Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה HRV


bogib

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אתם יכולים להסביר לי את רמות הגימור של ההונדה HRV בכל הנוגע לאבזור בטיחות מקורי?

לפי מה שהבנתי בין 2016-2019 יש 2 רמות גימור- קומפורט שאין לה אבזור בטיחות מקומי ואקזקיוטיב שיש לה?.

ב2019 נעשתה מתיחת פנים לרכב? גם ב2020?.

 

מחפשים רכב גבוה כדי להחליף את היונדאי I30 2009. הדבר הכי חשוב הוא בטיחות, לאחר מכן אמינות- כמה שפחות להתעסק עם הרכב ודבר שלישי צריכת הדלק.

מכיוון שהיונדאי בשנים האחרונות לא נסעה הרבה- תחשבו מינימום נסועה שנתית אני מבין שצריכת דלק לא אמורה להוות שיקול, אבל היונדאי עושה 1 ל7.5 וזה די מעצבן אז רכב יותר חסכוני יכול להיות נחמד.

 

תקציב נאמר בסביבות 70- עברנו על כל מיני רכבים ומלא פוסטים ונראה שהHRV עונה על כל הפרמטרים (נטייה רק לרכבים יפנים/קוריאניים), אבל לפי מה שזה נראה רק בשנת 2020 יש מערכות בטיחות מקוריות ברכב?.

 

ואם כבר הזכרנו את הזה, האם מערכות בטיחות מקוריות יותר טובות מההתקנות המקומיות?.

 

המון תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם תוואי הנהיגה הוא עירוני ברובו, והנסיעות קצרות, אז צריכת דלק של 7.5 ק"מ /ליטר מאד הגיונית, ותקבל תוצאה הרבה יותר טובה רק עם מכונית היברידית (טויוטה CHR לדוגמא). מכונית מודרנית עם מנוע בנזין לא צפוייה לשפר את נתון צריכת הדלק באופן מהותי. נסיעות קצרות עירוניות זה התוואי נסיעה הכי בזבזני שיש, וגם הכי לא בריא למנוע. 

 

עדיף מערכות בטיחות מקוריות על מובילאיי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם צריכת הדלק כבר לא מהווה ממש שיקול ואין מערכות בטיחות מקוריות אין ממש טעם להתעקש על הHRV?.

 

רכבי היבריד, האם יש טעם לקנות רכב בן 6-7-8? אם הסוללה כבר לא גמורה/שחוקה?, ושאלה טיפשית- האם יש קרינה מהסוללה או בכלל ברכבי היבריד?.

 

אז מבחינת רכב גבוה אלו עוד אופציות טובות, בטוחות ואמינות יש שאתם ממליצים עליהם?.

 

אגב, מה לגבי רכב דיזל כמו הקיה ספורטז' 2019 1.6 דיזל אוטו' Urban למשל?- גם בו זה יהיה אותו דבר מבחינת הצריכה?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-HRV הקודם (זה שאתה מתייחס אליו) הוא דגם מאד בינוני, ו"אפור". מלבד אמינות מצויינת, אין לו שום יתרון. 

 

מנועי דיזל מודרניים לא אוהבים נסיעות עירוניות קצרות. לשימוש שלך, לא מומלץ. 

 

לגבי היברידיות, בספסל האחורי יש שדה מגנטי בעצמה גדולה יותר מאשר ברכב סטנדרטי, אך הטכנולוגיה הזאת קיימת יותר מעשרים שנה ולא ידוע על איזה סיכון בריאותי.  לגבי הסוללות, אז כן, יש סיכוי שתצטרך להחליף תא (לרוב, לא צריכים להחליף את כל הסוללה, אלא רק תאים רלוונטים), אבל מכוניות פרטיות הנסועה שלהם היא לא של חללית, זכאים לאחריות מורחבת על הסוללות, אשר ניתנת להארכה תמורת סכום סמלי כל שנה בכפוף לבדיקה במוסך היבואן. עם כמות החשמליות שיש על הכביש, יש כבר מקומות שמתמחים בהחלפת תאים (במקרה הקלוש שתזדקק לכך) ומחירי התיקון צפויים להיות במגמת ירידה בשנים הקרובות. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היברידי יורד מהפרק וגם דיזל.

כבר הלכנו לאיבוד.

