Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

107 = 108 = C1 = אייגו???


Morde

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים,

בחיפוש אחרי רכב קטן , נתקלתי בנ"ל

ה-108 הכי יפה לדעתי...

 

אבל  ברצינות, המכלולים המכניים של כולם זהים?? ( מנוע וגיר טויוטה)??

פורסם
לפני 2 דקות, asix כתב:

הכל זהה. זאת אותה מכונית עם סמלים ועיצוב טיפה שונה. 

הטויוטה יקר יותר רק בגלל השם.

 

עד כמה הגיר הרובוטי אכן שלילי כמו שמספרים עליו??

ואגב הוא מקביל לגיר הרובוטי שהיה בקורולה ואוריס ב- 2008 -2009??

פורסם

יש דגם ידני. פותר לך את בעיית האוטומאט -רובוטומאט. (אין לי מושג אם יש לו קשר לדגמי טויוטה קורולה/אוריס)

לא רשמת איזה שנה מדובר.

בדגמים הוותיקים יש לפז'ו 108 בהיצע מנוע 4 צילנדרים 1200סמ"ק , עדיף. 

https://www.icar.co.il/פיג'ו/פיג'ו_108/פיג'ו_108_חדש/

פורסם
לפני 20 דקות, IsraCar כתב:

בדגמים הוותיקים יש לפז'ו 108 בהיצע מנוע 4 צילנדרים 1200סמ"ק , עדיף. 

גם ה 1.2 הוא תלת צילינדרי, עדיף מבחינת ביצועים וגמישות, אבל לא עדיף מבחינת אמינות.

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

מנוע 1.0 ליטר זהה וקיים עם תיבה ידנית ורובוטית.

רק לפייגו 108 יש גירסה ידנית 1.2 זריזה יותר אך פחות

אמינה.

הגיר הרובוטי שופר ב 108 ובדור החדש של אייגו וc1, אבל עדיין בעל השהיה מורגשת מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 6 שעות, IsraCar כתב:

בדגמים הוותיקים יש לפז'ו 108 בהיצע מנוע 4 צילנדרים 1200סמ"ק , עדיף. 

זה המנוע עם הרצועה הטבולה... איך עדיף בדיוק?

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

הוא עדיף מבחינת ביצועים.

מבחינת אמינות פחות.

אגב למנוע 1.2 יש 3 צילינדרים ולא 4.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת שהגיר שלהם לא כ"כ נעים לנסיעה בתנועה עירונית טהורה.

 

יש לך גם את הסקודה סטיגו\סיאט מיי על אותו רעיון של גודל וגיר (הסקודה בגרסה הידנית רכב לא רע בכלל! נוסע היטב).

פורסם
לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

האמת שהגיר שלהם לא כ"כ נעים לנסיעה בתנועה עירונית טהורה.

 

יש לך גם את הסקודה סטיגו\סיאט מיי על אותו רעיון של גודל וגיר (הסקודה בגרסה הידנית רכב לא רע בכלל! נוסע היטב).

כן גם אותם אני שוקל,

אם כי אני מעדיף את הדגמים בכותרת בגלל מנוע וגיר של טויוטה בכולם.

 

אגב הצרפתיות האלה, יתכן שיש להם יתרון כלשהו שאין באייגו??

איזה נוחות אופיינית לצרפתיות מסויימת נניח?

פורסם

אוקי אז ראיתי כאן לא מעט טעויות, אז אסביר.

בקצרה כן מדובר באותו הרכב. מנוע 1.0 של טויוטה כמו גם הגיר וגם החשמל, השילדה היא צרפתית.

אממה, יש כוכבית אחת, והיא הפיגו 108(בC1 לא ראיתי את זה) וזו העובדה שאומנם ב107 לפניו היה מוצע רק המנוע של טויוטה(1.0), ב108 התחילו להציג את המנוע 1.2 של פיגו- הפיורטק.

אם שמעת עליו אתה מבין את האירוע, אם לא אז בקצרה- BIG NO NO.

הכוונה היא שה108 אלא אם מגיע עם מנוע 1.0 הוא פיגו בכל רמח אבריו והאמינות הצפויה היא בהתאם- המנוע הזה ידוע לשמצה מוזמן לחפש עליו.

 *כוכבית אחרונה, היה לי רכב עם המנוע הנל והאירוע עבר בשלום, אבל זה היה הרבה לפני שהתחילה הצפה של הבעיות עם המנוע, אני קלטתי את האירוע והתחזוקה נהייתה תחזוקה יתר עם הרבה תחזוקה מונעת, הבעלות עברה בשלום כמעט, אבל אחרים לא היו בעלי "מזל" כמוני עם המנוע.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, nadavd4 כתב:

 

מחיר

 

חחח חזק!!!

כן האמת שהמחיר דרסטית יותר נמוך... 

לפני שעה, ik3 כתב:

אוקי אז ראיתי כאן לא מעט טעויות, אז אסביר.

בקצרה כן מדובר באותו הרכב. מנוע 1.0 של טויוטה כמו גם הגיר וגם החשמל, השילדה היא צרפתית.

אממה, יש כוכבית אחת, והיא הפיגו 108(בC1 לא ראיתי את זה) וזו העובדה שאומנם ב107 לפניו היה מוצע רק המנוע של טויוטה(1.0), ב108 התחילו להציג את המנוע 1.2 של פיגו- הפיורטק.

אם שמעת עליו אתה מבין את האירוע, אם לא אז בקצרה- BIG NO NO.

 

כן שמעתי כבר על מעללי מנוע ה-1.2.

 

תודה על החידוד! :) 

 

 

נכניס שאלה נוספת....

 

107/108/C1/אייגו   VS.    אלטו?

 

מה עדיף? 

נוחות / אמינות / צריכת דלק/ עלות תחזוקה שוטפת ?

 

יוצא מנקודת הנחה שהן די דומים בכל הנ"ל,

אבל בכל זאת אשמח לשמוע מאחרים...

עריכה אחרונה על ידי Morde

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...