Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לקחתי לבדיקה פיגו gti 2017

הרכב מכאנית נראה טוב ועבר יישור קו מרשים

עבר ביטוחי נקי (זה החלק החשוד)

כי בוודאות יש תאונת עבר כלשהי או כמה מהם

פנסים הוחלפו בנוסף, ברגים חיצוניים בפנדרים 

והנה הבדיקה 

 

 

20250130_182935.jpg

20250130_182941.jpg

עריכה אחרונה על ידי bugo121
מידע
פורסם

זה לא נראה לי כזה חשוד שהעבר הבטיחותי נקי. אולי טיפל בלי תביעה

 

הבדיקה, לרכב ספורטיבי בן 8 שנסע 154000 ק"מ מאוד נקיה. אולי זה חשוד. אתה הזמנת את הבדיקה? כי אם לא אז זה חשוד כבדיקה נקייה מידי. אם זו בדיקה מטעמך אז המצב טוב מאוד למעט הליקויים במשמעות נמוכה במרכב/שלדה. אם היא לא מטעמך אז זה תמיד בעייתי.

 

אני לא יודע להעריך מה משמעות הפגיעה. תבקש חשבניות/ניירת/צילומים של האירוע. קח למוסכניק שייתן דעתו

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, razi_pazi כתב:

זה לא נראה לי כזה חשוד שהעבר הבטיחותי נקי. אולי טיפל בלי תביעה

 

הבדיקה, לרכב ספורטיבי בן 8 שנסע 154000 ק"מ מאוד נקיה. אולי זה חשוד. אתה הזמנת את הבדיקה? כי אם לא אז זה חשוד כבדיקה נקייה מידי. אם זו בדיקה מטעמך אז המצב טוב מאוד למעט הליקויים במשמעות נמוכה במרכב/שלדה. אם היא לא מטעמך אז זה תמיד בעייתי.

 

אני לא יודע להעריך מה משמעות הפגיעה. תבקש חשבניות/ניירת/צילומים של האירוע. קח למוסכניק שייתן דעתו

בדיקה מטעמי, במכון שהוא המליץ.... 

רק השילדה קצת מחשידה אותי שעבר תאונה רצינית אולי אפילו אובדן להלכה (מצוי מאוד ברכבים האלה) ולא תועד פשוט

התאונות לא היו ביד שלו

לרכב 6 ידיים ו3 שנות ליסינג

עריכה אחרונה על ידי bugo121
פורסם
לפני 13 דקות, bugo121 כתב:

לרכב 6 ידיים ו3 שנות ליסינג 

וואו איזה הגזמה

זה לבד מדליק נורה אדומה

בהנחה שהליסינג התחיל ביד 01 

אז הרכב עבר 4 ידיים בחמש שנים 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 39 דקות, tan tan כתב:

וואו איזה הגזמה

זה לבד מדליק נורה אדומה

בהנחה שהליסינג התחיל ביד 01 

אז הרכב עבר 4 ידיים בחמש שנים 

אכן חשוד...

ממש חבל שעשיתי במקום שלו

גם בדיעבד אני נזכר שאמר שבעבר עשה שם טסטים קומבינה

אני פשוט לא סגור שהבדיקה אמינה במאה אחוז 

ו

Screenshot_20250130-195210_Chrome.jpg

פורסם (נערך)

תסלח לי, אבל היסטוריית בעלויות כזו, במיוחד עם כל המעברים בין סוחרים, מראש לא הייתי ממשיך לבדיקה ואפילו לא לשיחת טלפון עם המוכר אם יש בידיי את מספר הרישוי. 

עריכה אחרונה על ידי Moshe c
  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 2
פורסם

זו לא היסטוריית בעלות, זו רשימה לסופר.

רק מלראות כמה ידיים עבר וכמה סוחרים מתוכם, וכמה כולם רצו להיפטר מהרכב הייתי בורח משם כמו מאש.

כנראה שבגילי הלא צעיר זו היסטוריית הבלהות הכי רצינית שראיתי במרחק רב מהמקום השני.

איך ביידן אמר: "אל, פשוט אל".

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, bugo121 כתב:

בדיקה מטעמי, במכון שהוא המליץ.... 

טעות קלאסית.

איפה שהמוכר ממליץ, דווקא לשם אני לא אלך.

 

לפני שעתיים, bugo121 כתב:

ממש חבל שעשיתי במקום שלו

גם בדיעבד אני נזכר שאמר שבעבר עשה שם טסטים קומבינה

מ.ש.ל.

 

לפני שעתיים, bugo121 כתב:

אני פשוט לא סגור שהבדיקה אמינה במאה אחוז 

מה יש לך להיות סגור חביבי?...

