היי,
במעבר טסט הכל עבר חלק למעט... עשן יתר.
ביצעתי בדיקה של מנוע חם, רכב במצב סטטי ואז לחיצה על הגז לאחר 5 דקות ויש ריח חריף של שמן בלחיצה על הגז.
להבנתי, ולאור התייעצות עם אחרים, מדובר בבלאי של גומיות שסתומים.
הבנתי וקראתי על החלפה ללא פירוק מנוע- האם אכן יש דבר כזה? האם מומלץ? כמה אמור לעלות?
אודה גם על המלצה על מוסך אמין רלוונטי לעניין.
אני מבאר שבע. אך במידה ולא תהיה ברירה- אגיע לאזור המרכז.
תודה מראש על התגובות