Jump to content

kobipere

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kobipere

  1. היי, במעבר טסט הכל עבר חלק למעט... עשן יתר. ביצעתי בדיקה של מנוע חם, רכב במצב סטטי ואז לחיצה על הגז לאחר 5 דקות ויש ריח חריף של שמן בלחיצה על הגז. להבנתי, ולאור התייעצות עם אחרים, מדובר בבלאי של גומיות שסתומים. הבנתי וקראתי על החלפה ללא פירוק מנוע- האם אכן יש דבר כזה? האם מומלץ? כמה אמור לעלות? אודה גם על המלצה על מוסך אמין רלוונטי לעניין. אני מבאר שבע. אך במידה ולא תהיה ברירה- אגיע לאזור המרכז. תודה מראש על התגובות
  2. היי, מנסה להבין איפה נמצא הסטרטר ברכב שלי- קליאו 2001, 1.6 סליחה על החובבנות, ותודה מראש
  3. שלום, אני נאלץ להחליף רכב (עד עכשו הייתי עם קליאו 2001). מחפש רכב מיני משפחתי או משפחתי בשנותונים 2009 ומעלה, גיר אוטומט (לא טיפטרוניק או רובוטי). נתוני הנסיעה שלי הם כ-30,000 ק"מ בשנה. כך שמרכיב החסכון בדלק הוא הכי משמעותי מבחינתי. אשמח מאוד לעזרתכם.
×
×
  • תוכן חדש...