Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש על הרכב מגבר גראונד זירו מיני 5 dsp

קומפונטים מקדימה אודיוסון apk 165

מאחורה אינפיניטי קאפה 110 rms

בבגאז יש עוד קומפונטים ביצה אינפיניטי

ויש סאב 12 אינץ' רוקפורד פאנץ

אני מרגיש במערכת ששומעים ממש טוב ואני נהנה אבל טיפה יותר מידי סאונד מאחורה מה אפשר לעשות?

כיוונים שונים?

להחליף בין האודיסון לאינפיטי?

אולי אפילו לשדרג עוד ?

המגבר תומך ב8 ערוצים מה אומרים על לעשות קומםונטים שלוש ערוצים ולשים אותם ממש מקדימה על הדשבורד ?

אשמח לכל הצעה 

מוכן להשקיע עוד 10 אלף ולהוסיף על כל מה שיש

להוסיף עוד מגברים? 

מה אתם הייתם עושים?

פורסם

באיזה רכב מדובר?

איך כל הרמקולים האלו (7) מוגברים ע"י הגראונד זירו?

 

אומנם התקציב לשדרוג הוא נאה, אבל בהחלט הייתי מתחיל מכיוונים טובים יותר.

זה היתרון גם של DSP, עם כיוונים מתקדמים יותר, למרות שכדי להסיט את השמע יותר קדימה, לא צריך משהו מתוחכם מדי.

מי כיוון את המערכת במתכונת הנוכחית? האם יש לך גישה לתוכנה שלהם כדי להעלות צילומי מסך של הכיוונים הנוכחיים?

 

ה-DSP במגבר ממה שרואה תומך בפועל ב-7 ערוצים, לא 8. אומנם כתוב בחוברת הפעלה 8 (וכך מופיע לכאורה גם בתוכנה), אבל בעמוד המוצר וגם מהסתכלות על היציאות במכשיר עצמו, נראה שמדובר ב-7 (5 מוגברים+2 יציאות RCA למגבר נוסף).

פורסם
לפני 9 דקות, Tom_22 כתב:

באיזה רכב מדובר?

איך כל הרמקולים האלו (7) מוגברים ע"י הגראונד זירו?

 

אומנם התקציב לשדרוג הוא נאה, אבל בהחלט הייתי מתחיל מכיוונים טובים יותר.

זה היתרון גם של DSP, עם כיוונים מתקדמים יותר, למרות שכדי להסיט את השמע יותר קדימה, לא צריך משהו מתוחכם מדי.

מי כיוון את המערכת במתכונת הנוכחית? האם יש לך גישה לתוכנה שלהם כדי להעלות צילומי מסך של הכיוונים הנוכחיים?

 

ה-DSP במגבר ממה שרואה תומך בפועל ב-7 ערוצים, לא 8. אומנם כתוב בחוברת הפעלה 8 (וכך מופיע לכאורה גם בתוכנה), אבל בעמוד המוצר וגם מהסתכלות על היציאות במכשיר עצמו, נראה שמדובר ב-7 (5 מוגברים+2 יציאות RCA למגבר נוסף).

מדובר בabarth Punto

כרגע יש 6 קומפונטים מחוברים 

מי שהתקין לי אמר שאפשר 8 קומפונטים לחבר למגבר זה

אני יכול להשיג צילום מסך אבל רק שבוע הבא

אז אני אחזור לבנאדם שהתקין לי ואבקש שיכוון לי שיהיה סאונד יותר מקדימה

פורסם (נערך)

(אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך)

 

לא ברור לי למה צריך כל כך הרבה רמקולים ברכב כזה קטן (הרכב 3 דלתות, נכון?).

וגם לא ענית כיצד הם מוגברים בדיוק.

האחוריים האובליים מותקנים על המגש?

 

 

אגב, איזו יחידת ראש יש אצלך? מקורית? אפטרמרקט (ואם כן, איזו)?

 

ממעט המידע הקיים, אני לא משוכנע שמי שהתקין וכיוון יודע היטב מה הוא עושה.

לא בהכרח הייתי חוזר לאותו אדם, בוודאי לא בתשלום נוסף.

 

ככל שבכוונתך לנצל את התקציב, הייתי משתמש בו ראשית כדי לסדר את ההתקנה בצורה אחרת/לוודא תקינותה. לפני שיקולי שדרוג הציוד (אבל מבלי לשלול זאת).

למשל, אפשר לשקול הגברה אקטיבית של סט קדמי. או אז, אם תרצה להשאיר בשימוש זוג אחד (בלבד) מהרמקולים שמותקנים מאחור, בשביל "מילוי אחורי", תצטרך להתקין מגבר נוסף (בחיבור למגבר הקיים, לטובת שליטה מה-DSP).

