Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה HRV


bogib

פוסטים מומלצים

לפני 42 דקות, BoazB11 כתב:

פעם בכמה שנים שמן דיפרנציאלים, כל 60K ק"מ אאל"ט.

1:10 נשמע סביר.

זו הצריכה שאני מקבל באאוטבק הכבדה יותר ועם מנוע גדול יותר.

חצי בחצי בערך עירוני/בינעירוני.

 

לא נשמע נורא כל כך. האם יש נורות שמסמנות שצריך להחליף את הדברים האלו? או שצריך לבדוק לבד?

דרוש לזה מוסך?

לפני 5 שעות, bogib כתב:

הרכב לא ירד מהאספלט וגם אם כן זה למקסימום "שטח" של חצץ.

 

מה החסרונות שלו?. הצמיגים באמת יכולים ללכת מבורות בכביש?

מחשבות לגבי הצמיגים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, bogib כתב:

האם יש נורות שמסמנות שצריך להחליף את הדברים האלו? או שצריך לבדוק לבד?

דרוש לזה מוסך?

אין נורה. זה חלק משיגרת טיפולים לפי ק"מ. צריך מוסך.

לפני 22 דקות, bogib כתב:

מחשבות לגבי הצמיגים?

לא הבנתי מה הבעייה עם הצמיגים. זה רכב שמיועד גם לשטח קל והצמיגים בהתאם.

אין בעייה עם בורות וכדו'. ההיפך - ה-XV מצטיין בגיהוץ מפגעי סלילה.

 

אם השאלה לגבי החלפת רביעיית צמיגים, ולא זוגות - אז כן.

מערכת ההנעה הכפולה מתפקדת במיטבה כש-4 הצמיגים זהים בסוג ובשחיקה.

אבל גם זה לא ברמה של ציווי דתי "ייהרג ובל יעבור"...

אצלי התפנצ'ר אחד הצמיגים בדופן והחלפתי רק אותו לחדש, מסוג ודגם זהה לאחרים.

לא הייתה שחיקה ניכרת (שנתיים וכ-15K ק"מ), אז הסתפקתי באחד.

אם היו 3 עם שחיקה ניכרת, סביר שהייתי נאלץ להחליף רביעייה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, bogib כתב:

הרכב לא ירד מהאספלט וגם אם כן זה למקסימום "שטח" של חצץ.

 

מה החסרונות שלו?. הצמיגים באמת יכולים ללכת מבורות בכביש?

מה שאתה קורא לו "חצץ" או שבילי כורכר\קק״ל זו הממלכה של הXV שתבטיח לך שעות של הנאה בטיולים.

החסרונות: צריכת דלק גבוהה (~1:10) צריכת שמן גבוהה בחלק מהדגמים (מה שאומר שחייבים לשים עין על המדיד), תא מטען קטן יחסית והצורך להחליף צמיגים ברביעיות.

כרכב שטח רך הצמיגים ומערכת המתלים דווקא מתגברים יפה על המפגעים בכבישי ארצנו, אבל אם צמיג נפגע ללא יכולת תיקון אז חייבים להחליף ברביעיה ולא בזוג.

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

99.9% שהרכב לא יראה אפילו שבילים.

לא מהמטיילים, אבל לעולם אל תגיד לעולם לא.

הבנו שצריך "להקריב" צריכת דלק, הבנו שעדיף את גרסת ה2000 על ה1600 ועם כל השאר אפשר להסתדר על מנת לקבל רכב בטיחותי, גבוה ואמין.

עריכה אחרונה על ידי bogib
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.1.2025 בשעה 20:45, bogib כתב:

היי, מקפיץ את השרשור.

אז כדי לקבל מערכות בטיחות מקוריות וממש לא מספקות בהונדה HRV צריך לעלות לפחות לשנת 2020 מה שמעלה את התקציב לסביבות 80-85.

חייב לומר שדי מחבבים את פנים הרכב של ההונדה עם הגשר הזה וכל מיני אביזרי נוחות- חיישני גשם, אורות גבוהים וכדומה.

 

אופציות אחרות היו קיה סטוניק ויונדאי וניו- תקנו אותי אם אני טועה, אבל אין להן ממש גובה?, הן נראות ממש כמעט כמו הI30 מבחינת גובה.

 

האופציה היחידה בעצם להונדה היא יונדאי קונה- בכל מקום כתוב שצריכת הדלק לא חסכונית. מה זה אומר למשל מבחינת נסיעה כמעט אך ורק נסועה עירונית בצורה יחסית רגועה? וגם ההונדה.

הI30 עושה 1 ל7.5 בערך, כמה תעשה הקונה או ההונדה?.

 

תודה

רואה רק כעת את השרשור 
אשתי נוהגת על  HRV אקזקיוטיב 2017 

הוא מגיע עם בלימה אוטונומית עירונית ובלי מובליאיי , 

תשים לב זה לא מגיע ברמת גימור של קומפורט , 

אפשר להבדיל לפי החלון בגג והמסילות שיש לאקזקיוטיב 

חוץ מזה הוא מאובזר יותר 

 

אשתי מאוד מרוצה מהרכב , ובנתיים ללא תקלות (נקנה כרכב חדש ) 

 

הבעיה היא שהם מאוד נדירים. קשה למצוא אחד , צריך סבלנות 

 

  • אהבתי 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, bogib כתב:

לא הכי התחברנו לספורטאז', אבל הסיבה העיקרית ויש שיאמרו טיפשית היא העובדה שיש לגרסת ה2000 חלון בגג.

ומה רע ב 1600? הרי ביצועים לא מעניינים אותך בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטברות בוצה זה חתיכת סיפור - אכילת שמן, הרס ממיר קטליטי, הרס מנוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...