Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה מטרת הפוסט?

אם אמת דיברת ספר לנו את כל הסיפור 

אם אתה רוצה להוציא קיטור... הוצאת... הוקל לך?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, outnex כתב:

מדובר על מוסך מורשה יבואן של רכב קוריאני אחד הנמכרים בארץ שנמצא דרומית לבית דגן.

לא רוצים לעשות תיקון באחריות כי אני לא מטפל שם אלא במוסך יבואן אחר. עד מתי מוסכים חצופים?

 

זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.

 

קודם כל יש יבואנים שברגע שאתה מטפל במוסך מסוים התיקונים באחריות משויכים למוסך הזה, וכדי לבצע תיקונים במוסך אחר צריך לבצע פרוצדורה ביורוקרטית מול היבואן.

 

בלא מעט מקרים תיקון באחריות מאלץץ את המוסך להתעסק בניירת והליכים ביורוקרטיים שלא תמיד משתלמים למוסך כלכלית - לכן הוא יעדחיף לבצע זאת עבור לקוחות שהם לקוחות שלו בשוטף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עם כל ההבנה לאילוצי מרכז שירות זה או אחר הרי מה שקובע בסופו של דבר זוהי תעודת האחריות שקיבל הצרכן ושמחייבת את היבואן. 
ראו דוגמא לתעודת אחריות של יבואן קיה (אינני יודע אם מדובר ביבואן זה...) 

 

חוברת_אחריות_7_שנים.pdf

 

לפי תעודה זו -  לדוגמא,  הרי שהמעשה שתואר אינו תקין.    בכתב אחריות זה מצויין בבירור שכל פעולות במסגרת האחריות תבוצענה במרכז שירות היבואן או באחד ממרכזי השירות המורשים.(עמ' 11)

פורסם

@orankohn אתה שמעת רק צד אחד - את הצד של הלקוח. את הצד של המוסך לא שמעת.

 

בין השורות אני מניח ( ו- @outnex יאשר או יכחיש ) שזה לא שהלקוח התקשר וביקש לקבוע תור לתיקון. אלא שהוא הגיע למוסך בלי לקבוע תור, וציפה לקבל טיפול מיידי.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

מה מטרת הפוסט?

אם אמת דיברת ספר לנו את כל הסיפור 

אם אתה רוצה להוציא קיטור... הוצאת... הוקל לך?

פראנואיד משהו..רכב בן שלוש עשה שלושה טיפולים שנתיים. עכשיו יש בדוק מנוע.

 

לפני 50 דקות, zvit כתב:

@orankohn אתה שמעת רק צד אחד - את הצד של הלקוח. את הצד של המוסך לא שמעת.

 

בין השורות אני מניח ( ו- @outnex יאשר או יכחיש ) שזה לא שהלקוח התקשר וביקש לקבוע תור לתיקון. אלא שהוא הגיע למוסך בלי לקבוע תור, וציפה לקבל טיפול מיידי.

התקשרתי אמרו לי למי שעשה לך טיפול אחרון.

אם הייתי מבקש לקבוע טיפול רביעי הם היו שמחים לקבוע תור לא?

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

 

קודם כל יש יבואנים שברגע שאתה מטפל במוסך מסוים התיקונים באחריות משויכים למוסך הזה, וכדי לבצע תיקונים במוסך אחר צריך לבצע פרוצדורה ביורוקרטית מול היבואן.

 

בלא מעט מקרים תיקון באחריות מאלץץ את המוסך להתעסק בניירת והליכים ביורוקרטיים שלא תמיד משתלמים למוסך כלכלית - לכן הוא יעדחיף לבצע זאת עבור לקוחות שהם לקוחות שלו בשוטף

לא מעוניין כול כך התייחס למקרה הספציפי של פותח השירשור.

