Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, outnex כתב:

יותר מחצי שנה. לרכב יש סימפטומים שנובעים מתקלה מאוד מוכרת בדגם הזה לכן אני בטוח שזה עניין אחריותי.

 

אתה בטוח שזה משהו שהוא מכוסה באחריות -  את זה יהיה אפשר לדעת רק אחרי חיבור למחשב דיאגנוסטיקה ובדיקה.

 

נניח שיתברר שלא מדובר בתקלה שהיא תחת אחריות והמוסך יבקש 350 ש"ח עבור הבדיקה והאבחון - האם היית משלם?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מאשים אותך. אני רק מנסה להמחיש לך מה גורם למוסך לא לרצות לטפל בסיטואציה כזאת. במיוחד ברכב של מישהו שהוא לא מכיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין מה לא לרצות לטפל, הם חלק מרשת יבואן אחד הגדולים בארץ והם מסרבים כי זו עבודה לא רווחית זה הכל.

זה רכב בן שלוש עם ארבעים אלף קילומטר מה יש להכיר בחייך.

מזכיר לי כאשר חיפשתי לעשות טיפול ראשון אותו מוסך התעקש שהוא המוסך היחיד ברשת היבואןו ואין עוד כמוהו.

פורסם

אני מניח שאתה לא הלקוח הראשון של המוסך בו טיפלת שפונה אליו. אולי מערכת היחסים בין שני המוסכים (או איכות העבודה של המוסך) היא זאת שגורמת לו לא לרצות לטפל בלקוחות של המוסך ההוא. כי אחרת קשה להסביר את סירובו של המוסך. (שתכל'ס היה אמור לקפוץ על ה"מציאה" כי אם תהיה מרוצה מהטיפול אולי תעבור לטפל אצלו)

 

ואגב לא מדובר ב"גירוש" אלא ב"סירוב" 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 20 שעות, outnex כתב:

אין מה לא לרצות לטפל, הם חלק מרשת יבואן אחד הגדולים בארץ והם מסרבים כי זו עבודה לא רווחית זה הכל.

מדוייק קצר ולעניין.

יפה אמרת.

לפני 19 שעות, zvit כתב:

אני מניח שאתה לא הלקוח הראשון של המוסך בו טיפלת שפונה אליו. אולי מערכת היחסים בין שני המוסכים (או איכות העבודה של המוסך) היא זאת שגורמת לו לא לרצות לטפל בלקוחות של המוסך ההוא. כי אחרת קשה להסביר את סירובו של המוסך. (שתכל'ס היה אמור לקפוץ על ה"מציאה" כי אם תהיה מרוצה מהטיפול אולי תעבור לטפל אצלו)

 

ואגב לא מדובר ב"גירוש" אלא ב"סירוב" 

 

אין קשר.

אם עשו לו טיפולים או תיקנו לו את המזגן, אין קשר אם יש לו עכשיו בעיה באלטרנטור או במצבר או בממיר מתח.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 24.10.2024 בשעה 07:50, discoTD5 כתב:

זה דגם ספציפי שהגיע על ידי היבואן בכמויות קטנות מאוד. קטנות אבסולוטית לא קטנות במונחי טויוטה. 

רוב המכוניות נרכשו על ידי משרד הבטחון, ובודדות על ידי פרטיים. הרכב שלי היה אחד מהבודדים שהגיע לידיים פרטיות.

משכך, לטענת המוסך 'אין חלפים לרכב' ואנחנו לא יכולים לעזור לך. 

מפה לשם, מוסך 'בכור כהן' הזמין אותי להגיע אליו וטען שאין שום בעיית חלפים. 

בשורה התחתונה הרכב טופל במוסך כללי, עד שנמכר כי פשוט היה גדול מדי. 

נושא מוכר,
רכבים שנרכשו על ידי משרד הביטחון/מנהל הרכב הממשלתי כללו מאגר חלקי חילוף כחלק מתהליך הרכישה במכרז.  את מלאי החלפים החזיקו אצל היבואן שזכה ולא ברשת.

כלי הרכב שיצאו למכירה אחר כך ״סבלו״ מחוסר זמינות בחלפים.

