Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מרכז שירות רשאי לא לסרב לקבל לקוח עם רכב באחריות רק משום שהוא לא מטפל באופן שוטף באותו מרכז שירות.

חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב מעניק לבעלי רכב את החופש לבחור היכן לבצע את הטיפולים והתיקונים לרכבם, גם אם הוא נמצא בתקופת האחריות.

הסיבות לכך הן:

  • חופש הבחירה: החוק מכיר בזכותו של כל בעל רכב לבחור את ספק השירות המתאים לו ביותר, בין אם זה מבחינת מחיר, נוחות או כל קריטריון אחר.
  • תחרות: התחרות בין מרכזי השירות השונים אמורה להוביל לשיפור השירות והמחירים לצרכן.
  • אחריות היצרן: גם אם הלקוח מבצע את הטיפולים במוסך אחר, האחריות של היצרן על הרכב נשארת בתוקף כל עוד הטיפולים בוצעו בהתאם להוראות היצרן.
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 22 דקות, mcaspi כתב:

למה? כל דבר יש סיבה.

זה דגם ספציפי שהגיע על ידי היבואן בכמויות קטנות מאוד. קטנות אבסולוטית לא קטנות במונחי טויוטה. 

רוב המכוניות נרכשו על ידי משרד הבטחון, ובודדות על ידי פרטיים. הרכב שלי היה אחד מהבודדים שהגיע לידיים פרטיות.

משכך, לטענת המוסך 'אין חלפים לרכב' ואנחנו לא יכולים לעזור לך. 

מפה לשם, מוסך 'בכור כהן' הזמין אותי להגיע אליו וטען שאין שום בעיית חלפים. 

בשורה התחתונה הרכב טופל במוסך כללי, עד שנמכר כי פשוט היה גדול מדי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

מניח שנסעת למוסך של הילוך שישי? בחלון מוטורס שנמצא 5 דקות משם היית מתקבל ללא כל בעיות. 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
פורסם

@outnex

באתר משרד התחבורה יש אפשרות להגיש תלונה.

הסעיף הרלוונטי אליך: "רכב בתקופת אחריות - אי עמידות יבואן הרכב בכתב האחריות".

 

https://govforms.gov.il/mw/forms/[email protected]


הייתי מנסה לפנות ישירות ליבואן, לספר את המקרה ובשלב זה לא מתרץ למה אני רוצה תור במוסך הזה (אם כבר החלטת לתרץ ולא בא לך לספר את הסיבה האמיתית, אתה תמיד יכול לומר שהמוסך קרוב לעבודה שלך או שעברת דירה - אבל לא הייתי משתמש בתירוץ בשלב זה).

 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

היי.

שירות של מוסך מיצובישי ראשון לציון ממש דוחה. שירשור הזה נותן לי הזדמנות לפרוק עצבים ויחס מגעיל שהיה שם. הגעתי עלהים כדי לרכוש רינגים מקוריים של רכב אספנות  אני עושה טיפול גדול ,כי אין להשיג חלקים בישראל בקלות וגם לא הייתי בטוח במידה נכונה של רינגים, כי בדגם שלי היו מספר אופציות. לפני שהגעתי לשם הייתי בטוח שזה בזבוז זמן אבל נתתי להם הזדמנות ,אולי יחס השתנה שהיה לפני 30 שנים.

בקיצור הם אמרו שאני צריך להביא רכב למוסך והם יעשו לי את התיקון, ביקשתי יפה והסברתי להם את המצב אבל לא הוי מוכנים לשמוע ואפילו לעזור לי עם מקייט הנכון, אמרו שלא מוכנים לעזור, הצביעו לי על הדלת ביציאה.

אמרתי לפקידה שלא ראיתם את הרכב שלי לאחר הרכישה וגם לא תקבלו גם עכשיו, ואני כבר לא מדבר על יחס שקיבלתי שם,ממש עשו לי טובה שנתנו להיכנס ולדבר דקה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי alechko01
  • אהבתי 1
פורסם

מקרה מוזר.
כשהייתי בעלים של פיאט פנדה, יש להם מחלה של מנגנון חלונות שנשבר.
הייתי מטפל בעכו אך את מימוש האחריות עשיתי במוסך בחיפה, לא שאלו שאלות בכלל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, alechko01 כתב:

היי.

שירות של מוסך מיצובישי ראשון לציון ממש דוחה. שירשור הזה נותן לי הזדמנות לפרוק עצבים ויחס מגעיל שהיה שם. הגעתי עלהים כדי לרכוש רינגים מקוריים של רכב אספנות  אני עושה טיפול גדול ,כי אין להשיג חלקים בישראל בקלות וגם לא הייתי בטוח במידה נכונה של רינגים, כי בדגם שלי היו מספר אופציות. לפני שהגעתי לשם הייתי בטוח שזה בזבוז זמן אבל נתתי להם הזדמנות ,אולי יחס השתנה שהיה לפני 30 שנים.

בקיצור הם אמרו שאני צריך להביא רכב למוסך והם יעשו לי את התיקון, ביקשתי יפה והסברתי להם את המצב אבל לא הוי מוכנים לשמוע ואפילו לעזור לי עם מקייט הנכון, אמרו שלא מוכנים לעזור, הצביעו לי על הדלת ביציאה.

