Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בעוד כחצי שנה נגמרת האחריות לרכב. אני רוצה לבצע בדיקה ולדעת שמה שעדיין באחריות בסדר, ואם לא שיתוקן במסגרת האחריות.

היכן לבצע? בשרודר בני-ברק שם הרכב מטופל? איזה אינטרס יש להם(לבוא בחום הזה:-) ) להגיד שמשהו שבאחריות לא בסדר...הרי הם מוסך של היבואן. או ללכת לאחד מהמסוכים המורשים..להם אין אינטרס להגן על היבואן. או אפשרות אחרונה לעשות לרכב בדיקה במכון, כמו לפני קנייה.

תודה לעונים.

 

שחר.

פורסם

אני חושב שמוסך מורשה יבואן עדיף.

 

בכל אופן ברכב של אבא שלי(כריזמה איר) הזמינו אותו לעשות בדיקה לפני תום האחריות הבאתי ת'אוטו יום מאוחר מידי,הגלגל תנופה+הבנדיקס היו דפוקים ,הם הזמינו חלקים והחליפו הכל בחינם שבוע אחר כך.

חוץ מזה הם סגרו עוד כמה פינות בעלות של כמה מאות על חשבון האחריות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
שלום,

 

בעוד כחצי שנה נגמרת האחריות לרכב. אני רוצה לבצע בדיקה ולדעת שמה שעדיין באחריות בסדר, ואם לא שיתוקן במסגרת האחריות.

היכן לבצע? בשרודר בני-ברק שם הרכב מטופל? איזה אינטרס יש להם(לבוא בחום הזה:-) ) להגיד שמשהו שבאחריות לא בסדר...הרי הם מוסך של היבואן. או ללכת לאחד מהמסוכים המורשים..להם אין אינטרס להגן על היבואן. או אפשרות אחרונה לעשות לרכב בדיקה במכון, כמו לפני קנייה.

תודה לעונים.

 

שחר.

לפי דעתי אם אתה רוצה לעשות בדיקה של הרכב ולקבל תוצאות אמיתיות גש למכון בדיקה או למוסך פרטי.

אם תיגש ללובינסקי ותבקש בדיקה רוב הסיכויים שהם ידרשו כסף על הבדיקה ואם יהיה משהו לא בסדר ברכב אז הם לא יתקנו את זה על חשבון האחריות כי בדיוק במקרה החלק הזה לא יהיה כלול במסגרת האחריות..

×
×
  • תוכן חדש...