בעבר, כשהחברים בעלי מוסך רכשו במכרז כלי רכב ממנהל הרכב הם רכשו גם רכבים מושבתים שישמשו כמאגר חלפים. בהמשך הצליחו לרכוש ״מלאי מת״ של היבואן שלא הועבר למינהל הרכב משום מה. אם כי היו מכרזים למכירת חלפי רכב במסגרת מכירת כלי רכב. 

מוסכים מתמחים לאו דווקא ברשת היבואן מכירים אחד את השני ומשיגים חלפים שלא ישירות מהיבואן. 

 

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 25.10.2024 בשעה 17:06, zvit כתב:

 

ואגב לא מדובר ב"גירוש" אלא ב"סירוב" 

 

ברמה האישית מדובר ב-גירוש. בסופו של דבר כולנו בני אדם. 

ברמה המשפטית מדובר בסירוב, ומכיוון שהלקוח הפוטנציאלי כאן לא עשה דבר מבחינתו שייתן לעסק סיבה לגיטימית לא לתת שירות (למיטב ידיעתנו המוגבלת), ומכיוון שהעסק נהנה ממעמד בלעדי מסויים, שנושא עימו חובות - אין שום הצדקה לסרב לקחת את הלקוח. 

 

האינטרסים של העסק הם לא צידוק לכלום. 

בתאריך 24.10.2024 בשעה 07:22, mcaspi כתב:

למה? כל דבר יש סיבה

 

נכון. לפעמים הסיבה היא שאמו של מאן שהוא, פרוצה 

בתאריך 24.10.2024 בשעה 21:24, zvit כתב:

 

כמה זמן עבר מהטיפול האחרון?

 

ואם יתברר ש"הבדוק מנוע" הוא כתוצאה מטעות טכנית של המוסך שטיפל ברכב?

 

לזה קראו חז"ל

The cost of doing business

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 24.10.2024 בשעה 18:50, alechko01 כתב:

היי.

שירות של מוסך מיצובישי ראשון לציון ממש דוחה. שירשור הזה נותן לי הזדמנות לפרוק עצבים ויחס מגעיל שהיה שם. הגעתי עלהים כדי לרכוש רינגים מקוריים של רכב אספנות  אני עושה טיפול גדול ,כי אין להשיג חלקים בישראל בקלות וגם לא הייתי בטוח במידה נכונה של רינגים, כי בדגם שלי היו מספר אופציות. לפני שהגעתי לשם הייתי בטוח שזה בזבוז זמן אבל נתתי להם הזדמנות ,אולי יחס השתנה שהיה לפני 30 שנים.

בקיצור הם אמרו שאני צריך להביא רכב למוסך והם יעשו לי את התיקון, ביקשתי יפה והסברתי להם את המצב אבל לא הוי מוכנים לשמוע ואפילו לעזור לי עם מקייט הנכון, אמרו שלא מוכנים לעזור, הצביעו לי על הדלת ביציאה.

אמרתי לפקידה שלא ראיתם את הרכב שלי לאחר הרכישה וגם לא תקבלו גם עכשיו, ואני כבר לא מדבר על יחס שקיבלתי שם,ממש עשו לי טובה שנתנו להיכנס ולדבר דקה.

 

 

לא יאומן אלה אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מה^$%&*

 

קניתי הרבה פעמים חלפים במוסכי יבואן של מותגים שונים, מעולם לא נתקלתי ביחס כזה.

מה שמשגע אותי במקומות האלה שאתה בא עם מק"ט של החלק שאתה רוצה לקנות, ועדיין אתה נדרש לתת מספר רכב, מספר טלפון, להוציא טופס, ללכת לשלם אצל הפקידה. ובדרך כלל זה לבוא בבוקר פעם אחת, לשלם, לחכות שהחלק יגיע מהמחסן המרכזי בצהריים, ואז לבוא עוד פעם בצהריים לאסוף.

במוסך אחד יש לי מספר טלפון אישי של המחסנאי, אז לפחות אפשר לכתוב לו הודעה איזה חלקים להזמין לי. לפחות חוסך את הללכת פעמיים אבל עדיין צריך פקידה וכו'.

עד כמה שידוע לי, מוסכי חברה גם מספקים חלקים מקוריים למוסכים כלליים באיזור במקרה הצורך.

אולי תנסה לבוא פעם הבאה עם סרבל מכונאים...