אמרתי לפקידה שלא ראיתם את הרכב שלי לאחר הרכישה וגם לא תקבלו גם עכשיו, ואני כבר לא מדבר על יחס שקיבלתי שם,ממש עשו לי טובה שנתנו להיכנס ולדבר דקה.

 

 

פה הם דווקא צודקים.

 

הם לא המחלקה הטכנית של היבואן ולא חנות חלפים אלא מוסך שמבצע תיקונים. אני בטוח שאם תלך למאפיה ותרצה לקנות ביצים וקמח מהסוג שממנו אופים את העוגה יראו לך את הדלת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

פה הם דווקא צודקים.

זה מה שאתה חושב ואני לא מסכים וקיים שירות וגישה שונה

יש לי לא מעט חברים שרוכשים חלקים מקוריים במוסכים מורשים כמו בהונדה וגם (רנו דאציה הילך שישי למשל )מקבלים שירות לרכישת חלפים וקבלת הצעות מחיר עם מקייט של החלק ,וזה מה שהם לא הוי מוכנים לעשות. אני ביקשתי לקבל הצעת מחיר לחלק מקורי ,אם אני רוצה לרכוש חלק מקורי ולא מזויף אז הם המקום השביל זה .מה הבעייה עם זה ?

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם

לפני כמה שנים קניתי קיה פורטה שטופלה מיומה הראשון בקיה מודיעין, את הרכב קניתי כשבועיים אחרי הטיפול השנתי, בבדיקה שמתי לב שיש עודף שמן.

רכשתי, הגעתי לאזור מגוריי והחלטתי לפנות למוסך המורשה באזור על מנת לטפל באירוע, שלחו אותי חזרה למוסך במודיעין , בשירות לקוחות הצטערו על החוסר נעימות אבל עדיין ביקשו שאגיע למודיעין.

 

בשורה תחתונה, לא הגעתי לשום מוסך והורדתי 1.2 ליטר שמן עודף, כנראה הפכו את הגלון והלכו לארוחת צהריים.

 

פורסם

אותו סיפור עם מורשה דאצ'יה.

מוסך צמרת באשדוד לא הסכים שאתקן אצלו רכב באחריות ממש נפנף אותי "כי אני לא מטפל אצלו". זה לא מפריע להם להתקשר אחת לחצי שנה לשאול למה אני לא בא לטפל אצלו. עלובים.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
בתאריך 23.10.2024 בשעה 17:07, outnex כתב:

פראנואיד משהו..רכב בן שלוש עשה שלושה טיפולים שנתיים. עכשיו יש בדוק מנוע.

 

התקשרתי אמרו לי למי שעשה לך טיפול אחרון.

אם הייתי מבקש לקבוע טיפול רביעי הם היו שמחים לקבוע תור לא?

 

כמה זמן עבר מהטיפול האחרון?

 

ואם יתברר ש"הבדוק מנוע" הוא כתוצאה מטעות טכנית של המוסך שטיפל ברכב?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה המרחק בין שני המוסכים? למה העדפת מוסך אחר? מי שמתקן במוסך אחד לא עובר פתאום מוסך. השאלה אם קרה משהו שגרם לעבור מוסך?

 

פורסם
לפני 11 שעות, zvit כתב:

 

כמה זמן עבר מהטיפול האחרון?

 

ואם יתברר ש"הבדוק מנוע" הוא כתוצאה מטעות טכנית של המוסך שטיפל ברכב?

יותר מחצי שנה. לרכב יש סימפטומים שנובעים מתקלה מאוד מוכרת בדגם הזה לכן אני בטוח שזה עניין אחריותי.

 

לפני שעתיים, avhyh כתב:

מה המרחק בין שני המוסכים? למה העדפת מוסך אחר? מי שמתקן במוסך אחד לא עובר פתאום מוסך. השאלה אם קרה משהו שגרם לעבור מוסך?

 

זה לא רלוונטי.. אחריות זו אחריות. אם הייתי בא לשים 1300 שקל על החלפת שמן הם היו ממש מרוצים לא?
המוסך שאני טיפלתי בו אומר שאין לו עובדים כולם בחזיתות השונות. בכל מקרה זה לא משנה.

 

לפני 12 שעות, Night Driver כתב:

פה הם דווקא צודקים.

 

הם לא המחלקה הטכנית של היבואן ולא חנות חלפים אלא מוסך שמבצע תיקונים. אני בטוח שאם תלך למאפיה ותרצה לקנות ביצים וקמח מהסוג שממנו אופים את העוגה יראו לך את הדלת.

שמע יש מוסכים שכן מוכרים חלפים כי גם ככה הם מרוויחים יפה על זה.
הייתי קונה חלקים של מאזדה במחירים יותר טובים מחנויות חלפים.

פורסם
לפני 13 שעות, Night Driver כתב:

פה הם דווקא צודקים.

 

הם לא המחלקה הטכנית של היבואן ולא חנות חלפים אלא מוסך שמבצע תיקונים. אני בטוח שאם תלך למאפיה ותרצה לקנות ביצים וקמח מהסוג שממנו אופים את העוגה יראו לך את הדלת.

אין דבר כזה. בכל מוסך מורשה יש מחסן חלפים והעבודה שלו היא לספק חלפים, לא לתקן.

למעט מוסך אחד שסירב, בכל מוסכי היבואן באתי למחסן, הבאתי מספר שלדה והזמנתי חלפים. בחלק מהם אפילו עשיתי את זה בטלפון.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...