור בלתי תלוי. רק אבי הגאון אומר שאם תחברו את מכשיר הפלא לשקע OBD אז צריכת הדלק תרד פלאים... 85%!!!!

מי שמבין קצת יודע שבקר רכב לא יכול לקבל סתם פקודות מהOBD. בשביל זה צריך לצרוב אותו בתכנית חדשה שבוודאי משנה את התנהגות הרכב, וכמובן שכל תכנית שונה מרכב לרכב.

אולי הורידו אותו מכל מיני חנויות כי המכשיר הזה הוא פשוט רמאות?

אם היה מכשיר פלא כזה יצרני הרכב היו משלבים אותו ברכב שלהם כי זה אינטרס כלכלי שלהם.

שמן נחשים אמיתי יהיה יותר יעיל...

 

אז מה הידע של אותו אבי הקיבוצניק? אילו הסמכות יש לו?

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 7 שעות, avizaz כתב:

יש לך איזה תואר או אולי אתה מכונאי שככה אתה מזלזל ב"אבי מקיבוץ קטן בישראל"?

אבי עד כדי ככה חושש ש"חברות הנפט" שהוא גרם לסערה בהן יעשו לו משהו, שהוא החליט להישאר אנונימי, הרי כבר הורידו אותו מכל מיני חנויות בגלל שהוא כל כך הצליח.

 

אנא ממך, אל תזלזל באבי.

להשתמש בקיבוצניק, זה זילזול בדור המיסדים,

זה לקחת אותם ולהפוך אותם למטומטמים,

אבל מה לא עושים בשביל כס, ברגע ששמן נחשים לא עובד, מוכרים רכיבים אלקטרונים, 

אגב יש את החרטה הזה גם לחשמל בבית,

זה

https://www.codecoupon.co.il/p/savingelectricity

או זה

https://www.safe-ebuy.co.il/product-page/מכשיר-לחיסכון-אנרגטי-חיסכון-בחשמל-דגם-ag303

 

ובהצלחה לכל התמימים!

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 18 שעות, borsood כתב:

באמת למה לזלזל?

אין הצגת אמת של נתונים של ניסוים במעבדה. אין אימות ממקור בלתי תלוי. רק אבי הגאון אומר שאם תחברו את מכשיר הפלא לשקע OBD אז צריכת הדלק תרד פלאים... 85%!!!!

מי שמבין קצת יודע שבקר רכב לא יכול לקבל סתם פקודות מהOBD. בשביל זה צריך לצרוב אותו בתכנית חדשה שבוודאי משנה את התנהגות הרכב, וכמובן שכל תכנית שונה מרכב לרכב.

אולי הורידו אותו מכל מיני חנויות כי המכשיר הזה הוא פשוט רמאות?

אם היה מכשיר פלא כזה יצרני הרכב היו משלבים אותו ברכב שלהם כי זה אינטרס כלכלי שלהם.

שמן נחשים אמיתי יהיה יותר יעיל...

 

אז מה הידע של אותו אבי הקיבוצניק? אילו הסמכות יש לו?

 

לא הבנת שהמגיב מעליך ציני?

או שאני לא הבנתי שאתה ציני?

(חוק פו)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...