לפני 4 שעות, falou כתב:

נכון. לפעמים הסיבה היא שאמו של מאן שהוא, פרוצה 

צחקתי בקול

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 23.10.2024 בשעה 21:42, discoTD5 כתב:

לפני הרבה שנים רכשתי טויוטה לנדקרוזר 100, דגם מאוד מיוחד, סוג של חלום. 

אני רכשתי את הרכב מהיד השניה, וישר ניגשתי למוסך טויוטה רייכמן בבני ברק על מנת להוציא היסטוריה ולדבר עם מישהו מוסמך על הרכב ועל שגרת הטיפולים שלו. 

בכניסה למוסך, איש השירות ראה אותי עם הרכב (שכאמור טופל על ידם), וישר שלח אותי לדרכי שלא בנחמדות "תמשיך ישר, ימינה ועוד פעם ימינה ותצא מהמוסך, אנחנו לא יכולים לעזור לך". חווית השירות 'הטובה' נצרבה כל-כך עמוק, שעד היום כששואלים אותי על מוסך מורשה טויוטה, המוסך הספציפי מחוץ לתחום, וגם הלנדקרוזרים שלי מאז, כשאני צריך מוסך טויוטה, לא נכנסים לרייכמן אלא נוסעים ל'בכור כהן' המצוין באור יהודה. 

אז יש גם כאלה בטויוטה, ואני בטוח שיש כאלה גם אחרים. 

 

אין מה להתרגש או להיעלב. מדובר באיש שרות טיפש, שלא מגיע לו שתפרנס אותו.  

Picture 614.jpg

 

סיפור יפה ומרגש! באמת אבל!!! 

 

רק ש... אני לא מאמין לך! טויוטה - לא מתקלקל, לא רואה מוסך. 

 

תנסה אותי שוב ב1 באפריל 2025 בבקשה. 

  • מצחיק 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
לפני כשעה, amosbmw כתב:

 

מה שמשגע אותי במקומות האלה שאתה בא עם מק"ט של החלק שאתה רוצה לקנות, ועדיין אתה נדרש לתת מספר רכב, מספר טלפון, להוציא טופס, ללכת לשלם אצל הפקידה.

 

זו התרבות בארץ. אתמול הלכתי לקנות פיתות בסופר ולא יכלו למכור לי בלי שאתן להם מספר טלפון. 

למה צריך טלפון בשביל חבילת פיתות? בסף חירבשתי להם איזה מספר יפה...

וזו עוד רשת שתלו בהם תקוות שיורידו את יוקר המחיה. 

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 25.10.2024 בשעה 16:08, outnex כתב:

אותו מוסך התעקש שהוא המוסך היחיד ברשת היבואןו ואין עוד כמוהו.

אולי טוב שאין עוד כמוהו

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)
בתאריך 24.10.2024 בשעה 20:16, Night Driver כתב:

פה הם דווקא צודקים.

 

הם לא המחלקה הטכנית של היבואן ולא חנות חלפים אלא מוסך שמבצע תיקונים. אני בטוח שאם תלך למאפיה ותרצה לקנות ביצים וקמח מהסוג שממנו אופים את העוגה יראו לך את הדלת.

 

הם ממש לא צודקים, חובה על היבואן למכור לך חלפים לרכב גם אם אתה לא מטפל בו אצלהם.

כל מוסך מורשה עושה את זה. 

 

  

בתאריך 25.10.2024 בשעה 08:34, outnex כתב:

זה לא רלוונטי.. אחריות זו אחריות. אם הייתי בא לשים 1300 שקל על החלפת שמן הם היו ממש מרוצים לא?
המוסך שאני טיפלתי בו אומר שאין לו עובדים כולם בחזיתות השונות. בכל מקרה זה לא משנה.

 

 

תנסה להתקשר לקבוע טיפול למוסך שטיפלת בו, מעניין אם יהיו לו עובדים. 

דווקא לי נשמע שגם המוסך שטיפל לך ברכב לא בסדר.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם
לפני 5 דקות, Nakamichi כתב:

 

הם ממש לא צודקים, חובה על היבואן למכור לך חלפים לרכב גם אם אתה לא מטפל בו אצלהם.

כל מוסך מורשה עושה את זה. 

 

על היבואן. מוסך הוא לא חנות חלפים ולא מחסן היבואן.

 

אם ירצה הוא יכול למכור לך הכל אבל זה ממש לא חובתו ולא תפקידו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...