אז עברתי שוב על כל מיני קרואוברים והאופציות בעצם הן:

HRV 2020 ומעלה תהיה יקרה מדי- אין טעם לקנות שנים מתחתיה?

יונדאי קונה 2018- מניח שלא צריך 4X4?, רצוי גימור גבוה?, מה תהיה צריכת הדלק האמיתית שלה בנסועה עירונית?, היא יחסית נמוכה מבין כל האופציות שיש?.

קיה ספורטאז'? 2018- איזו תתאים?ף לא הכי מתלהבים.

 

מאוד מודה על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי bogib
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש ספורטאז' או טוסון מנוע 2.0 ליטר אוטומטיים. זה אותו אוטו באריזה מעט שונה. מערכת כוח מאד פשוטה וסולידית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כמעט כל הג'יפונים עם מערכות בטיחות מקוריות הן מ2019 ומעלה שזו בעיה.

יונדאי קונה נראית לא רעה אבל נמוכה מדי? וכאן מגיעים לשאלה אחרת:

הI30 2009 בערך באותו גובה כמו הקונה והישיבה בה נמוכה גם לנהג וגם לידו. כיצד ניתן לדעת איך זה נראה בקונה מבלי ללכת לבדוק?, בשביל איש מבוגר למשל האם יהיה הבדל גדול בין היציאה מהI30 לקונה?, איך ניתן לדעת מה גובה תנוחת הישיבה במושבים הקידמיים בכל רכב אחר יחסית לI30?

 

עריכה אחרונה על ידי bogib
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב-i30 וגם בקונה מנועי טורבו הזרקה ישירה שלא אוהבים נסיעות עירוניות קצרות. שתיהן גם מצויידות בגיר רובוטי כפול מצמד שאצל הקוריאניות בשנים הללו גילו רגישות להתחממות מצמדים וגם עלויות החלפת מצמד גבוהות מאד בהשוואה ל-DSG.

 

אתה צריך להחליט מה חשוב לך יותר - הרושם שלי שהדבר הכי חשוב לך זאת אמינות ורכב גבוה. למיטב זכרוני, לספורטאז׳ מערכות בטיחות מקוריות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי חשוב זו בטיחות, ישיבה גבוהה אצל הנהג וגם במושב ליד הנהג, אמינות, צריכת דלק ואז כל השאר. רק רכבים יפנים/קוריאניים.

ביצועי רכב זה אולי הדבר האחרון שמעניין אותנו.

בכל הג'יפונים מערכות בטיחות מקוריות נמצאות בשנתונים 2019 ומעלה שזו קצת בעיה.

הקונה 2018 היתה יכולה להתאים, אבל ממה שרואים הישיבה היא די נמוכה, אז בעצם זה רק לעלות בתקציב או לחכות, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היי, מקפיץ את השרשור.

אז כדי לקבל מערכות בטיחות מקוריות וממש לא מספקות בהונדה HRV צריך לעלות לפחות לשנת 2020 מה שמעלה את התקציב לסביבות 80-85.

חייב לומר שדי מחבבים את פנים הרכב של ההונדה עם הגשר הזה וכל מיני אביזרי נוחות- חיישני גשם, אורות גבוהים וכדומה.

 

אופציות אחרות היו קיה סטוניק ויונדאי וניו- תקנו אותי אם אני טועה, אבל אין להן ממש גובה?, הן נראות ממש כמעט כמו הI30 מבחינת גובה.

 

האופציה היחידה בעצם להונדה היא יונדאי קונה- בכל מקום כתוב שצריכת הדלק לא חסכונית. מה זה אומר למשל מבחינת נסיעה כמעט אך ורק נסועה עירונית בצורה יחסית רגועה? וגם ההונדה.

הI30 עושה 1 ל7.5 בערך, כמה תעשה הקונה או ההונדה?.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבדל משמעותי. 

אתה לא נוסע הרבה, אז מה זה משנה? 

רק מכונית היברידית תניב לך צריכת דלק משמעותית טובה יותר 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וניו לא בגודל של ההונדה או הקונה אלא קטנה יותר. אם לשים בצד את ריבוי הדיווחים על תקלות בגיר הרציף, הרכב בצד החיוב נותן תחושת נהיגה יחסית גבוהה. בצד השלילה, רועש ולא נוח (לי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...