אמרת בעצמך שהוא העביר שהוא סיפר לך שהוא העביר שם טסטים בקומבינה.

למה בכלל צריך להעביר טסט בקומבינה אם הכל תקין וחוקי ברכב?

ואם הוא העביר בקומבינה, משמע שיש לו איזו התנהלות/היכרות/גישה לבוחנים, או לבעלים, או לפקידה, או למי שיודע להעביר בקומבינה כולל למכסה האסלה של השירותים.

משמע שאולי גם התוצאות של הבדיקה לפני קניה הנ"ל הם מאחורי הרגל של השולחן מעץ, בסוג של קומבינה עם מי שהוא מכיר.

לא מבין למה להמשיך בכלל.

תבלע את הכסף שזרקת על הבדיקה ותלמד מזה להבא. שכר לימוד.

יש מספיק רכבים במצב על הכיפאק מאנשים שלא מקמבנים.

ואם לא, אז תחכה ותמתין לרכב שמחכה להיות שלך.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 33 דקות, DAHUJI כתב:

טעות קלאסית.

איפה שהמוכר ממליץ, דווקא לשם אני לא אלך.

 

מ.ש.ל.

 

מה יש לך להיות סגור חביבי?...

אמרת בעצמך שהוא העביר שהוא סיפר לך שהוא העביר שם טסטים בקומבינה.

למה בכלל צריך להעביר טסט בקומבינה אם הכל תקין וחוקי ברכב?

ואם הוא העביר בקומבינה, משמע שיש לו איזו התנהלות/היכרות/גישה לבוחנים, או לבעלים, או לפקידה, או למי שיודע להעביר בקומבינה כולל למכסה האסלה של השירותים.

משמע שאולי גם התוצאות של הבדיקה לפני קניה הנ"ל הם מאחורי הרגל של השולחן מעץ, בסוג של קומבינה עם מי שהוא מכיר.

לא מבין למה להמשיך בכלל.

תבלע את הכסף שזרקת על הבדיקה ותלמד מזה להבא. שכר לימוד.

יש מספיק רכבים במצב על הכיפאק מאנשים שלא מקמבנים.

ואם לא, אז תחכה ותמתין לרכב שמחכה להיות שלך.

תודה רבה

זה ספציפית רכב חוקי והכל אבל שמעתי על התהליך לגבי רכב אחר.

בכל מקרה אני מניח שהוספה במחיר שווה את הכאב ראש

פורסם
לפני 8 שעות, bugo121 כתב:

אכן חשוד...

ממש חבל שעשיתי במקום שלו

גם בדיעבד אני נזכר שאמר שבעבר עשה שם טסטים קומבינה

אני פשוט לא סגור שהבדיקה אמינה במאה אחוז 

ו

Screenshot_20250130-195210_Chrome.jpg

 

תברח

 

מה רכב כזה עושה בליסינג? רכב הדגמה של היבואן?

  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 30.1.2025 בשעה 19:54, bugo121 כתב:

אכן חשוד...

ממש חבל שעשיתי במקום שלו

גם בדיעבד אני נזכר שאמר שבעבר עשה שם טסטים קומבינה

אני פשוט לא סגור שהבדיקה אמינה במאה אחוז 

ו

Screenshot_20250130-195210_Chrome.jpg

מאיזה אתר הנתונים?

פורסם

תשים לב גם שהק"מ לא מסתדרים בדיווחים של הטסטים והמודעות ובתוספות כל סוחרי הרכב כנראה הרכב עבר דיאטה.

הייתי מוותר על התענוג

 

 

פורסם
לפני 56 דקות, TZR84 כתב:

תשים לב גם שהק"מ לא מסתדרים בדיווחים של הטסטים והמודעות ובתוספות כל סוחרי הרכב כנראה הרכב עבר דיאטה.

הייתי מוותר על התענוג

 

גם אני בעד לוותר.

אבל רק לא הבנתי איפה אתה רואה שהדיווחים של הק"מ בטסטים לא מסתדרים? איפה רואים כזה נתון?

פורסם
לפני 2 דקות, razi_pazi כתב:

 

גם אני בעד לוותר.

אבל רק לא הבנתי איפה אתה רואה שהדיווחים של הק"מ בטסטים לא מסתדרים? איפה רואים כזה נתון?

 

בצילום של הבעלויות בתמונה שצורפה מעלה, זה רשום כאזהרה באדום בתחתית התמונה.

אפשר לשלוף את זה באתר CARZONE אם אני זוכר נכון.

  • רעיון טוב! 1

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...