אבל מה אם אתה עובר מהמרכז לחיפה או לבאר שבע?  (או ההיפך)

 

 

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לפי הסמלון שלך זאת יונדאי
כן... השרות של כלמוביל הוא פח, לפחות במיצובישי (שרות יהלום אלאק!)
תמיד יש מוסכים טובים יותר וטובים פחות במוסכי הרשת
בגדול אתה יכול להתלונן אצל היבואן... מנסיון לא יעזור לך
עדיף להיות חכם מצודק, פשוט תלך למוסך אחר שמומלץ, בטוח שיש גם כאלו

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לפני הרבה שנים רכשתי טויוטה לנדקרוזר 100, דגם מאוד מיוחד, סוג של חלום. 

אני רכשתי את הרכב מהיד השניה, וישר ניגשתי למוסך טויוטה רייכמן בבני ברק על מנת להוציא היסטוריה ולדבר עם מישהו מוסמך על הרכב ועל שגרת הטיפולים שלו. 

בכניסה למוסך, איש השירות ראה אותי עם הרכב (שכאמור טופל על ידם), וישר שלח אותי לדרכי שלא בנחמדות "תמשיך ישר, ימינה ועוד פעם ימינה ותצא מהמוסך, אנחנו לא יכולים לעזור לך". חווית השירות 'הטובה' נצרבה כל-כך עמוק, שעד היום כששואלים אותי על מוסך מורשה טויוטה, המוסך הספציפי מחוץ לתחום, וגם הלנדקרוזרים שלי מאז, כשאני צריך מוסך טויוטה, לא נכנסים לרייכמן אלא נוסעים ל'בכור כהן' המצוין באור יהודה. 

אז יש גם כאלה בטויוטה, ואני בטוח שיש כאלה גם אחרים. 

 

אין מה להתרגש או להיעלב. מדובר באיש שרות טיפש, שלא מגיע לו שתפרנס אותו.  

Picture 614.jpg

  • אהבתי 6

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 17 דקות, discoTD5 כתב:

לפני הרבה שנים רכשתי טויוטה לנדקרוזר 100, דגם מאוד מיוחד, סוג של חלום.

שבוע שעבר ראיתי אותה... כוחה במותניה, תהיה כאן אחרינו.

פורסם

אני לא הייתי חוזר למוסך עם יחס כזה אבל הייתי שולח מייל זאוכזב למחלקת השירות של היבואן.

 

 

לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

שבוע שעבר ראיתי אותה... כוחה במותניה, תהיה כאן אחרינו.

זה נכון לרוב הטויוטות וגם לרוב הפולניות.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

הייתי שולח מייל ליבואן, לא כי אני מצפה שיקרה משהו דרמטי, אלא בשביל הסיכוי הקטן שתופתע לטובה. 

שנית, אם הייתי נקמן הייתי מתקשר למוסך ואומר לו "לא מעוניין ללכת למי שטיפל אלא אליכם, לפי האחריות של היבואן אני יכול לטפל בכל מוסך מורשה יבואן". אם תקליט אותו מסרב, פניה למועצה לצרכנות או איגוד המוסכים עשויה לסבך אותו.  

שלישית, אני לא הייתי נוקם ומבזבז אנרגיות על מוסך עם שירות גרוע, אלא פועל לפי העצה הטובה שקיבלת: פשוט ללכת למוסך שהוא סבבה. אחד שאתה מכיר וסומך עליו.

הרי נגיד שהמוסך הסורר יסכים לקבל אותך, לך תדע שלא יעשו חצי עבודה אחרי שהתווכחת איתם. מיותר. זה באמת לא אישי. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 9 שעות, discoTD5 כתב:

בכניסה למוסך, איש השירות ראה אותי עם הרכב (שכאמור טופל על ידם), וישר שלח אותי לדרכי שלא בנחמדות "תמשיך ישר, ימינה ועוד פעם ימינה ותצא מהמוסך, אנחנו לא יכולים לעזור לך"

למה? כל דבר יש סיבה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...