בנוסף, לוודא שההתקנה בוצעה עם ציוד היקפי איכותי (כבלי RCA, חיווט לרמקולים וכיוצב') וכן שבוצע בידוד ואיטום ראויים.

חלק נוסף מהתקציב הייתי מקדיש לטובת כיוון נכון, ע"י מישהו שמבין בזה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, Tom_22 כתב:

(אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך)

 

לא ברור לי למה צריך כל כך הרבה רמקולים ברכב כזה קטן (הרכב 3 דלתות, נכון?).

וגם לא ענית כיצד הם מוגברים בדיוק.

האחוריים האובליים מותקנים על המגש?

 

 

אגב, איזו יחידת ראש יש אצלך? מקורית? אפטרמרקט (ואם כן, איזו)?

 

ממעט המידע הקיים, אני לא משוכנע שמי שהתקין וכיוון יודע היטב מה הוא עושה.

לא בהכרח הייתי חוזר לאותו אדם, בוודאי לא בתשלום נוסף.

 

ככל שבכוונתך לנצל את התקציב, הייתי משתמש בו ראשית כדי לסדר את ההתקנה בצורה אחרת/לוודא תקינותה. לפני שיקולי שדרוג הציוד (אבל מבלי לשלול זאת).

למשל, אפשר לשקול הגברה אקטיבית של סט קדמי. או אז, אם תרצה להשאיר בשימוש זוג אחד (בלבד) מהרמקולים שמותקנים מאחור, בשביל "מילוי אחורי", תצטרך להתקין מגבר נוסף (בחיבור למגבר הקיים, לטובת שליטה מה-DSP).

בנוסף, לוודא שההתקנה בוצעה עם ציוד היקפי איכותי (כבלי RCA, חיווט לרמקולים וכיוצב') וכן שבוצע בידוד ואיטום ראויים.

חלק נוסף מהתקציב הייתי מקדיש לטובת כיוון נכון, ע"י מישהו שמבין בזה.

יש יחידת ראש zeta ultra14 האחוריים מותקנים על מגש

יש בידודים בדלתות מקדימה שבעלים קודמים של הרכב עשו עם דיינמיט

חחח הוא המליץ לי על מלא רמקולים

אתה עושה התקנות? 

או יכול להמליץ לי על בעל מקצוע רציני וטוב מהמרכז?

 

בקיצור מי יכול להמליץ על בעל מקצוע תותח מהמרכז שיכול להפוך ולהשתמש במערכת הקיימת ולהפוך אותה להרבה יותר איכותית ולהוסיף דברים בעוד עד 10 אלף

 

עריכה אחרונה על ידי PirateDon
פורסם

ליחידת הראש הזאת יש לכאורה גם יציאות דיגיטליות (אופטית וקואקסלית) שאמורות להיות איכותיות יותר, ולא יכולות להיות מנוצלות עם המגבר משולב DSP שלך (אין לו כניסות מתאימות, אבל שימוש בחיבורי ה-RCA, בשילוב עם ה-DSP שלו, עדין יכול להפיק תוצאות טובות באופן עקרוני).

יש לה גם מעבד DSP פנימי עם כיוונים שונים (לא ברור אילו בדיוק, אבל מניח ש"הסטנדרט" במקרה של מערכות כאלו). לצורך הענין, גם דרכה (כמו בכל מערכת) תוכל להזיז את הסאונד מעט קדימה עם הפיידר (אם כי זה לא מה שיבנה במת סאונד נכונה), בהנחה והחיבורים בינה למגבר הגיוניים.

 

הוא המליץ על מלא רמקולים במובן של כמות הרמקולים או מגוון דגמים אפשריים?

 

לא בעל מקצוע בתחום.

המובילים במרכז מבחינתי הם יוסי אלפיין באור יהודה וישראל ג'וניור בחולון. אם תחפש בפורום, תמצא מידע עליהם כמו גם על עוד מתקינים.

למיטב ידיעתי שניהם עמוסים למדי ולא ששים בהכרח להתעסק עם התקנות של אנשים אחרים (באופן מובן), אבל תמיד רצוי ואפשר לבדוק מולם מה מתאפשר.

 

לגבי כיוונים, אפשר למצוא בפורום כמה שרשורים שעוסקים בכך (למשל זה), אם רוצה להתחיל ללמוד ולבצע לבד.

לגבי אנשי מקצוע בתחום, לדעתי רובם בצפון, אך חלקם אולי ניידים. שמות שעלו בעבר בפורום - דניאל, רודי קים 052-3194407, דימה קאר-פאב 055-6660360.

בחור נוסף שיצא לי להכיר אונליינית והתרשמתי לטובה ממנו בתחום, והתחיל להתעסק בזה הוא שון - 055-8829788.

 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...